Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taky vám za poslední tři dny tolik stoupla čtenost?

15. 05. 2009
3
60
2544
Autor
Lakrov

 


 

Po dlouhé době koukám na svoji autorskou stránku a nestačím se divit; je to jenom u mě nebo jste na tom podobně? Začínám se bát návalu komentářů, ne něž nebudu stačit nejen odpovídat, ale možná je ani číst...


60 názorů

Veeriiaann
09. 08. 2009
Dát tip
chjo...že sem vůbec píšu....beztak skončím někde mezi těmi peckovinami, že, pánové...

JvB
18. 05. 2009
Dát tip
Já to také zpozoroval. ze dvou za měsíc se mi to zvedlo na pět shlédnutí měsíčně. Naštěstí čtenáři jsou tak ohleduplni, že mě nebombardují kritikamy

moorgaan
18. 05. 2009
Dát tip
ano za posledni tri dny mne stoupla cetnost z jednoho na dva.-)).. ...

Narvah
17. 05. 2009
Dát tip
jasně lakrove. ano ne. to je fakt prdel. teď se podívej zpátky na svou autorskou stránku, jestli se ti po téhle diskusi náhodou nezvýšila návštevnost. panebože..

rádo se stalo. to mi připomíná, že jsem sice plodně diskutoval, avšak k otázce jsem se nevyjádřil. Tedy... Ano, stoupla mi čtenost, většinou se na tom podíleli nováčci.

Lakrov
17. 05. 2009
Dát tip
Děkuji všem -- zvláště pak těm, jež se neomezili pouze na strohé ANO/NE -- za návštěvu.

dík za avi, teichmane. vracím nepoužité.

Narvah
17. 05. 2009
Dát tip
léčit ses ke mně přišla pod dílo ty. já si tě na písmáku ani nevšiml. blbých krav si totiž všimnu teprve ve chvíli, kdy na sebe začnou upozorňovat a zveřejňovat soukromou korespondenci.

Marcela.K.
17. 05. 2009
Dát tip
Narvahu, co kdybys si mě konečně přestal všímat? Posílat mi zprávy, hnojit mi profil? Já už tě číst nebudu a kritiku ode mne neuvidíš, tak mi dej laskavě pokoj ...dík. Jestli máš nějaký problém, najdi si k jeho "léčbě" někoho jinýho, buď od té dobroty.

Narvah
17. 05. 2009
Dát tip
tohle máš myslím na mysli. tak to máš mít veřejně. píšeš katastrofálně a ještě k tomu seš otravná

Narvah
17. 05. 2009
Dát tip
mylenko, ty seš ale blbá a vyhrabaná kráva, viď?

Rabb
17. 05. 2009
Dát tip
tka co Lakrov? průzkum ukončen? necheš zase tuhletututů iskusi stáhnout?

Marcela.K.
17. 05. 2009
Dát tip
no váz...jako váza :-)) ses nikdy nepřeklepl? Ti závidím, teda :-))

váz ?

Marcela.K.
17. 05. 2009
Dát tip
Ono to je totiž i tak, že když někomu napíšete slušnou a korektní kritiku a pouze nedáte tip, on váz začne napadat v soukromých zprávách...urážet atp...pak vás přestane bavit takového autora i číst :-)

Rabb
16. 05. 2009
Dát tip
týčmene, a nápověda je ti málo? a pokus o zastavení grafomanů a krocení divé zvěře? (když už valíš s tím elitářstvím)

raja
16. 05. 2009
Dát tip
Mela bys delat v marketingu, Lakrov:-D

Narvah
16. 05. 2009
Dát tip
není zač syde! ;)

Narvah
16. 05. 2009
Dát tip
je to jen u tebe. brzo budeš slavná!

Lakrov
15. 05. 2009
Dát tip
Vítejte, holoubkové!

Talenti??? Tys dneska narazil na něco čitelného??? Jaký elitářství? Mám se rozplývat nad sračkama??? Tak to ti s radostí přenechám, teichmane. Nenech se vysmát.

ano, třeba jsou. ale schovávají se, talenti, opravdu rafinovaně :-)

Fouraix
15. 05. 2009
Dát tip
třeba třema, pokud je to konstanta

Fouraix
15. 05. 2009
Dát tip
jó tzv. "čtenost"... to tu kdysi býval docela podstatný pojem.. ale to už je pět šest let zpátky:)

u mě nikdo nebyl... teda aspoň myslím, půjdu to prověřit :-)

Aha. Tak už tam mám první vlaštovku. Ach jo. :)

Kde nic tu nic. Asi se bojej :)

Marcela.K.
15. 05. 2009
Dát tip
Koukám a vidím, ne :-)

Marcela.K.
15. 05. 2009
Dát tip
Protože je to tu jako na Karlově mostě... všichni tu couraj vzhůru dolů a divěj se, že to tu je rozkopaný :-))

Lakrov
15. 05. 2009
Dát tip
Pro *skleněnka* Třeba se o Tebe zajímají spíš Stárkové...

Mě si nepřečetl ani jeden Nováček :-(

U mně zatím dobrý. Lehce pod normál. Ale dík za upozornění. Zvýším ostražitost!

Marcela.K.
15. 05. 2009
Dát tip
:-))) myslím, že se vůbec nemusíš bát :-) já už si Tě přečetla, otipovala i okomentovala dávno a pro diváky Novy máš to moc dlouhý ...teda ty texty ;-))...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru