Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do hlavy

15. 04. 2009
4
8
1858
Do hlavy Do hlavy násilím svoje slová a myšlienky necudné plné hriechov lievikom z druhotných plastov prepláchnutým destilátom vodky vkladáš mi! S rozkošným úsmevom nevinnej neskúsenej ženy uprostred prázdneho námestia a býčích výkalov čo od včera nestihli spláchnuť najaté čaty žobrákov. Do hlavy cez prestrelené zátylky cez očné buľvy v dese skákajúce z jamôčiek nehy. Hovoríš v tajomnom pološepte jak dávno nevravel mi nikto!

8 názorů

papouch
16. 04. 2009
Dát tip
jesli je tu někdo trefený, tak jsi to ty, johane.. lidi si z tebe dělají prdel a ty do bereš vážně úbožiatko :-))))

krá-krá krákaka trafený papoušek na vrany dúfajúc, že poletí.

papouch
16. 04. 2009
Dát tip
trénovaný slovosled jo??? :-)))))))) boženanebesííích!!! to je vůůl, lidi to je ale vůůůl :-)))))

tak toto nie je moc na chválenie!!! to už je možné označiť len jedinkým výrazom - čistá dehonestácia!

Nehnevaj sa ale ten slovosled je tak zámerne a dlhé roky trénovaný a cibrený...

to je slovosled mongola kríženého s tatárom ... booože, chráňťe niekto ten jazyk konečne!!!!!!

Mnoho krát si ženy, matky, priateľky...a všetko ženského pohlavia chcejú preonačiť nás mužov k obrazu k svojmu a o tom je táto báseň som rád že sa ti báseň natoľko páčila že si jej dala Tip

macecha
15. 04. 2009
Dát tip
zvláštní, ale velmi silné ... T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru