Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak mě tak napadlo...

11. 06. 2009
4
7
1964
Autor
Kastel

Inspekce zakázala prodej dalších tří dětských kol. Prý nemají rozšířené konce řidítek a mají nedostatečné kryty řetězů. Dětem by prý mohla sklouznout ručička nebo zamotat tkanička do řetězu, dokonce, nedej Bože, i prstík by si mohly v řetězu ucvaknout…

 

Vybavuji si kolo Pionýr, na kterém jsem začínal a  jistě, vzhledem k nevalné nabídce dané doby i většina mých vrstevníků, kteří se, stejně jako já, narodili v šedesátých letech minulého století.

 

Kolo byl samozřejmě dárek od Ježíška a bylo neskutečně krásné. Tmavě modré s nerozšířenými řidítky v bílé barvě. Řetěz pochopitelně jakékoliv krytí postrádal. Rozbil jsem si na něm tlamičku, ještě než dorostla do dnešní pořádné huby, nesčetněkrát.

 

Začalo to tím, že starší kamarád, který mě na něm učil jezdit, mě přidržoval a tlačil. V domnění, že za mě i řídí, jsem tomuto úkonu nevěnoval řádnou pozornost. Až po středu s lampou a vida dobíhajícího kamaráda jsem pochopil, byl jsem moudré dítě, že jsem nejméně padesát metrů jel sám, aniž bych o tom věděl. Myslím, že toho blba co mě to učil, by dneska inspekce zakázala.

 

Vůbec by dne asi byl optimální, kdyby se k dětským kolům dodávali í malí Robotci, kteří by na nich jezdili a hrdí malí majitele kol bys se na to dívali,  vzrušeně výskali a tleskali nad tou skvělou zábavou …

 

Jen aby inspekce neusoudila, že vzrušení je přílišné a škodí těm malým dětským srdíčkům…      


7 názorů

kunka
13. 06. 2009
Dát tip
tak je, dnes je iná doba, dakedy sme aj po hube dostali(zaslúžene) a prežili sme to, dnes ťa za to zavrú

podezdívka
12. 06. 2009
Dát tip
jojo, a těch ftalátů, co jsme do sebe dostali... podle dnešních měřítek bychom už byli 10x mrtví :-) souhlasím s papouchem

papouch
12. 06. 2009
Dát tip
...z dětiček nám tak rostou ajťáci, pro život nepoužitelní :-)

moorgaan
11. 06. 2009
Dát tip
presne tohle me napadlo taky- sakra copak kolo musi byt proste bakterii,moznosti ez se nekde skrabnu, uhodim, sklouzne mne ruka ze riditek?.. to neni o kole- to je o nesikovnosti!... ..anebo je to valka vyrobcu kol?- ze by?.. neee tohle prece u nas neni mozne!

Kastel
11. 06. 2009
Dát tip
jj, lidi blbnou holt blbnou :o)

raja
11. 06. 2009
Dát tip
maminka po zření zprávy, pronesla téměř stejnou úvahu. Oponovala jsem jí tím, kolik dnes kola stojí, tak ať za ty love vypadají, ať jsou bezpečná. Stejně sem neuspěla:))) Každopádně, přehání se už ledasco. Voda z vodovodu špatná, nepít. Mi ji pili z pumpy a jaká byla:) Ráno sme vypadli z domu, vrátili se až večer..dneska? Vždyť to dítě někam spadne, nebo ho někdo přepadne...atd. Si kolikrát říkám, jak jen sme dětství přežili*?:PPP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru