Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Popel v ústech

11. 09. 2001
14
0
3627
Autor
Vio

Jen další z mnoha rán
tak trochu všední splín
známá chuť popela a slin
a ústa stále dokořán

 

Na patře nános patosu
každý den tolik pochutin
výplně do dutin
krev z ran a na to sůl

 

Něco na jazyku
mám zbytky spálenin
cítím tu kouř a jeho stín
zkouším spálit mosty zvyků

 

Pravdu vstřebám bez nehody
než ochutnám ji z trpkých vín
vyplavím zbytky vin
douškem čisté vody


Cyndi
10. 12. 2002
Dát tip
jo, todle je fajn... nic se nejí tak horký, než se to vyfouká... i když bereš za rohy povětšinou podobný téma, umíš to vybarvit pokaždý trochu jinak a vyznění bývá s možností lepších zítřků...* ... trochu na motiv Břízova "řekni mi, jak se cítíš dnes, ta pachuť masa na jazyku..." (autor promine, přesný znění už mi vypadlo...)

Aurora
14. 09. 2002
Dát tip
Nevim, v tvejch básničkách mi něco nesedí... ale něco na nich je :o)

King
12. 03. 2002
Dát tip
Příliš omšelých slov,splín,stín,pochutin,spálenin, mostů zvyků... nevolám po třeskutých myšleniách, imprese by měla být vyjádřena osobitěji a ne výzbrojí starou asi sto let. Co na tom ještě dělat ? Jestli ovšem vydržel prvotní vnitřní impuls...Když vyvětral, tak asi za moc nestál.

Reistlin
11. 01. 2002
Dát tip
Pěkný

Sama
03. 12. 2001
Dát tip
Ahoj, to je úroda kritik, to se tady ta moje ztratí... Vio, já myslím, že to je slušný, nepřidám se ale ani k obdivovatelům ani k odsuzovatelům, mně se totiž líbila první sloka - pak už to moc objevný nebylo, pocitu však rozumím a taky se ho snažím už jakou dobu chytit aspoň koneček, občas se mi zdá, že je nepojmenovatelný. A je mi moc sympatické, že patříš mezi ty, kteří se o to nepřestávají snažit!

Alela
25. 09. 2001
Dát tip
Tos musel udělat asi něco hodně špatnýho abys vyplavoval vodou viny z úst, co?

Vio
25. 09. 2001
Dát tip
Alela... ani ne... a proč myslíš, že je to o mně? A vůbec...

Alela
25. 09. 2001
Dát tip
...si to tak neber. Furt. Dyť to nebyla vážná kritika.

Vio
25. 09. 2001
Dát tip
Alela, ona to totiž nebyla vůbec kritika, nýbrž pouze reakce na obsah ;-) P.S. A nic si neberu... ani do hrobu ne ;-)

Pája
17. 09. 2001
Dát tip
****** lichotka ;-))))): ani text DM se mi žádný nelíbil víc ;-)))

O.S.to6
17. 09. 2001
Dát tip
Vio, Vió ! ... zase uvízneš na patře... ☼

Bloncka
17. 09. 2001
Dát tip
Vio...

Yeziiinka
13. 09. 2001
Dát tip
Tak tohle je... "nářez". Je to hrozitánsky silné a žuchlo to s výmluvností laviny... *!

zolli
13. 09. 2001
Dát tip
Wiki jediný možný způsob! Jináč NELZE!!!

Vio
12. 09. 2001
Dát tip
;-)))

alina
12. 09. 2001
Dát tip
Síla, nádhera, tip..... Dokázals nádherně pojmenovat pocity, které taky důvěrně znám *o*

Wiki
12. 09. 2001
Dát tip
Zolli, takhle se jedná se svou maminkou ? Fuj!

Jákob
11. 09. 2001
Dát tip
.....sakra Vio už mne zlobí, že se kritizuje, že "líbí" není kritika.... ale já ji neumím a tak na vědost, že jsem četl a líbí .... zanechávám tu ono "líbí"

Bacil
11. 09. 2001
Dát tip
- " -

Print
11. 09. 2001
Dát tip
Známá chuť Viova vína... Na zdraví, na lásku, na bolest... A pak si dej doušek čisté vody!:-) *!

kafka
11. 09. 2001
Dát tip
Troufám si říct, že si ani nic než víno od Via už nedovedu představit... ale jo! ještě vídeňský kafe! :)))) *!

Mea
11. 09. 2001
Dát tip
pálení mostů??? co s tim pořád všichni máte/máme??? TIP!!!

Ber
11. 09. 2001
Dát tip
no jo vídeňský kafe a rohlííííííík,cháááá(ale tohle není na rohlík..)

ulita
11. 09. 2001
Dát tip
ó ó ó ! tolik patosu a ublíženosti!! však rozumím, příteli....nebo v to alespoň doufám....

xpired
11. 09. 2001
Dát tip
*

Amanda
11. 09. 2001
Dát tip
Hezke vyvolava u me takove naturalisticke predstavy... !*

Krel
11. 09. 2001
Dát tip
dobré...co více dodat

Semipalakva
11. 09. 2001
Dát tip
krásný o nás*

zolli
11. 09. 2001
Dát tip
Tak a dost, není basně, kde by ses nepopelil. Nefňukal.Nesplínil. nestřípkoval, nebo aspoň netrpknul!!! Tohle je snůška hořkejch blábolů na votřepaný téma a jako takové se mi to nelíbí. Nemá to ani invenci, ani život je to jen Burlakovské EJ úchněm!!! A ta voda nakonec mne rozštípla, protože dokud se s Tebou pije víno, tak to ještě jde, ale byt s Tebou vo vode, to už zavání askezí. Brrrrr. Hamba za takové básně :o) Ale jinak Tě mám docela ráda!

zolli
11. 09. 2001
Dát tip
Jo vo primitivnosti rýmů nehovoře, ledas komu jinýmu bych přivřela vočko, ale Tobě, TOBĚ teda nééé!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru