Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prší.. (úvaha pomateného malorolníka)

06. 09. 2001
3
1
6008
Autor
papouch

Prší...
Prší, srší, mrší, vrší.
Auš mě to
ší
leně sere, 'ňváč mi mokne traktor.
(V maštali se ta sviňa kůň tomu
ší
leně řehtá, ale jenom počkej, až budeš potřebovat
vyměnit destičky a dobít baterku...!)
Na druhý straně... Je zase fakt, že traktor
nežere seno.
Jo to kůň jo! Von žere všechno.
I záclony po babičce.
....
Jo, sakra! Abych nezapomněl... Prší.

Kůň nemá střechu.





.....éééé.....zkusili jste někdy hřebelcovat traktor?

1 názor

Cocopelli
30. 04. 2007
Dát tip
Pekne, vesele, libi se mi aus a 'nvac a svina kun. Je ten kun treba tlustej a ruzovej? ;] Ten posledni radek tam podle me je zbytecnej, vtipna pointa se tim trohu otupi, zda se mi ta posledni radka trochu lacina, ale libi se mi to i s tim.

Yeziiinka
11. 09. 2001
Dát tip
Zollinka:))))) Máš recht, příště, když před Kůní budu mít ba-favou, rychle si nacpu hlavu celou do kulichu a bafnu si jen tak přidušeně :)))

zolli
10. 09. 2001
Dát tip
Yeziiii, nebafej mu na kůňe, Kůně jsou leklý a jak jim zvedneš Yezíííí.

Mahoney
08. 09. 2001
Dát tip
neartikulovaně prskám :-))))))

Yeziiinka
08. 09. 2001
Dát tip
Ba!!! :))))))))

alina
07. 09. 2001
Dát tip
:oD))) hň, hň, hň...prrrsk *o*

rire
06. 09. 2001
Dát tip
:))))))))))))) zkusím :)))) díky za inspiraci :)))

Wopi
06. 09. 2001
Dát tip
Jedním slovem: DOKONALÉ! *****! Papouchu, to půjde do mých NEJ!! Nevim, jestli se podaří spravit ten traktor, ale náladu spravit se zdařilo! :-)))

Albireo
06. 09. 2001
Dát tip
:-))))) A to budeš, ftáku nešťastná, povídat, že nemáš co dát na Šuplík?!!!

Bacil
06. 09. 2001
Dát tip
To je kouzelný trakt(or)át o dešti... V maštali v maštali kapky mě naštvaly naštvaly mě taky kroupy nejlepší je houpy houpy KŮŇ! Ale ten houpací! Má čepici koupací čepice je nad kleště nebojí se do deště. Traktoral jsem traktoral, ale málo... Prší prší, jen se leje, kam traktůrky pojedeme? Pojedem do Bauhausu, snad tam nema Jí pauzu!

Climaster
06. 09. 2001
Dát tip
hřebelcovat ne, ale už jsem ho párkrát řezal kladivem...:))))))

Diana
06. 09. 2001
Dát tip
Papouchu, z tebe mě jednou klepne!! Nikdo netuší, jakse ší leně směju!!! A tebe už vyhřebelcovali?

Atala
06. 09. 2001
Dát tip
Tohle mi nedělej! Opakuji: TOHLE MI NEDĚLEJ !!! Nechci se popukat... :-))))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru