Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pád Sparty

09. 09. 2001
2
0
3680
Autor
zolli

Kuřáci omyl nejde o tabákový produkt!

 

 

Hoří bílá Sparta

Hasí celá parta

Kojná v koiné pláče vzlyky

Góti kojóti maj´ zvyky…

 


pavijan
25. 02. 2003
Dát tip
A jedna variace hezky česky ahistorická: Sparta hoří v obraně trenér běhá po lajně shoří-li tak i Slavie náš fotbal to zabije. :))

valerinka
15. 09. 2001
Dát tip
no to je blbost:-))

Semipalakva
11. 09. 2001
Dát tip
zollíku :-) hihi :-) já děkuju za možnost si pokecat:-)a hlavně se vzdělat:-)

Anděl009
10. 09. 2001
Dát tip
Aha - takže "skočit někomu na špek" znamená skočit mu na konopí! :)) No - tak to jsem tuhle viděl z obláčku jedny policajty, jak jednomu ubohému pěstiteli dvou rostlinek skočili na špek... :)))))

Bacil
10. 09. 2001
Dát tip
Rozkoukávám se tu... aha, nemíní se Sparta Praha (čekal jsem, že přije vize kterak shoří v Mistrů Lize) :-)))

zolli
10. 09. 2001
Dát tip
Jo tak Semipalakvo, za to. žes mi rozšířila obzory ohledně slengu, Ti jen tak špitnu, že já vím co je koiné!!! Bych to nepsal, když nevím, né...... Koiné, nemá s koinou do činění ani zbla nic. Koiné je jazyk, čili mluva, kterou se hovořilo v celé oblasti starého Řecka a kterým si rozumněli ty jednotlivé městské státy... Kvůlivá tobě ještě čmuchnu do slovníku....moment..... Hnedky jsem je ještě o poznání chytřejší a slovy akademického slovníku upřesňuji: Jde o nad nadnářeční útvar staré řečtiny vzniklý /ve 4 st. př.Kr./ pod jednotícím vlivem místních dialektů..............blble ble dál...tohle stačí... Takže uznej, že v koiné, jakožto mluvě se dá plačtivě vzlykat, ale neumím si češtinsky představit, jak se dá řečí hulit cokoli, joooo da se s cígem pohodove klábosit, ale už neřekneš, že jsi kouřila v čestině..... Tolik málo ode mne díky za procházku cannabisovým rájem. Mám poněkud zastaralý slang, jestě asi vod Dína a Sela...

zolli
10. 09. 2001
Dát tip
Vzdělání zaslouží všecíííí TAK AVI A TUŽTE SE!!!

myrinda
09. 09. 2001
Dát tip
:-)))))))) neni nad neco takovehleho na zlepseni nalady, dik :-) ..a chudaci spartani plamen z mesta vyhani

Astalavista
09. 09. 2001
Dát tip
:)) Tebe teď ta historie nějak pronásleduje, co.

Anděl009
09. 09. 2001
Dát tip
hoří bílá Sparta... čtrnáct hasičských sborů se podílí na likvidaci požáru.... jeden člověk se nadýchal jedovatých zplodin, když vzplanula zásoba gyrosového koření... hoří bílá Sparta hasičská zní kvarta (hóó / říííí!) a my andělé se můžeme přetrhnout u záchranných prací... kolega má už očouzená křídla... večer budeme sedět na obláčcích a hodnotit úspěšnost... tam je větřík a nebude už tak cítit kouř... ani smutek...

zolli
09. 09. 2001
Dát tip
Jsi anděl :o) posílám díky do obláčků.

Semipalakva
09. 09. 2001
Dát tip
V čechách: Hoří bílá Sparta čumí nato celá parta Kojná v koiné hulí špeky Góti kokóti maj žvejky…

zolli
09. 09. 2001
Dát tip
Semipalakvo mám drobný dotaz: Co je v Tvé básni koiné? V koiné se dá o špekách šprechtit, ale neumím si představit je hulit, navíc češtinsky vůůůůbec nechápu, jak se dá špek hulit. Vím, že se dá kouřit lecos. Od bramborových naťí po obsah gatí, ale konkrétně u špeků mám mezery ve vzdělání. Prosím o doplnění mých vědomostních mezer. PRAHNU, DYCHTÍM zvěděti pravdu!!! Ještě tak by mohla ta kojná hulit VZTEKY, ale já bych si tedy od TAKOVÉ kojné děti kojit nenechala. Aby moje novorozeně sálo s mlékem i splodiny a vztek, no brrrrrr!!

Semipalakva
09. 09. 2001
Dát tip
no..víš... koiná... ani já sám nevim co to má bejt... ale jeli to období ženy kdy kojí děti tak proč by v tomto období nemohla hulit... hulit... když se řekne kouřit tak je to většinou o cigaretách a tabáku obecně... pokud se řekne hulit...tak je to o hulení marihuany.. slangově ganjy jinak také máří, tráva, travička, skaňourek, hašíšek, hash... a podobné konopné výrobky.. a tedy i špek je slangové označení marihuanového či jiného ručně baleného kousku cigarety z konopí atd.... snad si to pochopila...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru