Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení soutěže "Slovo má" - měsíc květen

14. 06. 2009
0
45
3390
Autor
slovoma

Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má" za měsíc květen:

1. místo - Vaud

2. místo – Santi€

3. místo - Narvah

 4. místo tentokrát nebylo po dohodě porotců uděleno.

 

Všechny úvodníky budou zveřejněny na  úvodní stránce vždy týden (+/- nějaké drobné prodlevy způsobené nepermanentní přítomností na Písmáku.)

POZOR!
Stále platí, že partner serveru Písmák, sportovní obchod i247sport,  věnuje  vítězi cenu v podobě trička Adidas v ceně 450,- Kč a to až do konce roku 2009.

Vítězům gratuluji a všem ostatním autorům tentokrát obzvlášť děkuji za své příspěvky, protože bez nich by tahle soutěž byla o ničem. A bohužel musím konstatovat, že to asi brzo tak dopadne neb mi byl za měsíc červen poslán doposud pouze jeden příspěvek.

Jestli to takhle půjde dál a nebudu se moci spolehnout na Vás – autory na Písmáku – že Vám záleží na tom, jak vypadá jeho úvodní stránka a tudíž rádi využijete možnosti se o ni sami postarat, budu se muset spolehnout opět na vlastní výběr autorů, které o úvodníky laskavě požádám. Jsem ale optimista, takže si stále říkám, že nejlépe se dílka spisují těsně před uzávěrkou  - což je 20. června :-)

Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za měsíc červen přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení.


45 názorů

buďme rádi, že tu máme chrousta... je to takový náš obecní blb, někdy mám pocit, že i placený

Chroust totiž zastává názor, že na to, abys mohl kritizovat rozhodně není potřeba umět tu kterou věc lépe, než kritizovaný. Což je sice svatá pravda, ale zase se za to schová spousta kurev...

Vaud
29. 06. 2009
Dát tip
kvalita poměřována optikou koho? Chrouste pokud kousek jinde napíšeš urážlivý text na oznámení, že zemřela písmačka a babička zdejší autorky a pak tady nakopneš Santie, aniž bys jí znal - z mého pohledu zvracíš skvěle. máš samozřejmě možnost napsat sám úvodník, ale pohodlnější je schovat se a plivat

Norsko
29. 06. 2009
Dát tip
i zvracet se musí umět. Tesat do mramoru

Vaud
23. 06. 2009
Dát tip
jo jo, dela zazraky trava je uz spasena

Tak to bude holka jako proutek!

Vaud
22. 06. 2009
Dát tip
jen kdyz se hodne pase :-)

Šedesát má v pase, nebo v pase? .)

Vaud
22. 06. 2009
Dát tip
já mám krásnou sexy blond šedesátku :-))

Tak se nestyď, a ukaž to svou. Ať si uděláme obrázek o tvém pracovním úspěchu:)

Vaud
21. 06. 2009
Dát tip
to je asistentka :-)), ale ne moje jinak tam byl Dubai fashion week - zkoušky šatů a plavek ve vedlejší místnosti, tak mi to trochu změnilo percepci Dubaje :-))

Ta krasavice z úvodu je součástí "all inclusive"? :)

Vaud
21. 06. 2009
Dát tip
tož takhle to tam vypadalo - jen s tou hudbou k videu je trochu potíž, bo mi pár skladeb smázli youtubové, pak mi nabídli jednu a místo ní je tam tohle - nu což

Vaud
20. 06. 2009
Dát tip
Oni pijou jen velbloudí mlíko a s abstinentama se nebavím

Vaud
20. 06. 2009
Dát tip
Dubaj - byla senzace!! Takový Las Vegas :-)) Udělal jsem dobrej dojem, tak mě pošlou ještě do Beirutu :-))

Dubaje - to bude přechodník, žejo?

LaMouette
18. 06. 2009
Dát tip
Myshakuu.. hmmmmm v Dubaji je krasne.. ach.. a ta radoby plachetnice hotelova.. co wo ni mluvi VTM.. je uzasna.. dyz se rozsfjeci.. sme tam sedeli nekolik hodin.. a byl to zazitek.. videt to. Cili si to tam uzivej.. wostosestku..:-)

Vaud
17. 06. 2009
Dát tip
Vaud vsechny zdravi z Dubaje a nestiha :-)) Jsem mega happy a tricko se hodi, protoze je tu kolem 40 stupnu a tricka dochazeji :-)

těša
16. 06. 2009
Dát tip
"za své příspěvky"? za jijich, ne?

řádek
15. 06. 2009
Dát tip
sorry, syde, to avi mělo být arminovi

řádek
15. 06. 2009
Dát tip
Armin: :))

Stále platí, že partner serveru Písmák, sportovní obchod i247sport, věnuje vítězi cenu v podobě trička Adidas v ceně 450,- Kč a to až do konce roku 2009. A pak ho bude muset vrátit ?

zasraný trička

řádek
14. 06. 2009
Dát tip
jako hadr na podlahu je adidas nepoužitelný :)

řádek
14. 06. 2009
Dát tip
Otázka zní jinak - proč zrovna mně ne? :)

řádek
14. 06. 2009
Dát tip
co by, jedno mi dá... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru