Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VESELÉ VELIKONOCE

03. 06. 2009
1
9
1938
Autor
FAE BOMB

Taky vás v 8:00 vytáhne z postele ta žebrající holota, mlátící do dveří neuměle zfušovanými pomlázkami, nesrozumitelně blekotající jakési odrhovačky? Toto je můj příspěvek k lidovému folklóru...

Hody, hody, doprovody,

já jsem malý zajíček...

Vožral jsem se "do pohody",

poblil jsem si košíček!


9 názorů

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Uvolňuji svá autorská práva k této říkance pro nekomerční využití...

FAE BOMB
03. 06. 2009
Dát tip
Jo, jo. Už se na to těšim, má literární kolegině... :-))

FAE BOMB
03. 06. 2009
Dát tip
Zvratky mám poprvé, v tom mám ještě rezervu... Hlavně nezapomínej, že jsme se vsadili... Jestli vyhraju, tak to bude hééézkýýý... To nebude jen zajíček s košíčkem... :-?

Noneta
03. 06. 2009
Dát tip
tak to mi je úplně jasný,,,zas tak naivní či tupá nejsem ,,,,,literární kolego :-))

FAE BOMB
03. 06. 2009
Dát tip
Zvratky mám poprvé, v tom mám ještě rezervu... Hlavně nezapomínej, že jsme se vsadili... Jestli vyhraju, tak to bude hééézkýýý... To nebude jen zajíček s košíčkem... :-?

Noneta
03. 06. 2009
Dát tip
...už byly... víííííííš to???? :-))))poslední bych dala ,,přežal jsem se vajíček,, všude nemusíš mít zvratky a násilí,,,,no né???

nezklamal.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru