Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Květen 09 - Nominace

01. 06. 2009
0
3
3372
Autor
Tragicus
     Do konce dne 7.6.2009 je možno nominovat povídky za uplynulý měsíc (květen), tj. takové, které byly v květnu publikovány zde, na písmáku.
     Svou nominaci pošlete StvNovi nejlépe avízem přímo od povídky, jíž chcete nominovat.
     Již nominovaná díla naleznete v klubu Povídka měsíce v kategorii Nominace - Květen 09, popř. i pravděpodobně přímo zde s jistým, logickým a pochopitelným, zpožděním.
     Nominovat můžete libovolný počet povídek, jste-li autorem jedné, není vám bráněno nominovat i sám sebe.
     8.6.2009 bude započato hlasování publikováním Události "Povídka měsíce - Červen 09 - Hlasování", kam budete moci vkládat své hlasy.

Seznam zatím nominovaných povídek:

     exit autora Narvah
     Hanička autorky arkp
     Když Vídeň dávno není autorky Morien Híthwen
     Nataša Gollová na výtěrech nozder autora soulož s negrem
     Odrazy autorky DerchanModrodenna
     Šestnáct /Město/ autora Charlie Colonial


     Zde je možno diskutovat nad povídkami uplynulého měsíce.
     Další a doplňující informace na hlavní straně klubu Povídka měsíce
.

3 názory

LaMouette
02. 06. 2009
Dát tip
jo.. je to suprrr.. nemusim nigde nits lofit.. a muzu f klidu cist.. cili tekuji pjekne.. tesim se na povitky...:-))

StvN
01. 06. 2009
Dát tip
Velice ti děkuji.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru