Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svině gravitace

26. 05. 2009
2
12
2502
Autor
FAE BOMB

Další zlepšováček...

Madla, Madla,

z půdy spadla...

Rozbila si palici,

vo dubovou lavici!!!


12 názorů

Andre
16. 12. 2010
Dát tip
O Madlu pak zakop Mareček, teď je z něho blbeček. :-)

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Hezké...

FAE BOMB
26. 05. 2009
Dát tip
Originál složil, tuším, Josef "Vissarionovič" Lada. Takhle krátký, akorát míň krve...

obě varianty popisují pohyb směrem dolů, jen se liší rychlostí. Trochu tam chybí přidaná hodnota: co dělala Madla na půdě? a co pak dole? Je to prostě moc krátké nebo co...

FAE BOMB
26. 05. 2009
Dát tip
OK. Já spíš preferuju drsnější věci. Ostatně, podívej se na moje další díla, já se kouknu na tvoje...

Noneta
26. 05. 2009
Dát tip
...vo ničem to je,,taky to nemělo bejt vyjádření nesouhlasu s Tvým dílem. Jen moje variace na dané téma.

FAE BOMB
26. 05. 2009
Dát tip
Jo, ale to by pak asi nebylo vono... Madla, Madla, chytila se zábradlí... Bezpečně slezla z půdy, a vůbec nic se jí nestalo!!! Jistě uznáš, že tohle je tak trochu vo ničem...

Noneta
26. 05. 2009
Dát tip
Čas je veličina relativní. Montáž by samozřejmě proběhla před pádem.

FAE BOMB
26. 05. 2009
Dát tip
Jo, možná tak zevnitř do rakve. Třeba se jí to bude hodit, až bude vopůlnoci chodit děsit opilce kolem hřbitova...

Noneta
26. 05. 2009
Dát tip
co to děláš Madlo?? přimontuj si madlo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru