Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přítel

20. 05. 2009
4
7
1724
Autor
PÁTER

Než jsem ulehl a usnul, zadíval jsem se na svého věrného přítele. Jako vždy jen mlčky naznačoval, že je čas jít do postele. 

Jako vždy byl blízko mne, vždy spolehlivý a přesný. V tom se to stalo. Jeho pracovité srdce naposledy zabušilo, že se to nedalo přeslechnout a pak slabě pozvedl tu svoji velkou ruku, ale ta spadla a zůstala nečinně viset. Tak to je konec.

Co si teď počnu?  Jak to mám vydržet ležet vedle něj až do rána a co když usnu a on mne neprobudí a zaspím odchod do práce?
Usnul jsem a ráno se probudil automaticky. 
Cestou z práce se projdu městem a budu hledat stejně spolehlivého přítele, jaký byl  tento. Aby mi byl věrný spoustu let.
Věřím tomu, protože u budíčků se to přece stává!


7 názorů

8hanka
03. 07. 2011
Dát tip
nuz...doteraz som veru budik za priatela nepovazovala:) Ruší ma v spanku, pretrhne sny, nuti vstat a ist do prace... Musim sa nad sebou zamysliet, ved on mi fakt chce len dobre:)

PÁTER
31. 08. 2010
Dát tip
Bývalo, dnes je to mobil a PC.Pes ale zůstává, kniha je elektronická. Dííík.

gabi
31. 08. 2010
Dát tip
tak budík, je najvernejšií priateľ človeka! nie kniha, či pes dobreee *

PÁTER
27. 02. 2010
Dát tip
Děkuji za návštěvu a přečtení.

facojurka
26. 02. 2010
Dát tip
tohle je super, vážně se mi to líbí, má to vtip a pointu...tip

PÁTER
22. 05. 2009
Dát tip
já děkuji za kritiku,že to nekončí v šuplíku !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru