Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blázen

11. 05. 2009
13
16
1538
Autor
foto

... Malému princi...

 

Viděla jsem básníka. Skláněl se nad zlomenou růží a plakal.
Ne, nepíchl  se o trn, ale ztratil lásku. Líbal růži a hebkou rukou, zvyklou na psaní veršů, hladil umírající lístky.
Kolem něho tančilo Jaro a plnými hrstmi rozdávalo radost a štěstí.
Možná básník nestál v řadě a nečekal na svůj příděl radosti, možná viděl štěstí jinde...
 
Ta pyšná rudá kráska bez srdce na něm vymámila perly na pohřební roucho.
Básník plakal.
Plakal a lidi se smáli...
 
Říkali:
Je to blázen - on si myslí, že pro jedno kvítí Slunce svítí!
 
 
		
		
		

16 názorů

foto
02. 12. 2010
Dát tip
já také - díky!

chtěl bych být ten básník, ale stále častěji se cítím jedním z davu...

foto
22. 08. 2009
Dát tip
slivaka a noro: děkuji za návštěvu!

slivaka
19. 07. 2009
Dát tip
...beze slov..:)***tip

foto
06. 06. 2009
Dát tip
děkuji, původně to byla báseň prózou...

foto
29. 05. 2009
Dát tip
děkuji ti, měj se hezky!))

foto
25. 05. 2009
Dát tip
díky!

BigBivoj
14. 05. 2009
Dát tip
ano na povídku příliš krátké

jen bych to neřadila mezi povídky... spíš je to miniatura... docela fajn

foto
12. 05. 2009
Dát tip
Bíšo - děkuji, hezký den! kachen - byla to báseň, ale zdrchali mi to! - D. vidal drámo - máš pravdu (viděla jsem tě včera na Nově - jsi fešák!)

bohužel dnešní básník má ruce servaný ze zkurvený lopoty.. anebo ho živí matka :)

kachen
11. 05. 2009
Dát tip
to mi zní spíš jak volné verše, ale je to tak krásné, že je mi to úplně jedno....je to fakt prostě skvělé :)

Bíša
10. 05. 2009
Dát tip
:+))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru