Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsou admini serveru Písmák nestranní?

15. 07. 2009
1
153
5397
Autor
Narvah
Možná máte někteří s adminy na Písmáku zkušenost. Možná Vás upozornili, abyste nejednali proti pravidlům serveru, možná zakročili i tak, že Vám zmizelo dílo, byla změněna jeho kategorie atd. Zajímala by mě Vaše zkušenost a Váš názor na to, zda jsou admini na Písmáku nestranní, jestli, podle Vás, jednají spravedlivě.

153 názorů

Narvah
28. 11. 2011
Dát tip
jiste

Dero
16. 07. 2009
Dát tip
Vzhledem k tomu, že se už zase řeší jen ptákoviny a průměrná délka příspěvku se limitně blíží jedné, diskusi přesouvám z hlavní strany.

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
zapomněl jsem si projektor v Pejřimouě

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
proč?

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
pláčeš ?

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
přijde ti?

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
ty jsi blbej

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
ty jsi legrační

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
zeptej se papoucha, ať ti řekne o svých projekcích

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
ne. co to je?

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
to je vůl, prej v papouchově projekcích. víš ty vůbec co jsou projekce ?

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
v papouchově projekcích

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
prej nemá problém. Tak kde je problém ? V Problémově ?

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
nemám problém

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
nepřijde? Tak to je smutné.. Ale to je tvůj problém.. :-p

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
to nevím, papouchu. nepřijde mi, že by si ze mě všichni tady "tropili prdel". možná tyhle tvoje myšlenkové pochody naznačují, jaké zvláštní schopnosti asi tak můžeš mít. jsem rád, že jsme se dostali trochu dál.

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
Vždyť je to jasné jako slunce, narvahu. Z toho, jak dlouho je již živ, totiž jednoznačně vyplývá, že to budou letité zkušenosti, které jeho staví do role soudce všude tam, kde ty jsi obžalovaný

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
..perseverující?? :-O A není to třeba tak, že si z tebe tropím prdel? .-) A všichni kolem tady? .-)

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
papouch: nedělá ti tvoje perseverující myšlení potíže? jinak je to, jak sem čekal. byl si tu za lyryka, za velly, teď za dasslera. teď je jen otázka, co jsou to ty zvláštní schopnosti. napadá tě něco?

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
máš výbornou paměť, Norsko!! Ano, je to tak, přesně, jen s drobnou odchylkou, nebylo to 1926, ale už 1924, a nebylo to v Lidovkách, nýbrž na iDnes.. ale i tak, všechna čest!

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
ale to samé jsi psal už v lidovkách r.1926, těsně předtím než jsi poprvé podstoupil rvačku s blbcem

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
opakuji potřetí, jsem tu admin od 28. 9. 935; tuto funkci jsem převzal po jakémsi Václavovi Svaťákovi.. Moc se jí vzdát nechtěl, ale nakonec podlehl pádným argumentům. Majitelka v té době se jmenovala Drahomíra. Vlastně jsem si na tuto funkci brousil zuby už od roku 313, kdy Ediktem Medlovským byl založen Písmák a konalo se první setkání. (On Písmák existoval už dřív, ale tehdy se stal oficiálním servrem škrabálků a grafomanů.) Byly to tehdy zlaté časy, mnohem lepší, než teď. Dokonce i v dobách, kdy byly Písmáky dva, jeden v Římovicích a druhý ve Avíňovsi.. Ba i tehdy, kdy jakýsi Stanisluther přibil na vrátka klášterního chlívku v Dolnej Strehovej svých 95 somráckých žvástů, čímž zavdal příčinu rozkolu Písmáka a vzniku konkutenčního serveru Literra. Byl jsem tu adminem za Žižky, Hitlera, za Stalina, za Husáka i za Dera. A tebe, Narvahu, tebe taky přežiju.. Ano, mám zvláštní schopnosti. Naučil jsem se je od soudruha pátera Koniáše. A v neposlední řadě - nenapadlo tě třeba, že je to naopak? Že admini si vybírají majitele? Aha?!

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
papouch: zvláštní, že ti dělá problém říci rok, kdy ses stal adminem. zvláštní, že ti dělá problém říci, kdo tehdy vlastnil server. adminy si totiž většinou vybírá majitel serveru. hodně adminů se tady obněnilo. ty ale vytrváváš. musíš mít asi nějaké zvláštní schopnosti.

Dero
16. 07. 2009
Dát tip
Domnívám se, že se mýlíš, Tangente. Mohl bys svá slova dokázat?

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
28. 9. 935 je datum, Narvahu. Docela významné. Nemusíš hledat na Wikipedii, řeknu ti to rovnou. Od tohoto data jsem tu admin.. viz výše. Některým lidem se to holt musí zopakovat vícekrát.

Dero
16. 07. 2009
Dát tip
Narvah: Tehdy tomu šéfovala jistá Drahomíra.

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
935? co je to za údaj, papouchu? zajímá mě, kdo server vedl, když si začal vykonávat tuto funkci.

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
dělám tu admina od 28. 9. 935 předtím tu dělal admina nějakej Václav, ale nebyl nestranný, tak jsme ho museli ve Staré Boleslavi .... kchhhh (gesto: šmik pod krkem)... přemluvit, aby se dobrovolně adminství vzdal Stačí tak, Narvahu?

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
a proč tě to zajímá?

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
Ne. Jen mě zajímá, jak dlouho už tuto funkci zastáváš. Od kterého roku. Pod jakým vedením jsi ji začal dělat?

třeba to jsou kritéria nestrannosti...

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
to má být výslech?

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
Od kterého roku jsi, papouchu, administrátorem?

zato já ano. ale mám smůlu :-)

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
ne

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
Ty ses, papouchu, o funkci administrátora ucházel sám?

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
he. Příště si dávej bacha abys nenaletěl zvlášť když jsi admin, mohlo by se stát neščestí

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
sakra...! zase jsem naletěl!!! Jak pak mám být nasr.. éé.. nestranný, když se mnou podlí a zákeřní uživatelé manipulují?! He? .-)

raja
16. 07. 2009
Dát tip
O to mi slo. Asistovana sebevrazda...sama nemam tu silu. A ano, jsem zbabelec, prachsproste se te snazim zmanipulovat;-)

papouch
16. 07. 2009
Dát tip
právě jsem se urazil a zcela nestranně Tě začnu systematicky mazat, rajo :-)

raja
16. 07. 2009
Dát tip
Rabb a dero, jistě.

Norsko 1
16. 07. 2009
Dát tip
Jsou admini serveru nestranní ?

Narvah
16. 07. 2009
Dát tip
pom: pusť si horor

Cornelie
16. 07. 2009
Dát tip
Osobně mám s místními adminy dobré vztahy, nemůžu říct, že bych někdy s nima někdy měla nějaký problém :) a co vím o jejich rozhodnutích, tak byla podložena spravedlivým rozhodnutím, kdy příspěvek či autor na chatu pobuřovali okolí, dle základních lidských hodnot, morálky a tak... Ovšem neříkám, že vím všechno a vím o všem, co se kde jak udělalo, to ani náhodou :) Ale můžu s klidem říct, že admini zde vykonávaj dobrou práci :,) A Dero dokonce výbornou :,) Jo a někteří taky chvalitebnou :)

škoda.

Narvah
15. 07. 2009
Dát tip
pomerančová: nestačí. tobě?

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
chtel bych se optat ja neznaly, hloupy a nesmely - jakou funkci tady vlastne maji admini?.. teda krome Dera - ktery ji plni na 100% ? ... ...jestli jsou admini nestranni?..co je to za otazku?..komu by meli stranit a nebo nestranit? a cim?..tim , ze nekomu reknou, ze jeho dilo je ve spatnem supliku?..a pokud nekomu neco smazou, nevim, mne se to nestalo a ja vlastne krome Dera vubec adminy nepotrebuju a je mne tudiz u prdele, jestli jsou nestranni a nebo ne !...myslim, ze pokud se nekdo slusne na Pismaku chova, tak vlastne ani s adminama neprijde do styku - nebo jo??... ...jo a kdyz uz jsme u tech ADMINU - nestalo by za to, ten ocasek funkce rozlisit na admina serveru a admina chatu?...jen pro poradek, abychom vedeli kdo je kdo !

Vtipný a vychytralý, to je celý on.

tak to se v té hlíně vtipně maskoval lopuchem. Inu, brouk.

Nejsem si jist, jestli ohledně chrousta jsou parohy vůbec technicky možné. Inu, brouk...

hele, pišto, a to zelený, to jsou parohy ?

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Lépe než do svého hostitele bych lépe neřekl, milá kliniko. Jen aby je to uzdravilo, svět by byl chudší nebýt jich a jejich smyslu pro humor

Fuk
15. 07. 2009
Dát tip
skvele, diky:)

Pro oživení znovu uveřejním sochařské dílo, kde je mimo jiné zvěčněn i náš milovaný chrobák. Dílo v životní velikosti je nazváno "Zbora, bičovaný vichrem blbých rýmů, se brodí bahnem špatné poezie". V popředí dominuje Zborův legendární batoh, obsahující slavný knedlík, v pozadí si můžeme povšimnout chrousta.

Zejména půjde-li o Nerouškův sbírak. Dvě mouchy jednou ranou :)

Pravda. A taky domnívám, že chroust, vida knihu, prchne.

Armine, no nevím. Za sedm stovek budou sotva dva výtisky, a to ještě brožovaný. Viděls chroustovo kostěný brejle? To brožurou nerozbiješ.

Protože druhou polovinu má doživotně přiklepnutou chroust :)

Fuk
15. 07. 2009
Dát tip
preco polovica pismackych diskusii skonci pri Chabalovi?

já bych přispěl pětistovkou. A až sbírak vyjde, rozbil bych jím chroustovi brýle

Přihazuju dvě stovky na Nerouškův sbírak.

neroušek
15. 07. 2009
Dát tip
Pro Pištu Hufnágla:Mýlíš se,Pišto,ten kdo se podílel na vyštvání básníka Chabala a jeho psychickém terorizování má na krku jednu sviňárnu a nechť se vypořádá se svým svědomím sám.Každý ,kdo zlé činil,se mu to nějakým způsobem vrátí.*******

ten se nedá*********

Pravda. Ten, kdo vyštval Chabala, by zasloužil upálit sirkami na hlavním Ejčském náměstí. Jak správně pravilo jinak veskrze blbé Norsko, dodnes Chabalova zmizení želím a slzami takřka krokodýlími vlhčím si semiš, kdykoli naň vzpomenu. Což je skoro furt.

... a to je vyštvání básníka Chabala ... Tak tohle mi vadí taky, jsem nevýslovně smutem :-( Chrouste, zapomněl jsi na věčně se vším nesouhlasící pitomce, kteří lezou do kdejaké diskuze a všechny o svém nesouhlasu informují a my se jich nemůžeme zbavit. A ten script stejnak nefunguje, tak co :-)

u tehel diskuse me napada: cui bono? je tve ego tak velke narvahu, ze ti nestaci na hrani literra? :-)

Narvah
15. 07. 2009
Dát tip
syd: žádnou jinou reakci sem od tebe ani nečekal

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Řekls to hezky neroušku, zvlášť o derovi, ale pokud jde o chabala, ten se snad již etabloval. Pišta dodnes třeba slzí a má vlhký semiš

neroušek
15. 07. 2009
Dát tip
Samozřejmě,že admini a kritici nestranní nejsou,jednak z důvodů vlastních sympatií,antipatií,kamarádství,předsudků a stropem svého duchovního rozhledu.Na druhou stranu jejich úroveň vzhledem k fungování Písmáku celkově špatná není,ovšem našly by se určitě žalostné konkrétní příklady.Nicméně snaha o nestrannou kritiku tu je též.Také a to vzniká vždy-určitý okruh oblíbenců kritiky,na které se shlíží laskavěji.Nerouškovi vadí vlastně jen dvě věci:určitá arogance některých kritiků a adminů ( a i některých řadováků)vůči autorským pokusům, nazval bych to jakousi masochisticky-agresivní nemocí,která se projevuje agresivními výpady vůči jinakosti a různorodosti kvality,projevůjící se nedostatkem citu a pokory a přítomností hulváství typu:no co to je?,taková sračka!,ubohá úroveň Písmáku,běž si na Literu atd.Dokonce neroušek žasl,ale této sprostotě a nízkosti podlehl i na chvilku Dero v nejapkém vtipkování o mazání prý špatných autorů,tělocvikářích a Liteře.A druhá věc nerouškovi vadí a nezapoměl jí a to je vyštvání básníka Chabala,na tom se podílel i některý z kritiků Písmáka a určitě pár lidí se tímto zatížilo selháním,protože z hlediska lidského to byla sviňárna.To je vše,co měl neroušek na srdci.*******

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
To jsi řekl hezky, Pišto. Nic jiného totiž nezvlád

Expe, pozor! Ještě chvíli budeš dávat najevo alespoň elementární schopnost používat mozek, a vysloužíš si od Norskýho zařazení do množiny "hovada kolem Pišty". Armén by ti mohl vyprávět... :)

dadik
15. 07. 2009
Dát tip
tady neni nikdo nestrannej, natoz admini

já doufám, že když se ti to řekne tisíckrát, tak že to alespoň jednou pochopíš:-) P.S. A jsi paranoidní, protože každý je zde podle tebe stý alternick alternicku a přitom by mě zajímalo, jak to bylo s tvýma přiznanýma i nepřiznanýma alternickama.

Narvah
15. 07. 2009
Dát tip
norsko: "láskyplné zprávy" byly reakcí na tvé opětovné provakace pod mými díly, kde jsi mou tvorbu spojoval s tvorbou pozorovatele. když jsem dílo smazal a vložil znovu, udělal si to opět. pak ještě jednou, pod jiným nickem. není to pravda? takže: co ti, norsko, přináší? má pro tebe tato diskuse význam, nebo to vnímáš pouze jako prostor, jak někomu nadat?

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
ubohý jsi ty, debile, jak to pořád opakuješ.

Norsko 1, nejdřív jsem si myslel, že štveš jenom mě, ale je to docela časté(teď namítni, koho štvu já - taky bys jich hodně našel)...ale jsi ubohý

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Až po tvých láskyplných zprávách. Polibek ...

Narvah
15. 07. 2009
Dát tip
norsko: navíc mě blokuješ, ale k mým dílům rád přispěcháš, abys provokoval. zvláštní způsob existenece. opravdu

Narvah
15. 07. 2009
Dát tip
norsko: je zvláštní, že místo toho, aby ses vyjadřoval k tématu diskuse naopak častuješ její navštěvníky (teď zrovna mě) nadávkami. co ti to přináší? má pro tebe tato diskuse význam, nebo to vnímáš pouze jako prostor, jak někomu nadat?

Rabb
15. 07. 2009
Dát tip
ach jo..

narvaha znám až odsuď-to můžu doložit:-)ale ty ne,viď? Rabbe promiň, ale koleduje si o to už dlouho....

Rabb
15. 07. 2009
Dát tip
vlastně oba.. norsko, expe..

Rabb
15. 07. 2009
Dát tip
experimentátore, nečeř vodu.

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Lháři. S narvahem se znáš ty, expe. Pro mě je to idiot

kdyby každý (i auroři) měl jeden nick, tak by to bylo něčem jiném. Nemusel by se rozčilovat s 2 Norsky a ještě s Panem na nebi, poslouchat, že se zná s narvahem (myslel to jako urážku, jinak zdravím:-), atd...počkejte, to jsem se odklonil od tématu-to by bylo v případě bez Norska:-D

Muamarek
15. 07. 2009
Dát tip
Zatím nějakou negativní zkušenost s adminy nemám, řekl bych, že dělají, co mohou a umějí, Marek

Narvah
15. 07. 2009
Dát tip
Octopus Syd: je vidět, že jako ty, jako admin, bys být vyškolen být měl. říká ti například něco pojem deindividuace (Zimbardo, výzkmy z 60. let)? pochybuji. tohle prostředí tomu doslova nahrává. kór u těch, kteří mají moc. jasně, že občanská jména by měla ten efekt, že někteří, jak z řad uživatelů, tak z řad adminů, by si nedovolili tolik, kolik si dovolí. nelze však žádat o to, aby admini pod svými občanskými jmény vystupovali. byli by tak znevýhodněni vůči uživatelům. každopádně rozhodnutí admina pracovat pod svým občanským jménem značí jistě vyšší morální uvědomění. naopak potřeba automaticky napadat a zpochybňovat výtky uživatelů, respektive znemožnění podat zpětnou vazbu (to tu také probíhá), vede k elitalirazici této administrátorské sekce.

A kritik by neměl své kritiky psát pod dílo, ale objíždět jednoho každého autora a vysvětlovat jim svá stanoviska

Rabb
15. 07. 2009
Dát tip
a jméno ještě neřeší způsob chování.. kamile.

Rabb
15. 07. 2009
Dát tip
kecy, kamile.. nejlíp by se to vyřešilo, kdyby všichni byli pod svým pravým jménem, to pak by admini nebyli skoro potřeba.. nejsou školeni, narvahu.. třeba já jsem o adminství požádal Dera.

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Výborný nápad. A jeden nick, kamile

Mám návrh: Každý, kdo má funkci, lhostejno, zda admin, či kritik, by měl vystupovat pod svým občanským jménem. Anonymita v tomhle ohledu není na místě. Spousta problémů by se tím vyřešila...

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Kolik jich je havrane. Dle tvých slov soudím, že aspoň sto

Narvah
15. 07. 2009
Dát tip
by mě zajímalo, jestli jsou tu admini nějak školení, nebo prostě dostanou funkci a jedou. někteří jsou prostě kliďasi a jejich kroky jsou uvážlivé, a tomuto serveru prospívají. jejich práce je mnohdy nedoceněna. jiní, a těch tu naštěstí moc není, si dokážou na někoho zasednout a pak ho sekýrovat. za cokoliv, co uznají za vhodné. staví se do role rodiče, který nabádá dítě, aby se chovalo slušně. dokonce staví svou "oběť" do pozice, kdy je má přesvědčit o tom, že se "polepšila". holt tohle virtuální prostředí svádí i k těmto úchylkám

:-) pobavils, to jo...alternicku koho?:-)to mi napiš klidně do zprávy - aby ses za to tady nemusel stydět:-)

Norsko na nebi! :)

Milý experimentátore, něco ti řeknu. Na tvé názory zde všichni přímo čekají, hltají každé tvé slovo a tvou báseň, tu jednu báseň, u níž jsi toužil po opravdové kritice, si čtou pod peřinou s baterkou v ruce. Ještě něco potřebuješ vědět ? Ptej se, na tebe mám vždycky čas

admini zde jsou nestranní-jsou stejně "příjemní" skoro na všechny kvůli Pištovi i stahuju svou obecnou výtku na kritiky když už se o tom tak bavíme, tak Norsko(Norsko 1) zde opomenul uvést, že k těm 2 metrům a 120 kg (svalů samozřejmě:-) má i IQ 160 (jak už mi napsal) - z toho plyne, že to považuje za svou nejmenší přednost:-)

Mé oko vidí i oko Vinnetoua, mého přítele. Jakože orel krouží nad touto krajinou, pomstím všechny padlé a umučené

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Admini nejsou nestranní, kdo to nevidí, je vůl

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
oni se mě najdou, neměj obavy. Je jich asi sto, ale jsou tak trapní, že nemají ani na to, aby si obstarali vodu

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
kdo ví, ví mně vypadlo (neumíš, poznal bys to) :-)

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Vím, ale já to myslel vážně, ty o vnitřním dění tady nemáš ani páru, kdo jestli umíš česky. Zastup papoucha, pokud sere

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Nezdá se ti, papí, že ti to trošilinku přerostlo přes hlavu ? Jsi moc demokratický a moc se ptáš. Ta chátra potřebuje pevný řád a disciplínu, jinak zvlčí a celej servr půjde kam no do prdele


Vaud
15. 07. 2009
Dát tip
většinou jsou mnohostranní :-)

papouch
15. 07. 2009
Dát tip
bacha, Norsko mluví pravdu akorát že prohodil údaje váží dva metráky a měří 120cm .-)

jsem těcvikář dvoumetrový, se svaly jak provazy a vážící 120 kg Hrůzou nedýchám... :-DDDDD

Tvá důvěra v masové prozření je obdivuhodná, Rabbe :)

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Laktace opět blije. Co pije, že furt blije mi hlavou vrtá

Rabb
15. 07. 2009
Dát tip
já vím, pišto.. ..ale diskuse o autorských právech (i když skoro nejde o literaturu) se sem asik hodí víc než: dotaz - mám do nového dne vykročit pravou nebo levou nohou? šak recese snad poslouží na nějakou dobu, aby se písmácká veřejnost aspoň trochu s diskusemi uvědomila.

Dero
15. 07. 2009
Dát tip
Ano, admini na Písmáku jsou nestranní. Nejsme však konzistentní. Někdy zůstane nepřesunuto, co přesunuto mělo býti, někdy přesně naopak. Někdy je to tím, že žádný z adminů nemá čas na Písmáka nakouknout, někdy proto, že jednoho konkrétního ADMINa skutečně zajímá, jak se zavazují tenisky, a čeká, až to někdo v příslušné diskusi konečně zmíní.

Máš pravdu, Rabbe. Na druhou stranu, kdyby zakládal diskuse každej, kdo je línej sám si sehnat informace...

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Zapomněl jsem ti říct, chlapečku, že jsem těcvikář dvoumetrový, se svaly jak provazy a vážící 120 kg. V chlapské diskuzi prostě nemáš šanci, tak mě neser a vrať se tam, kam patříš, do pištovy řiti

Ano, tělocvikáři, jsem zhouba písmáku. Jest opravdu štěstí, že tě tu máme :-)

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Pokud ty byses přesunul koše již včera, škody tebou napáchané by se možná ještě daly zachránit. Ale jelikož tu pořád smrdíš a umělecky jsi téměř impotentní, je to s námi zlé

Myslel jsem i diskuzi Kdo je Norsko. S některými diskuzemi by se měli přesouvat i někteří uživatelé. Jelikož jsi nesmírně bystré, milé norsko, tak ti pro jistotu řeknu, že nemyslím sebe, alébrž tebe. A mnohé jiné.

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Milý armine, pokud myslíš tu, která byla protiútokem na mou (taktéž přesunutou) s názvem "Kdo je Armin Tamzarrian", tak se není ani čemu divit, že se nezlobíš. O nic jiného ti přece nešlo Spolu s Octopem na vás přišla taková múza, jak snad ještě nikdy ani potom

Rabb
15. 07. 2009
Dát tip
souhlas s tou recesí, pišto.. ..ale když jsem si tu o autorských právech lehce pročítal, náznak plodné diskuse našel, ať už je otázka sebevíc blbá.

Jak už jsem někde psal, diskuse "tenisky" je evidentně recese směřovaná k tomu, že diskuse "autorská práva" je zrovna jedna z těch vhodných k přesunutí. Dle mého.

šak se na tebe nezlobím :-), říkám, že k tomu byl důvod. A ano, vysvětlili jsme si to :-)

Rabb
15. 07. 2009
Dát tip
no byl jsem to já, ale to jsme si vysvětlili, amine.. to jsem si teprve určoval hranice. ..a tu zmiňovanou diskusi beru jako recesi.

Tak když už se prtáš, Narvahu... Ano, několikráte mi byla přesunuta diskuze do kategorie Ostatní, nezařáditelné. Ovšem musím říct, že nikterak neoprávněně. V podstatě nemohu říci, že bych si pamatoval, že by kdy byl nějaký příspěvek z hlavní strany přesunut neoprávněně. Druhou větou však musím říct, že zde byla spousta diskuzí, které přesunuty nebyly, ač by to bylo vhodné, například Autorská práva - dotaz, Tenisky - dotaz, které jsou momentálně k popatření na hlavní straně. S žádným z adminů jsem problém neměl, i když se mi nelíbilo, když Rabb (pokud to nebyl on, omlouvám se mu) smazal z jedné diskuze můj příspěvek, ale ani zde nemohu říci, že by k tomu nebyl důvod, i když správné to asi nebylo... Avi Rabbovi, když už o něm mluvím :-)

Za svou osobu bych chtěl prohlásit, že nemám negativní zkušenost s žádným adminem, ani kritikem, jelikož na nějaké hašteření v diskuzích z vysoka seru, s nikým se nehádám, a věnuji se výhradně psaní povídek.

Ach jo.

Narvah
15. 07. 2009
Dát tip
nesmazal si mi snad papouchu včera několikrát bezdůvodně diskusi "jaký je váš oblíbený spisovatel?" nenapsal si mi snad ve zprávě, (když už tu tohle vytahuješ), že nechceš, abych tenhle server zničil? netvrdil si mi snad ve zprávě, že jsem zničil literru? připadáš si jako admin nestrannej? nebo sis na mě prostě zasedl a zneužíváš své moci jako ten poslední fízl? s žádným jiným adminem sem zde nikdy problém neměl. ovšem s tebou jich mělo problém povíce. navíc si mi diskuse mazal na doporučení norska. ovšem, aby bylo jasno. tahle diskuse se netýká sporu mezi mnou a tebou. seš mi jako ukradenej. zajímaly mě názory autorů. to, že si to hodil na osobní rovinu je tvoje volba.

papouch
15. 07. 2009
Dát tip
..fašoun, fízl, typickej nácíček, kterej působí hezky skritě.. jsou Narvahova slova, kterými tituluje adminy.. :-) Kdo dělá bordel a provokuje, má problémy. Víc k tomu nemám co dodat :-) Někteří uživatelé mají povědomí o funkcích a právech (malých) adminů na Písmáku značně zkreslené a přemrštěné.

Rabb
15. 07. 2009
Dát tip
ach jo, narvahu, narvahu..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru