Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení soutěže "Slovo má" - měsíc duben

05. 05. 2009
0
4
1911
Autor
slovoma

První čtyři místa za měsíc duben

Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má" za měsíc duben:

1. místo - Cimra zdies peřina niet

2. místo – Kamil Sikora

3. místo - Alimra

O 4. místo se tentokrát podělí dva autoři a to DanielRagín a Jinovata

 

Všechny úvodníky budou zveřejněny na  úvodní stránce tentokrát ne vždy týden, protože tu máme jedno místo sdílené.

POZOR!
Partner serveru Písmák, sportovní obchod i247sport,  se rozhodl věnovat cenu vítězi každého (i předchozího) kola soutěže "Slovo má" v podobě trička Adidas v ceně 450,- Kč a to až do konce roku 2009.

Vítězům tedy gratuluji a všem ostatním autorům děkuji za soutěžního ducha, bez kterého by žádná soutěž existovat nemohla.

Tímto také upozorňuji, že svá díla do soutěže za měsíc květen můžete zasílat přímo mně do zpráv nebo použít odkaz na stránce vyhlášení soutěže do 20. května. 


4 názory

Vaud
10. 05. 2009
Dát tip
jééé, tak to je super!! taky začnu soutěžit!!

Santi€
06. 05. 2009
Dát tip
diky. a se omluvuju, ze furt rejpu a slovickarim. llevo tres meses en Espana totalmente espanolizada y alguna vez se me ocurren dudas en formular o entender una frase en checo.

slovoma
06. 05. 2009
Dát tip
Santi€ - ano, prvnímu místu - takže vítězi.

Santi€
06. 05. 2009
Dát tip
vitezi - jako prvnimu mistu (jenom) ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru