Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okřídlenky (58)

15. 07. 2009
7
20
2685
Kde radost brát jak rozdávat když chvíli velí nedůvěra a věčnosti lež její dcera?

20 názorů

až se vyrovnáš s tím, že stačí zrušit tři opakující se refrény...

Až se vyrovnáš s tím, že jedna nepodstatná část tvého těla se dá používat kupříkladu na čurání, ubude ti bolest hlavy.

a ještě jim vykrádat texty...trochu nelogické, když za nic nestojí.

krást chlapy, co za nic nestojí, to není dobrá vizitka pro ženu tvého formátu.

Polib mě, psychouši! A už na mě vyprdni s tou nepřetržitou masturbací.

text změň ty

Krade. A co? Ale máš v tom malý chaos, chlapče. Nekrade texty, jak se v Tvojí zarmoucené hlavě pomotalo, nýbrž chlapy, co za nic nestojí, z ložnice otrávených manželek. Musíme si pomáhat! Změň si ten přiblblý text, ať jsi in!

Moosová krade přes můj výslovný nesouhlas používá část mého textu ve své písni Šance pro... a je na to hrdá.

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
neduvera je hnis !../ teda hnus /.-)) /*

Vždycky se může všechno, když na to máš žaludek.

Apropo mám otázku kam sa stratili okřídlenky od čísla 59 po 67 ? Takto nás ochudobniť - to sa môže?

Šperk
15. 07. 2009
Dát tip
zlodějka?

domů!!!! :)))))

Šperk
15. 07. 2009
Dát tip
konečně!


nechceš už jít dom?

macecha
15. 07. 2009
Dát tip
T***

BigBivoj
15. 07. 2009
Dát tip
aby jsi za chvilku s těma okřídlenkama neodletěla dříve, než ony samy :)

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
věř bratrovi, máš-li ho

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru