Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

aVÍZO

14. 07. 2009
39
83
4438
Autor
moorgaan

Od dnešní šesté hodiny ranní je pro cestu do Kanady kvůli návštěvě, studiu či krátkodobé práci zapotřebí víz. Ani ne po dvou letech je severoamerický stát pro Čechy znovu zavedl poté, co se prudce zvedl počet žadatelů o azyl, zejména z řad Romů.

Vizuálně vzato – jsou kámoši z NATO

javor k lípě větve sklání

šeptá s vráskou v pravé skráni

„ chceš-li u nás dovolenku – obstarej si povolenku ! „

 

díky „černé“ turistice

motáme se v šlamastice

azylové domy hlásí

„ přeplněno Češi drazí ! „

na předměstí  MONTREALE

nestojíme o „ ROMÁLE „

 

na Kanadu padla schíza

takže ČEŠI …

                      od teď VÍZA !!!

 


83 názorů

Nemáš zač.

moorgaan
22. 05. 2010
Dát tip
dikes..

Superskvělé!


moorgaan
06. 08. 2009
Dát tip
tema je nejasne!- jasné!.-))

jejdavilda
01. 08. 2009
Dát tip
*

moorgaan
31. 07. 2009
Dát tip
děkan:-))

téma vynechám,za zbytek T

moorgaan
16. 07. 2009
Dát tip
no proto!..takze avizo nepotrebujes.-))..vizo ano.-))

mám-od 1.dne!)))

moorgaan
16. 07. 2009
Dát tip
Jarmilko ty me nemas v oblibenych?:-(((..

mně by stačilo avízo, morge!

reinka
16. 07. 2009
Dát tip
Už na to slyší...

moorgaan
16. 07. 2009
Dát tip
Niké...to neni jmeno pro fenku.-)) - beztak ji budes rikat " NIKY" :-))

reinka
16. 07. 2009
Dát tip
dík, já si však přeju něco co mi nikdo nesplní moorgaan s Pištou pivo pijou a reinka se všemu tlemí vždyť má Niké...

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
boxerka teda.-))...tak tu drz zkratka.-)..az vyroste tak rekni, zajdem na jedno,dve a ja zjistim, jaky mel tvuj vycvik uspech.-))

reinka
15. 07. 2009
Dát tip
:o))))))))))))))))))) jooo

Blbouni.

reinka
15. 07. 2009
Dát tip
Nemůžu s nikym... mý boxerce jsou tři měsíce :o)))))))))))

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
na Plznicku vzdycky a psa nech behat volne, my si zatim dame jedno dve plznicky a bude se nam krasne usinat.-))

reinka
15. 07. 2009
Dát tip
A s tebou na Plzničku můžu? :o)))))))))))))

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
reinko.-))...az pujdes s Pistou na Budvar, psa sebou neber.-))

U levý. (chci furt, můžu málokdy :) )

reinka
15. 07. 2009
Dát tip
Pišto, radši mi řekni, jestli teda můžeš ( teda chceš ), u který nohy má chodit pes?

Tak ne.

reinka
15. 07. 2009
Dát tip
nelákej mě, Pišto :o))))))))))))))

Slaďoučkej. Budvar je slaďoučkej. To je odpověď i pro reinku.

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
vzdyt rikam - kyselej !!!!...a navic nesnasenlivej ...krk, pardon, dopil jsem!.-))

reinka
15. 07. 2009
Dát tip
Neznám Luckyho a tím pádem nevím, jestli bych třeba... toooooo, no však víš :))))))))))))

Tyhle smířlivce nesnáším...

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
Pista - mas recht, dohromady..diky za upozorneni, ale znas me, ja si na obvyklost moc nehraju!.-))..jinak Budvar si vychutnej, kazdy mame svy - nekdo je alkalickej, nekdo kyselej.-))..ja davam prednost pH nad 7 !.. Reinko...nejlepsi pivo je to ktere ti nejvic chutna.-))

Desítka Gambáč je nejlepší na žízeň, to jo. Ale když si pak chce člověk opravdu pochutnat, není lepšího moku než dvanáctka Budvar. Potvrzuje i sám Lucky Luciano.

reinka
15. 07. 2009
Dát tip
no tedaaaaaaaaaaa a já myslela, že 10 Gambáč je nej :o))))))))

P.S. "kýmkoliv" a "čemkoliv" píšeme obvykle dohromady.

Plzničku!!! Ty čuně! Tak odtud vítr vane... Kdybys pil Budvar, nic z tohohle by se nestalo. Jdu si dopít svůj Budvar.

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
Pisto dekuji za omluvu...i ja se ti omluvil, pokud jsi si vsiml hned v prvnim prispevku - byla tedy tato diskuse naprosto zbytecna:-))...tak jako vsechny tve diskuse s kym koliv a o cem koliv:-))...no tak jsme si pokecali, trochu zanudili, zatrapnili a ted snad , nevim jak ty, ja si dopiju plznicku, neco chytryho pustim do diskuse o adminech a pujdu premyslet o tom, jak te priste zase ponudit.-))

Reinko, kuš! :)

A tak to pardon! Jestli ses snažil o nudu a trapnost, pak jsi uspěl na sto procent. Omlouvám se.

reinka
15. 07. 2009
Dát tip
Pišto, víš to? :o)))))))))

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
nemam pochyb o tom , ze mas smysl pro humor... o tom zadna !... ovsem ja se nesnazil o nejaky humor - tos snad pochopil, nebo ne?..a presto se nekomu muze zdat humorne- a ze to nejsi TY, me vubec na zadek neposadilo:-))...nebo melo by?

Vždycky jsem se domníval, že výsměšné dílo by mělo mít něco společného s humorem. Zjevně máš jiný názor. Argument, že "jsou lidi, kterým se srandovní zdá" benevolentně přejdu bez kousavého komentáře.

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
Pisto a kdes na to prisel? ..satira muze i nemusi byt srandovni - to zas nas tady nemusis takhle houpat...vime , ze se vyznas a urcite mas znalosti, ale satira muze byt sarkasticka, pochmurna, nabadajici, vyzyvava, skryta, naivni, atd...samozrejme je dobra , kdyz je srandovni...ale jak sam z reakci pod dilem vidis, je tam lidi, kterym se srandovni zda, takze je to vec uhlu pohledu...treba mas ten uhel tupy! na rozdil od tech co ho maji ostry.-))

Satira by měla být mimo jiné srandovní.

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
všem, kterým to jako blábol nepřipadá děkuji za navštěvu a těm co to jako blábol připadá se omlouvám za nevkus...zvláště Pištovi, je to kritik, má na to aby to posoudil a tak to posoudil...ja to nepsal ani jako poezii, ani jako hlubší literární dílo - ale jak to tady nazval jeden z přítomných - spíš jako politickou satiru a reakci na aktualnost tematu..jiny uz nebudu a tka holt obcas nejaky ten blabol tady pronesu...nebudu sam kdo tady blaboli:-)))

kunka
15. 07. 2009
Dát tip
/T

Mám tě! :)

Oldjerry
15. 07. 2009
Dát tip
No jo...

Oldo, to je sice všechno hezké, leč ani to nedělá z blábolu vtipný text.

avox
15. 07. 2009
Dát tip
no jo... čeho je moc, toho je příliš... i českých romů na širou Kanadu, ale že to vzali hopem... ještě víc k zamyšlení je ta EU-solidarita :-( */

Oldjerry
15. 07. 2009
Dát tip
Pišto - když já jezdil pravidelně na Smíchov, tak tu ještě nebylo 80% těch opálených Pražáků. To byli ještě někde u Bardejova a Košic. Já jsem původem z Kladna, takže ...že ano. Tam už jich i za komunardů bylo hafo. Dělal jsem v Litvínově - tam ani ve dne nebylo vidět...

Vaud
14. 07. 2009
Dát tip
pokud chodíš pravidelně do školy, tak bys měl být na vízo zvyklý :-))

Eileen
14. 07. 2009
Dát tip
neprijde mi to vtipny

Norsko 1
14. 07. 2009
Dát tip
Nepouštěj se do ničeho hufnágle a zalez do boudy ke svým psům. Stejně toho nejsi schopen

Oldo, patnáct let jsem žil na Smíchově, tam se to tehdá jen černalo, takže z nedostatku osobní zkušenosti mě vinit nemůžeš. To za prvé. A za druhé - poukazuji ve svém výše uvedeném příspěvku zejména na to, že angažovaná poezie rozhodně není nic jednoduchého a autorovi se pokus evidentně nevyvedl. Rozhodně se nehodlám pouštět do sociologických disputací.

hezky se to spíva škoda že je to realita...ješte kdyby benžo bylo...když už není benžo tak alespoň tip s mé strany...

Oldjerry
14. 07. 2009
Dát tip
Pišto, promiň, že oslovuji tvoji výsost, ale kdyby ti cikáni ukradli auto a vykradli byt, to bys viděl, jaké to má úžasné literární hodnoty... (:-D

Oldjerry
14. 07. 2009
Dát tip
Už i Kanaďané pochopili, co je to rasový útlak (:-D Další na řadě by mohli být Amíci. Ti už řeší s nevalným úspěchem tuto rasovou otázku už skoro třista let a to si tam utlačovanou rasu navezli... Do nás se strefují, řešíme ji teprve dvacet let a chudáci utlačovaní si k nám sami nalezli, když jim Slováci, (chytřejší, než my, Češi) otočili kohoutkem... *

Kate 18
14. 07. 2009
Dát tip
Super! :-) Skwělé, a pak že to nepůjde. A dokonce jsi upozornil na aktuální téma. Moc se mi to líbí! Tip. To abych se taky začala činiti. Ale mám teď na pilno.. Tak možná někdy jindy.

Je to blbůstka... dle autorova zařazení, takže si myslím že autor přesně věděl co od toho čeká a nechápu proč v tom hledat nějaké složitosti... t.

PHX
14. 07. 2009
Dát tip
Dnes mě ty víza celkem štvou :) ale jinak celkem super. *tip

Bíša
14. 07. 2009
Dát tip
Chjo...

Jeeper
14. 07. 2009
Dát tip
tve pripominky vnima moorgan asi jako pouzity toaletni papir zlato

reinka
14. 07. 2009
Dát tip
Čím to, že "nás" nikde nechtěj? :o))))

Cikáni necikáni, je to blábol. (vztaženo k textu, nikoli k samotnému aktu zavedení víz)

Ferry
14. 07. 2009
Dát tip
Bacha na pokrytectví, vždyť nás ti Kanaďané odbřemenili od drahé péče o tisíce turistů (údajných exulantů) s českým pasem. Poděkovat je málo..

BigBivoj
14. 07. 2009
Dát tip
javor mám na háku a do Lípy kousek :))

Já nepíšu tak, ani tak. Ale nepřál bych vám slyšet, co na to říkám.

moorgaane skrytej rasista nerasista,tot´ největší přednosti českého národa...pivko,kecy,škleb,hlavně se z toho neposer

moorgaan
14. 07. 2009
Dát tip
Arniko...sam ses trapnej!

Jeeper
14. 07. 2009
Dát tip
hahaha tak ta se ti opravdu povedla Norsko dobry postreh:D:D

no jo....v Kanadě jsem nikdy nebyla a ani tam jet netoužím, nikoho tam nemám, ....javor mi roste za plotem a lípa za silnicí....

připadá mi to jako trapné maily,které mi chodí....zařazeno do blbůstek?

Rampoušek
14. 07. 2009
Dát tip
Jsem zvědav co na to javorový list bude chtít říct až zavedem reciprocitu /*

Norsko 1
14. 07. 2009
Dát tip
proč jim říkají češi. To jsem nepochopil

Hezky ty! :D Vážně pobavila, ikdyž je trochu jednosměrná, atak se člověk nemusí moc zamýšlet nad obsahem ;))

tak to už se tam zase nepodívám..... :))))))))))))))))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru