Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nová metoda při odminování

10. 07. 2009
0
26
2521
Autor
FAE BOMB

 

Jugoslávie

 

Cestička k domovu,

známě se vine,

z poslední války jsou,

mina na mině...

 

Hnijící mrtvoly,

kolem ní smrdí,

vražedná cestička,

každý to tvrdí...!

 

Jednotky UNPROFOR,

v zemi se nehrabou,

Rómové beztak to,

za chvíli rozkradou!!!


26 názorů

raja
11. 07. 2009
Dát tip
ser na rómy. piš poezii

raja
11. 07. 2009
Dát tip
ser na rómy. piš poezii

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
Klidně... Já mám času dost... :-)

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
Klidně... Já mám času dost... :-)

raja
10. 07. 2009
Dát tip
počkej, zavoláme odborníka na vázanej, však on už ti k tomu něco řekne:P

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
Co bych neudělal pro neznámou osobu... Je to dost vázaný na vázaný verše?

raja
10. 07. 2009
Dát tip
tak jen kvůli mě nemusíš, když nerad.

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
V Jugošce jsem byl jen jednou, jinak jsem ale zcestovalej. Cikáni vokradli tady. Miny jsem hledal v Bosně, ale bez minohledačky to nelze. To bych radši hledal jehlu v kupce sena. Na to stačej' akorát sirky a magnet... P.S.: Volný a jiný nemám rád, ale pokud ti to udělá radost, můžu i změnit...

raja
10. 07. 2009
Dát tip
A voni tě jako okradli v jugyně? A ty miny? Že žes na nějakou nešláp, měls štěstí, ó ano, jak by řekl Bíša, silné verše! příště to hoď do volných či vázaných, ráda vklubím:)

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
A co se stane, když cikán řekne v bílý hospodě, že tam asi bouchla klimatizace, he?! Že všichni vypadaj' jako sněhuláci, he?! Nic se mu nestane. Rómové jsou nekulturní, agresivní a kradou!!!

nepochopil. V cikánský hospodě nemáš říkat, že bouchly kamna.

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
A když je to bílá hospoda, tak by tam neměli lézt cikáni? Pochopil jsem tvojí logiku dobře?

když víš, že je to cikánská hospoda, tak tam nelez, ne? Zločince nemám rád, i když jsou bílí.

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
Ostatně, ty mě taky pořád chytáš za slovo. Zkus přijít do ňáký cikánský hospody a říct, že tam asi bouchly kamna. Tvůj nepovedený vtip bude odměněn napadením, ublížením na zdraví, pokusem vraždy, možná i vraždou. Je to přiměřené?! Proč máš naše snědé bratry tak rád? To ti vážně ještě nic neudělali...?

to je riziko svobody slova, že tě někdo chytí za slovo...

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
JO, přemejšlet, jak to tehdy bylo... Hezké vyprávění... A když řeknu, že mi něco šlohli cikáni, tak se do mě pustíte, že jsem rasista, co?! Správně je asi občané ČR?

klidně piš i v próze, nespisovně...ta story s mobilem by třeba stála za rozvinutí...

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
Al: Beru tě za slovo a něco teda zkusim...

tak kašli na žížaly, piš o sobě...

Norsko
10. 07. 2009
Dát tip
ser na rómy. piš poezii

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
Al: Neva, že ty žížaly asi umřou...?

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
N: S Rómama mám špatný zkušenosti. Pokud vás několikrát napadnou, případně vokradou... Vlastně bych vám to všem i přál. Je to takový vočkování proti cikánům. Pak už nebudete takoví "rómomilové"!!! Bez většího násilí zcizená peněženka a mobil. V peněžence doklady, v mobilu spousta kontaktů, který už asi nikdy nezískáte. Navíc z toho mobilu volaj' na všechny vaše čísla a dělaj si srandu z pro vás důležitejch lidí... Příklad: Zavolaj' vašemu šéfovi, že na něj serete, příbuznejm, že jste umřeli... Vod tý doby si důležitý čísla šifruju. H=home=číslo domů,atd. Preferuju mobil na kartu. Z mýho v pořadí druhýho ukradenýho telefonu se zloději vykecávali na 0609, prostě na ňákou sprosťárnu. Měl jsem tam naštěstí jen pár stovek, vo což jsem přišel...

Norsko
10. 07. 2009
Dát tip
máš zjevně něco proti rómům. Zde o žádném nevím

napiš o žížalách...

FAE BOMB
10. 07. 2009
Dát tip
Humus je taky potřeba, žijou v něm žížaly...

to není černý humor, to je humus.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru