Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři přání

Výběr:
14. 09. 2001
12
1
2659
Autor
Kami

... i dospělým

Potkala jsem skřítka, trošku šišlal (vlastně víc) a tvrdil, že umí splnit tři přání.

  “Naždárek holšiško, šlyšel šem, že ši byla hodná a netrhala ši motýlům kšidýlka a dokonce ši i pomohla štažence s nákupem,” pravil, “tak čo by šiš pšála, já totiž umím plnit pšání."

Nadmul se pýchou a celý se zapýřil. Potom povytáhl jedno obočí a šeptem řekl:

   “Ale jenom tši!” A varovně zvedl ukazovák.

Hlavou se mi prohnala všechna možná i nemožná přání. Tři, sakra jenom tři. A najednou mě to osvítilo! Vždyť já můžu změnit celý svět!!! Rozzářil se mi zrak a zhluboka jsem se nadechla, to aby to dobře vyznělo.

Skřítek povytáhl i druhé obočí a mávnutím ruky mě zarazil.

  “Jóóó, na to bych žapomněl. Šem malinkej škšítek, neumim takový ty věči, jako švětovej mír nebo lášku pro všechny, žničení všech žbraní, ani še ždravím nic neudělám,” prohlásil, “to můžou jenom lidi,” dodal šeptem.

Zavřela jsem pusu, pokrčila rameny a řekla si o dům, bazén a mercedes.


1 názor

renegátka
20. 11. 2010
Dát tip
skvělý*

FRYDA
30. 11. 2003
Dát tip
nenakládat na lidi tolik prosím, oni to většinou taky neumí........... o těch co umí je dobrý vědět pak hned z tý černý peřiny vykoukne kousek růžovýho prostěradla

Ticha_duse
01. 02. 2003
Dát tip
šššššššš.................. šklítkové jsou stejně plima :o))) Já je mám mooooc láda * a..... děkujííí! :o)

vanilková
19. 06. 2002
Dát tip
Použila jsem na školní akademii,snad nevadí...díky:-)*

Toxman
26. 03. 2002
Dát tip
Škoda, že ti malí šišlaví škžítči umí splnit jenom tak přízemní věci... Nádhera tip

horák
29. 11. 2001
Dát tip
Ty mi dáváš. Líbí, moc. Hrozně mi tvůj styl sedí. Nelíbily se mi kdysi nějaký Zázraky na počkaní (myslím, že je to tvé - jsem hrozně línej) - moc jsem jim nevěřil, koukal jsem na ně moc dospělácky atd. .. a trochu jsem tě zavrhl. Dnes však zírám. Omlouvám se za nedůvěru a tipuji na tuto starší věc.

to je fakt dost dobrý!!!!!!!!!!!!! a zase se musím ptát - proč to četlo tak málo lidí, ksakru???? kdybych mohl, dám dvacet tipů***************************

Kami
15. 09. 2001
Dát tip
Samozřejmě a na zimu krytej :o)

Bhati
14. 09. 2001
Dát tip
Hrůza....hahahahahah....to je až hrůzostrašné...:-))))))))))))))) Škžítku jeden škžítkovatej, nauč se ten míííj a tu jásku konešně!

Danny
14. 09. 2001
Dát tip
:]]]] škžíteček majintatej... +..tipíšek

Helča
14. 09. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru