Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cestovatelé

06. 09. 2001
2
0
4667
Autor
zolli

 

 

Pan Cook či Kolumbus

objeli světa kus.

 

Kam kouk´se Cook?

 

Pěšky nebo busem?

Sám, či s Kolumbusem?


Hackman
18. 10. 2001
Dát tip
***

Bacil
11. 09. 2001
Dát tip
Díky, odhazuji zbytky falešné skromnosti a připouštím, že se mi snad i trošku povedla... asi ji dám na Písmáka jako samostatnou věc. S velkým díkem ovšem Tobě, Zolli, že nebýt Tvé cookolumbusové roztomilůstky a následné diskuse, nebylo by k ní vůbec došlo.

Bacil
11. 09. 2001
Dát tip
Jo, a jinak se divím, že jsem si šplh, protože jinak šplhat vůbec neumím - nejen po laně, ale dokonce ani po tyči, všichni tělocvikáři mě dříve nebo později rezignosvaně nechali stát na podlaze tělocvičny, zaklánět hlavu a pozorovat šikovnější spolužáky :-)))

Bacil
10. 09. 2001
Dát tip
Jede ťava po Vltavě. Z vodáckého bufáče má už ona notně v hlavě jenomže - co napláče. Už je to tak, že vždy mezi poklidnými voleji řeka řítí se skrz jezy aby byla doleji. Do šlajsny se ťava řítí v hlavě temno, kolem proud zvládne šlajsnu? Či se zřítí? Proč v tom stavu chtěla plout! Příště před užitím lodě nesmí si dát hlt ťava, raději dát přednost vodě... Vl-Ťava je Vl-Ťava. :o)))

zolli
10. 09. 2001
Dát tip
Kurňa veLLLLLLLLbloud!!!!!!!!!! Verbloud mě hubí ty neznám!!! Vl-ťava je boží, tou vodáckou sis u mě šplh.

zolli
09. 09. 2001
Dát tip
Jde si s pasem za pasem Ťava zbitá kompasem. Smotaný má Motlův moták, Veze melodický trhák. Říkám jí ty motáku tramping už maj na háku. Pašovat DNES staré hity DI TY!!! :o)))) Teda mě napadaj koniny, tedy ťavárny.....z kavárny, tedy kravárny!!!

Mahoney
08. 09. 2001
Dát tip
téda, takhle krásně mě rozusmát... to vám nezapomenu :-)) posílám hvězdičku pro fšecký...* ať vám svítí :-))

suva
08. 09. 2001
Dát tip
Ťava zpitá kompasem leží s hlavou za pasem nožičky má smotaný dojídá zbytok smotany zabloudila totiž v čase z pouště až na Slovač zase :c)

zolli
07. 09. 2001
Dát tip
Česky je veLbloud! Víš? Georgi ;o) Velbloudi, velbloudi po poušti nebloudí proč asi? Protože jedí kompasy! Ta není moje ta je profi od p. Žáčka

Had
06. 09. 2001
Dát tip
Kolumbus jel sám proplul světa lán. Cooka zase v zámoří zbaštili dva tenoři. (teda oni to byli kanibalové, ale proč by si k tomu nemohli zazpívat, že ?)

papouch
06. 09. 2001
Dát tip
Víš co já mám za lubem? Do Afriky s Holubem. A máš to. .. :-))))))))))

zolli
06. 09. 2001
Dát tip
No jo ptáci aby netáhli spóoolu

AZALIN
06. 09. 2001
Dát tip
:-)))

Wopi
06. 09. 2001
Dát tip
Já bych řekl, že pan Cook byl cooking Kolumbovo vejce. Natvrdo. :-)

Wopi
06. 09. 2001
Dát tip
Já vim, že anglicky čistější by bylo boiling. Ale kampak na mne s hygienou. :-)))

Albireo
06. 09. 2001
Dát tip
A pan Šašek z Mezihoří od Jiříka došel k moři.

Bacil
06. 09. 2001
Dát tip
Wopi: Bez pomocí hygieny vydáme se na hyeny s Cookem nebo s Holubem počkáme je za dubem :-)))

Helča
06. 09. 2001
Dát tip
:-)

zolli
06. 09. 2001
Dát tip
anonym se neumí podepsat :o))) je to nejakej verBLOUD.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru