Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro hřebečka Blacka

17. 05. 2009
11
11
1651

Tvé teplé chřípí sametové

se chvěje jako dívčí dlaň

i když jsi vysoké mohutné zvíře

Nemáš rád dlažební kostky žulové

ale já ráda poslouchám

jak po nich ťukáš kopyty

v neměnném rytmu chůze

Houpeš svou milou plavovlásku

na pevném sedle sem a tam

a uškubneš si sedmikrásku

když opratí ti volno dá

Jsi černý s běloučkými znaky

nejraději máš lesní vůně

odnes k nim moje černé mraky

a přines perlu z bílé tůně               


11 názorů

***Hani, promiň, že až teď!***

pěkný,opravdu

vesuvanka
17. 05. 2009
Dát tip
Haničko, moc hezké a milé, také ráda poslouchám klapot koňských kopyt po dlažbě :-))) TIP a díky

Děkuji všem za návštěvu.Hřebec se jmenuje Black, protože je černý.Ač vypadá mohutně, je to dobrák od kosti a kobyly mu poroučejí.Svoji paničku Renatu však bezmezně miluje a je to vzájemné.Umí se mazlit a "dělat oči".Já jsem ho naučila to, že mi na "povel"Dej pusinku olízne pěst.Nejdřív za to chtěl tvrdý chleba,teď "líbá" i bez chleba.Mám ráda všechny koně našich známých,ne jen jeho.

moorgaan
17. 05. 2009
Dát tip
o konich neco vim,dva mam..ale tohle je trochu nekde jinde sluselo by to vic povidce!

Viacero vzdelaných ľudí povedalo, že niet erotickejšieho a krajšieho pohľadu, ako je pohľad z konského sedla na svet...vyskúšal som pozreť Ti si svet týmto spôsobom len pár krát, lebo som chcel vedieť či je to pravda - bola ! Len oni múdri zabudli povedať, že sprvoti od toľkého pozerania bolí zadok...a naozaj bolel ! (neviem či to bola len moja privatná záležitosť - tá bolesť tej partie ľudského tela) ale aj tak to stálo za to...preto som rád že autorka venovala pozornosť tomu najvzácnejšiemu bez ktorého by nemohlo byť oného pohľadu a onej bolesti - samotnému koňu....Hanka ďakujem!

Bíša
17. 05. 2009
Dát tip
Milé verše...

joylis
17. 05. 2009
Dát tip
ach můj bože

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru