Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zadání nového tématu soutěže (9) Hranice sil

07. 06. 2009
0
26
4308
Autor
Rampoušek

Zadání nového tématu soutěže klubu ROMANTIK.

téma zní: >>>>>>>> HRANICE SIL <<<<<<<< forma: libovolná upřesnění kategorie: ROMANTIK Své příspěvky avízujte BigBivojovi do neděle 14.6. půlnoci, kdy je soutěž ukončena. Tento týden jsem mimo republiku, v severských mrazácích Rampoušek, téměř roztátý.

26 názorů

Rampoušek
17. 06. 2009
Dát tip
proboha: co jsem zas komu udělal? Papoušku peří jsem ti v divadle hladil (neškubal) Dokonce i Skotsku po právu zatleskal. Soutěž se u nás liší oproti řádkovo K.O.U.L.I. i tím, že u nás je na všechno dost času! A přímka VTM je u nás vždy lineární :))

papouch
17. 06. 2009
Dát tip
> víte, že se ještě hlasuje do pátku 19.6. včetně. NEVÍME hore je napsáno: >do neděle 14.6. půlnoci, kdy je soutěž ukončena. A odkaz na nějaké propozice tam není!!! Buďto teda máš dát jasná pravidla, nebo toho nechej!! 2) Myslíš, že po 14.dnech bude někdo klikat někde na nějakej odkaz v nějakým klubu? :-PPP teda pokud se honemhonem mezi sebou nedomluvíte a navzájem se oklikáte a otipujete tak, aby nevyhrál někdo nežádoucí... big> DYŤJETOTRAPNÝÝÝ
:-)

Rampoušek
17. 06. 2009
Dát tip
Všechny přihlášená díla na zadané téma jsou v klubu pod patřičným odkazem. Tam můžou čtenáři průběžně tipovat a kontrolovat své příspěvky!

Rampoušek
17. 06. 2009
Dát tip
Chlapci, chlapci nedočkaví víte, že se ještě hlasuje do pátku 19.6. včetně. Tak dočkejte času jako husa.... U nás je týden na zadání+týden na tipování :)

papouch
16. 06. 2009
Dát tip
o to nejde... jde o to, že celá tahle "soutěž" je od začátku trapná a všechno to dění kolem :-P :)

papouch
16. 06. 2009
Dát tip

papouch
16. 06. 2009
Dát tip
já se netřesu, jen si dělám prdel z rampoucha kdyby to měla (opět) vyhrát baronka, tak je to na hlavní straně vysázené zlatejma kapitálkama s velkou pompou, ale že nevyhrála, tak je ticho po pěšině... .-) RAMPOUCHU, SEŠ TRAPNEJ :-) víš to? :-)

papouch
16. 06. 2009
Dát tip
inu, tak tedy, co bude?? Všichni jsou zvědaví a nedočkaví na výsledky!! to jako si myslíš, že když to vyhodíš do Ostatní nezařaditelné, že to jako vyšumí, jo?

papouch
16. 06. 2009
Dát tip
..nuže?

Rampoušek
09. 06. 2009
Dát tip
já jakožto věc z vody a ledu stvořená, mám jednu výhodu, můj svět je bez hranic :)

moorgaan
08. 06. 2009
Dát tip
Rampoušku...nekecej, ze ty mas nejaky hranice!.-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru