Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O krtečkovi...

05. 06. 2009
2
40
3407
Autor
FAE BOMB

Mé asi první dílo. Mnoho let steré. Učitelka nám zadala úkol složit báseň na téma: "Dny v týdnu" Případně "Měsíce v roce". Učitelkou oceněno špatně, třídou oceněno jako nejlepší... Záměrně ponechávám v původním znění, přestože chápu, že někde to trošku "pokulhává"...

Týden starého zahradníka

PONDĚLÍ:         Děda jde pro zelí.

ÚTERÝ:            Krtek dělá "bordely".

STŘEDA:          Zabil ho děda!    ( motorovou pilou !!! )

ČTVRTEK:       Jakej byl krtek?!

PÁTEK:             Krve jako z jatek...

V SOBOTU:      Krtek visí na plotu...

V NEDĚLI:         Plaňku má v prdeli!!!


40 názorů

Kočkodan
24. 01. 2012
Dát tip
Tvuj deda byl pekný killer, zaplakal by Zdenek Miller.

FAE BOMB
12. 01. 2012
Dát tip
To byl fakt jen začátek na Písmáku. Minimálně ta grafická úprava je horší. Ale snažim se...

www.super.cz? :-DDD

FAE BOMB
16. 10. 2011
Dát tip
Ladislav Špaček napsal: Když jsem v Singapuru o tom hovořil s ministryní pro veřejné zájmy, říkala, že za prodej žvýkaček a jejich žvýkání udělují minimálně sedm ran holí. Prej je to tam prostě zakázaný. A jinde se píše: Nejenže v poslední době lze - navzdory rozšířenému mýtu - žvýkačky do úzkostlivě čistotného Singapuru bez sankcí dovézt, dokonce se tam dnes už prodávají. Přestože jsou k dostání jedině v lékárnách, a některé druhy dokonce pouze na lékařský předpis, při nákupu běžných typů stačí předložení identifikačního průkazu... Zákaz žvýkaček byl v Singapuru vydán před lety kvůli neukázněným jedincům, kteří znečišťovali ulice a také podzemní dráhu.

Bohulibá práce! Žvejky jsou fujky!

FAE BOMB
16. 10. 2011
Dát tip
Jo. Pak jsem šel na učňák, kde jsem se vyučil zametačem ulic s odbornou specializací na seškrabávání žvejkaček z chodníků. Kuřáci většinou šli na "zametač/sběrač vajglů", ale to mi smrdělo...

Vážně? :-D

FAE BOMB
16. 10. 2011
Dát tip
Zvláštní třída v pomocné škole. Tehdy jsem chodil do čtvrtý. Bylo mi patnáct...

V jaké že třídě si to byl? :-D

FAE BOMB
04. 12. 2009
Dát tip
Jaguár: Toto jsem neodevzdal učitelce, ale poslal po třídě. Učitelka to pak zabavila.

Tygřík
04. 12. 2009
Dát tip
na první dílo slušně brutální,nikdy bych se neodvážil něco takového odevzdat ve škole :-)

FAE BOMB
06. 06. 2009
Dát tip
Jdu tam!

FAE BOMB
06. 06. 2009
Dát tip
T-O, asi se na tebe mrknu. Zrovna nemám čas, vedu s někym korespondenční válku. Máš taky něco "vostřejšího"?

FAE BOMB
06. 06. 2009
Dát tip
Tak ho tam v tom pekle aspoň hoďte do vařící vody, parchanta...

FAE BOMB
06. 06. 2009
Dát tip
Myslim, že s plaňkou v prdeli by mu ten tik zas až tak nevadil...

FAE BOMB
06. 06. 2009
Dát tip
Fakt? Půjč mi ho, dám si ho na plot...!

FAE BOMB
06. 06. 2009
Dát tip
Pokud máš nezletilá dítka, dej jim to přečíst. Nepředpokládám zápornou reakci...

Labud
05. 06. 2009
Dát tip
Tak to ale bývá ne? Učitelky netrhají motýlům křidélka(většinou)...))

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Zato dětičky ano!

Labud
05. 06. 2009
Dát tip
Učitelka zřejmě neměla smysl pro brutalitu a sadismus...

krtkotina...

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Určitě.

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Hej, ty jseš nějaká veselá kopa! Asi se na tebe mrknu!!

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Ten krtek je stejně mrtvej, takže s nim moc velká zábava asi nebude...

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
STŘEDA: Krtek-je ho tam třeba? :-?

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Co? Please...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru