Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

barvy pohybu

12. 09. 2001
3
0
2000
Autor
des_te_meer

 

 

 

 

 

S v kolečku

duhové zapomnění

světlo zvuku

tanec ve tmě

křišťály cizích dotyků

 

 

ne, to jen kouzelník vytáhl holubici

/tu bílou/

 

zpod hedvábného šátku

/křehkého jak pavučina/

 

 

 

flétny hluchých hudebníků

smutný karneval

třepetavý svit

zpomalené zrychlení

zastavený pohyb

 

 

/sejdeme se v půli cesty/

 

 

 

 


des_te_meer
27. 06. 2003
Dát tip
se ti ani nedivim, ze se nedivis :-)))

Lancelott
23. 06. 2003
Dát tip
Už se nedivím:o))) ;o)))

Lancelott
22. 06. 2003
Dát tip
Nevím, jak to děláš...ale máš ty dílka vždycky nějak netradiční...netypická...zajímavá...dokonce i graficky:o)

des_te_meer
22. 06. 2003
Dát tip
no, nekdy jsem mozna tak trochu netradicni ja. a velmi casto mista, kde basnicky pisu - ve vlaku na ceste z party, na party primo pod hlavnim podiem a nad tebou laser show, na ohnostrojich v brne na prehrade, ...... :-))) diky:))

Climaster
18. 09. 2001
Dát tip
..na půl cesty je ta knajpa v Praze...takz už jsem tam párkrát byl...:)))))).. ..jinak k té básni...přijde mi až moc aranžovaná do básnického stylu...

des_te_meer
18. 09. 2001
Dát tip
vsem diiky za piismenka, hvezdicky, vykricniiky a tak...... :-))) Climaster:::::: no... moznaa i proto je to mimo, ale bylo to napsanee pri ceste ve vlaku z jednee technoakcicky behem paar minut.... se podarii no:-))))) btw. kde ze je ta knajpa v praze, se tam brzy chystaam (do prahy:-))) )

Climaster
18. 09. 2001
Dát tip
..mno ona je "IN" hlavne v lete, jelikoz se tam hlavne sedi venku....jinak je to takova kavarna...u český televize na Pankráci...na takový pláni...:))))).. ..mno na to ze si to napsal po technoakci je to fakt dobry..:)))

des_te_meer
18. 09. 2001
Dát tip
hmm, tak to si asi budu muset pockat na priistii leeto :-))))) no a jinak.... napsala ... jsem holka :-))))))

Print
13. 09. 2001
Dát tip
*!

kafka
12. 09. 2001
Dát tip
*!

Pája
12. 09. 2001
Dát tip
........

Krel
12. 09. 2001
Dát tip
velmi impresivní, vzalo mě to u srdce...!***!

Yeziiinka
12. 09. 2001
Dát tip
síla...síla!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru