Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Radar v Brdech

11. 07. 2009
1
12
1998
Autor
FAE BOMB

Tohle je spíš námět k debatě... Radar ANO nebo NE? Nechci se chlubit, ale něco vo tom možná vim...

 

Umělá inteligence

 

Postavíme radara,

prej to bude "zadara".

Je to nutný k přežití,

možná nás to "vosvítí"...


12 názorů

Prosecký
13. 07. 2009
Dát tip
Mažu záporný bod za upřímné prohlášení. Nemyslel jsem, že bys to zkopíroval, ale něco podobného, byť jako publicistiku nebo politické projevy jsem už slyšeli několikrát. Nic ve zlém, Bombe.

FAE BOMB
13. 07. 2009
Dát tip
Nikde jsem to nezkopíroval...

Prosecký
13. 07. 2009
Dát tip
Uděluji jeden záporný tip za nedostatek originality.

FAE BOMB
12. 07. 2009
Dát tip
A co se ti nezdá...? (Ty malá rybičko v bezvýznamnym fjordu...)

Norsko 1
12. 07. 2009
Dát tip
kurva, kdyby se to aspoň rýmovalo, ty žraloku

FAE BOMB
12. 07. 2009
Dát tip
Nepřijde ti třeba divný, že v tom Polsku instalujou jenom nevelkej počet protiraket?

Noneta
12. 07. 2009
Dát tip
se stavbou souhlasím,,,,vzhledem k tomu jak je svět dnes "malej", tak vidím jako nepodstatné kde bude radar....stejně někde na území evropy bude....a pokud by došlo ke konfliktu, tak podle mě jeho dosah bude stejně globální,,,, prostě to odneseme všichni.....

FAE BOMB
11. 07. 2009
Dát tip
Jsem velmi rád, že's na základě této básně pochopila, že radar, obecně vzato, září. Pouze nevím, jestli se stavbou souhlasíš, či ne.

Noneta
11. 07. 2009
Dát tip
do teď jsem netušila, že radar vydává záření ,,,asi jsem tupá,,,, jinak tvoji ideu jsem pobrala myslím... :)

FAE BOMB
11. 07. 2009
Dát tip
"Vosvítí", jako že třeba pak budem chytřejší... To záření nám třeba zvedne IQ, nebo konečně pochopíme, že to s náma ti Američané myslí dobře...

Noneta
11. 07. 2009
Dát tip
sice nechápu "vosvítí" nicméně toto dílo otipuju,,, postrádá všechna mnou neakceptovatelná témata,,,, takže díky :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru