Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzdálenosti jsou jen pro odvážné

16. 07. 2009
37
28
3215

cestuju vlakem

v hlavě se mi honí erotické scény

s muži

přes uličku

/před okousanými nehty dávám přednost hnědým obroučkám/

pocity sou zvláštní věc

 

krásko

 

nejela sem za tebou, ale od tebe

-   divný lidský pohledy

se rozpouštěly v mojí půlce dioptrie

 

bylo nemocné léto

 

jestli se mnou zůstaneš,

já tě v sobě schovám

 

každá tvoje vina bude můj neúspěch

ráda ti šeptám a nerada poslouchám

 

víš

pořád k tobě natahuju ruce


28 názorů

Láska je základ... ona zvláštně křehká podstata, na které se nezbortí ani vzdušné zámky...  Láska je někdo, s kým chci zestárnout, to řekl Remarque a já jej za to tolik zbožnuji.Ne, má milá, která je tu potichu. Manžela nemám, ale přijde, vím to. Tak nějak to tu vnímám tím svým 6. smyslem a cítím, že jsme se oba potřebovali změnit, abychom do sebe zítra v davu narazili...

Krásné sny


Dekuju za krasnou kritiku. Jsem rada, ze se ti u me libi. Mne se zase libi, ze mas manzela. Laska je krasna vec.


Ráda si k Tobě budu chodit číst i nadále, jak píšu, nacházím v Tobě kus mne samotné. Mé pocity, když na ulici v každém, mé duši přitažlivém muži, vídám svého manžela... a vymýšlím si příběhy, které pak vkládám do básní, protože vím, že pro tento okamžik nic víc nemá větší smysl... 

Máš zvláštní dar "vyplácat" zde myšlenky, tak, jak Ti zrovna přijdou pod pero a ... světe div se, ono to tak krásně plyne, žádné vzletné verše, ne, život sám. Děkuji Ti, js ičást mé mozaiky, cítím to...


Plyšově něžné je moc milé:). ..Surreálné říkala ta postava:).

jH
25. 04. 2010
Dát tip
takové plyšově něžné, jak by řekla jedna postava z nejmenovaného romantického filmu - surreální, přesto milé

Tohle je jedna z nejlepších.

sidonia
27. 12. 2009
Dát tip
stačilo by mi to od toho léta.. bylo by to víc.. zamlžené.

ponedělí
12. 09. 2009
Dát tip
skovám. jo. /*

Děkuju ti*

Ježková
08. 09. 2009
Dát tip
první polovina se mi hodně líbí, je dost nápaditá, ale svá; dál už to trochu skřípe, máš krapet sklon sklouznout ke klišé vždycky tam, kde se to nabízí a každej to tudíž očekává, což ale není omluva;)

Kdybych měl té dioptrie jenom půlku, bylo by mi hej a kašlal bych na pohledy ;P

joylis
16. 08. 2009
Dát tip
dokonalé až mě mrazí *

Nickyx
02. 08. 2009
Dát tip
nejvíc se mi líbí to krásko. skvělé provedení. mám to před očima i za nima a vlastně i pod nima.

slivaka
29. 07. 2009
Dát tip
ju..*tip

Děkuju všem. BLEND - ten nick kvůli značce nebo to znamená něco jinýho?

Marlav
16. 07. 2009
Dát tip
*


hanaot
16. 07. 2009
Dát tip
"pořád k tobě natahuju ruce" :-o

raja
16. 07. 2009
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru