Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nesmysl

12. 05. 2009
0
14
1475
Autor
montigue

Tak mi přišlo na mysl,

vymyslet si  nesmysl.

Nesmysl však smysl nemá,

to je ale hovadina.

 


14 názorů

montigue
03. 12. 2019
Dát tip

Tak to si dám jako heslo zítřejšího dne, ani nevíš, jak se hodí.


Gora
03. 12. 2019
Dát tip

Kdesi jsem četla heslo jedné životem poučené ženy - Nemysli na nesmysly... často si to připomínám...

 


Diana
10. 07. 2009
Dát tip
:-) kdo by to neznal?

montigue
15. 06. 2009
Dát tip
ámen

sepiolite
15. 06. 2009
Dát tip
a kruh se uzavřel:)

Elleanor
10. 06. 2009
Dát tip
z toho si nic nedělej! Myslím, že kdybychom měli psát jenom o tom, co ještě nikdo nenapsal a používat obraty, které ještě nikdo nepoužil, tak tu bude asi celkem pusto...:)

montigue
10. 06. 2009
Dát tip
JÁ TI ROZUMÍM,ale asi ne každý,měla jsem tu jednu věc,kde bylo smrt není zlá a někdo mě nařkl,že jsem to ukradla Wollkerovi,já jsem analfabet,ani jsem to netušila,tak jsem to hned druhý den zlikvidovala a připadala jsem si jak největší trapka:)

Elleanor
10. 06. 2009
Dát tip
No asi ke každému tématu už bylo něco napsáno, každý autor tomu však může dát svůj osobitý a originální nádech...a může to být nezvyklými obraty, ale třeba jen jiným rytmem za použití běžných slov...estli rozumíš, co chci říct:) Jsem na vysvětlování hrozná:)

montigue
10. 06. 2009
Dát tip
díky,znám to,někdy taky třeba něco splácám,a pak zjistim,že už něco podobného je

Elleanor
10. 06. 2009
Dát tip
bavím se:) Možná taky proto, že neustále vymýšlím nějaké nesmysly a snažím se jim dát nějaký smysl, což se mi nedaří a skončím u zvolání stejného jako je tvůj poslední řádek:)))

montigue
12. 05. 2009
Dát tip
děkuji i za včerejšek pomerančová

Norsko
12. 05. 2009
Dát tip
kamenné

jako hříčka - proč ne? dost dobrý rytmus

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru