Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na oltári

31. 05. 2009
10
16
2243

Na oltári

 

Krvilačných hriechov

vrážd

a incestov

namiesto Boha

ľudské – dnešné plemä

samo – sebou povýšené

v purpuroch nahoty

uprostred prázdnych

krčmových sál

a druhotných chľastov...........

 

............čaká...........................

 

............ešte stále....................

 

............na zázrak...................

 

a na nové ráno.


16 názorů

Jan Šuránek - moc krát ďakujem

Pravda z této básně přímo sálá. TIP

macecha
01. 06. 2009
Dát tip
Johanko, pre Teba vždy .... :-)

maceska máš pravdu som rád, že si si našla čas

macecha
31. 05. 2009
Dát tip
pravdivé ... T***

ďakujem som rád že sa ti to páčilo...ale skôr by som to nazval, že veľmi pravdivé ako veľmi temné

Noumenon
31. 05. 2009
Dát tip
temné, velmi temné... tip*

A není to taky tak, že v poledne se spíš než za ranního šera vidí, kde že by byl duch bez toho materiálna a nakonec, hmota už je taková, těžká, kdo že jí kdy vyhodil dost vysoko :)

tým "ránom" je vyjadrené ponuvanie nového dňa...dňa bez bolestí, bez útrap...bez pocitu nedostatku po niečom...Všetci si hovoríme, že raz bude lepšie...v parafrázach moderného sveta..."až ma povýšia, tak....", " až vyhrám, tak...."proste obraciame sa na nespravné hodnoty....povyšujeme materialno nad hodnoty ducha a o tom je celá báseň.

tým "ránom" je vyjadrené ponuvanie nového dňa...dňa bez bolestí, bez útrap...bez pocitu nedostatku po niečom...Všetci si hovoríme, že raz bude lepšie...v parafrázach moderného sveta..."až ma povýšia, tak....", " až vyhrám, tak...."proste obraciame sa na nespravné hodnoty....povyšujeme materialno nad hodnoty ducha a o tom je celá báseň.

Nedá mi to se nezeptat -> to už proběhlo velké poledne, když už se čeká na ráno ? *

ďakujem všetkým ktorí postáli so mnou a rozímali nad sučastným ľudstvom, nad novodobými hodnotami. nad piedestalom hodnôt ,nad jednotlivými úrovňami nad životom samým...ešte raz ďakujem, že ste uvažovali so mnou...lebo sám by som to nezvládol !


foto
31. 05. 2009
Dát tip
*

moorgaan
31. 05. 2009
Dát tip
*

Norsko 1
31. 05. 2009
Dát tip
takové kostelní, ďábelské a kněžské

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru