Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrholenie, erózia

Výběr: Wopi
30. 08. 2001
18
0
4066
Autor
Bix

 

predstav si zore

do ktorých orieš

telom do dlhých lánov

 

predstavuj si spánok

 

v posteli sa váľam bez dychu

takto sa ti dávam

 

potichu

 

predstav si chôdzu po mori

spadnúť doň neochvejne

predstav si prehnité sochory

vtlačené v starej stene

 

od bytu už nikto

nemá kľúče

preto dávam sa ti

 

hlučne


... ... ...

...ked ja som vlastne hanblivy...

Bix
06. 05. 2005
Dát tip
A vo mne sa tu básnická hanblivosť prelomila, veď uvidíš :o)) Ja som tiež hanblivá.

...ved uz som aj videl...nieco... ...lenze ja som hanblivy v podstate aj v mojich dielkach....

Bix
06. 05. 2005
Dát tip
Si?

...no vravim ze v podstate... ...okrem jedneho uletu nenajdes ziadne detailne popisy...

HenryH
15. 12. 2003
Dát tip
jednoznacne sa mi to paci

severanka
14. 12. 2003
Dát tip
Mrholenie, erózia ... výstižné pomenovania :) aj ináč vydarené..:)

chuan
18. 10. 2002
Dát tip
pridám jedno plusko doplacu nie doplaču aj keď natej posteli je celkom úzko +

NoHead
10. 09. 2001
Dát tip
pekne pocitanie :o)

Janis
01. 09. 2001
Dát tip

kafka
31. 08. 2001
Dát tip
Bixí, umíš opravdu říct co chceš, navíc s čistotou a jaksi laskavou úderností :)) já to říct neumím... tak plácám ;-)) Ale báseň je nádherná! ******!!!!

Gastarbajtr
30. 08. 2001
Dát tip
*!

Wopi
30. 08. 2001
Dát tip
Vynikající! *****

hermit
30. 08. 2001
Dát tip
...dávám si do nejoblíbenějších a víc už o tom nechci mluvit... ;-)))

Vio
30. 08. 2001
Dát tip
Čistota sama... TIPík!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Albireo
30. 08. 2001
Dát tip
prekrásne! *

Bacil
30. 08. 2001
Dát tip
*****

Marthin
30. 08. 2001
Dát tip
Jojo moc dobré..:-)

Astalavista
30. 08. 2001
Dát tip
Bixíí, výborná věc, chyběla si tady, TIP :)*

Bix
30. 08. 2001
Dát tip
Ďakujem, :o) Potešili ste ma...

Mythus
30. 08. 2001
Dát tip
toľko asociácií, ktoré ani neviem opísať slovami vidím, Že ani teraz ti k tej básni nemám čo povedať, keď som čerstvý...... je jednoducho plná pocitov atď, veď vieš, klišé.... :) stavba (farebné zóny) je úplne úžasná, mne sa zdá, že by sa to mohlo zaradiť do Nasovej kategórie "súbásne", dve básne v jednej, vyšší celok... čo to tu táram....:) (zdá sa mi, že šedá zóna je o začiatku, modrá o plných dúškoch...(?)) (trafil som?) (tip som už dal) (ďalší by bol neobjektívny, nekorektný voči hlasovaniu.....) (a vôbec, dá sa to dať niekomu 2 tipy) (vyskúšam?) :) p.s.: sorry, naozaj neviem nič vymyslieť, nič....onvo báseň je perfektné a vtedy....:)

Bix
30. 08. 2001
Dát tip
Mythus::o) Farby sú skôr o intenzite zvukov, ale máš svojím spôsobom pravdu, braček ! :o) ďakujem !

Tynic
30. 08. 2001
Dát tip

Naso
29. 08. 2001
Dát tip
ticho a hlučne. A tak prírodne!!! leto ti Bixi evidentne prospelo. Určite si bola na výlete s CK MUZYtour. Píšeš božsky a toto dielko, do ktorého som sa zamiloval, bezpodmienečne a bez pardónu putuje do výberových diel v našom KLube slovenských Písmakov. Zaslúži si byť videné a čítané!!! T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru