Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*Vanilková vůně*

01. 07. 2009
19
27
3301

.....kdyby básničky měly kategorie, tak tahle by zapadla mezi "Příběhy"......

           *Vanilková vůně*

 

            Odcházíme a přicházíme

            Léčíme lásku láskou

            A s očima zavřenýma se tajně milujeme

            S kamennou maskou

 

            Líčidla slzy smývají

            Ruce bloudí v žhavých vlasech

            A hudba z mlhy se ozývá

            Ve vábivých roztodivných hlasech

 

            Vášnivě ústa propletená

            Smyslně šíje se tu vlní

            A boky rytmem rozechvělé

            Otřásají světem s vanilkovou vůní        

 

            září 2008


27 názorů

Ptáčku, ty jedno "TO"! Ty jsi ale pokušitel!!! Ale když nejsou výzvy, nejsou ani výsledky! Dík za tip! Takže snad jako oslava 17-tého tipu? Prima den přeji.... J.Š.

když budoucí text písně... tak tip :)*

Já si také už delší dobu hraju s MyšLenkou, že by se tahle "Vanilková...." mohla použít jako text pro hudbu=> to že by jako vznikla písnička spojením obou. Byl by to takovej trochu "protiodvaz" k "Lipové...." Tak ještě to chce asi čas, ale byla byto docela dobrá oslava patnáctého "tipu"! Dík! J.Š.

Erzsi
15. 09. 2009
Dát tip
myslím, že ta teorie platí 100%:-) nejen docela, ale zcela:-)

To teda tak jistě nevím, jestli platí tato teorie "lásky za lásku"! V každém případě děkuji za přízeň. Sotva bych nějkdy dříve uvěřil, že se právě toto dílko bude docela lidem líbit. J.Š.

Erzsi
15. 09. 2009
Dát tip
láska se ani jinak, než láskou lečit nedá:-) t.

Marlav
14. 09. 2009
Dát tip
moc hezké...*

Bíša
14. 09. 2009
Dát tip
:o))

Děkuju, i za tip a přízeň. Protože asi neoplývám příliš bohatou schopností vytvářet a spolupracovat s vlastní fantazií, svoje "motivy" si "těžce" odžívam. Pak teprve mohu něco vyplodit! Zdraví J.Š.

A.H.
09. 09. 2009
Dát tip
pěkný motiv ta vanila *t*

Nejsem odvážná, pouze upřímná a nestydím se za svá slova ;)

Hele Anděli, raději nepřeháněj nebo při pátku puknu pýchou. A to bych nerad neb zítra musím jít hrát tenisový turnaj. Co by tomu pak řekli ostatní spoluhráči??:-) Ale jseš moc milá a také odvážná, když to dokážeš takhle napsat. Smekám..! J.Š.

Miluji vanilku a miluji tvou báseň... Tak nádherně něžná... tip ;)

Tony.cs
23. 07. 2009
Dát tip
romantické

taky tančím...,pro lásku...***

Veverička
22. 07. 2009
Dát tip
ňam tá vôňa;-)

Odcházíme a přicházíme Léčíme lásku láskou A s očima zavřenýma se tajně milujeme S kamennou maskou tohle se mi líbí*

Autore...s tou hlubší kritikou si dojdi za Pištou. Jinak musím přiznat, že jsem to slyšel přednášet v originále v kavárně Carpe diem (Praha 12.12.08).Není co dodat."T"

Bíša
01. 07. 2009
Dát tip
:+)))

Přiznávám, že nemám rád přílišně komplikované věci. Tak ať je jasno, .... a konečně ať je taky něký léto! Nemám rád tyhle medardovský monzuny...Dík. J.Š. A Tvoje "Heršpice" jsou prímový, možná, že by se i hodily na nějaký teenage-ovský web. Je to originální, má to nápad i "poučnou" pointu.

Ty brrr....ďo, to je hezký přirovnání. Kdyby se tady dávaly ceny za kritiky, tak tahle (kritika) by jistě nepřišla zkrátka.Děkuju. J.Š.

moorgaan
01. 07. 2009
Dát tip
tanec beznadeje v nadeji, ze tancime s laskou/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru