Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání s princem...

19. 07. 2009
7
12
3040
Autor
Aroganc

Jedná se o text, který jsem psal na jednu street artovou akci v Hradci Králové...

Jednou v noci jsem se procházel městem a zničehonic potkal Malého prince… Stalo se to nedaleko odsud… jeho nepatrná postavička se ztrácela ve stínu Bílé věže a v ruce tiskl uschlý okvětní lístek růže… Po chvíli trapného mlčení a rozpačitých pohledů jsme zabředli do vcelku příjemné konverzace. Vyprávěl mi proč je tu… Vyprávěl mi, jak mu snědli beránka, z lišky udělali předložku a růži zadupali… Nakonec mi sdělil i cíl své cesty - Matějská pouť… Jde si tam prý vystřelit růži…

12 názorů

Zoubek
15. 01. 2013
Dát tip

Pěkný a zajímavý článek...


Roslyn
07. 06. 2010
Dát tip
Pěkné.Pěkné?

Anetah
28. 09. 2009
Dát tip
s Malým princem se mi pojí pár neskutečných zážitků, ale nikdy se mi to moc nepovedlo zpracovat slovně, i když jsem se snažila... tobě však ano ;-) čtu, podruhé, potřetí a dávám do oblíbených :-)

Aroganc
28. 09. 2009
Dát tip
Tak to děkuji, psal jsem to na jednu street artovou akci, takže to ani delší bíti nemohlo, i když o pozdějším rozšíření jsem už také uvažoval:D

Anetah
28. 09. 2009
Dát tip
zajímavý námět... možná by stál za rozvinutí ;-) *

Anetah
28. 09. 2009
Dát tip
zajímavý námět... možná by stál za rozvinutí ;-) *

Grainee
05. 08. 2009
Dát tip
Ten konec je zajímavý...tip...trošku taky pro podporu:o)

Aroganc
20. 07. 2009
Dát tip
možná, či spíše určitě, ale někdy to prostě jinak nejde...

Aroganc
20. 07. 2009
Dát tip
možná, či spíše určitě, ale někdy to prostě jinak nejde...

větroplach
20. 07. 2009
Dát tip
smutný? drsný? ... tak nějak mi to přijde...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru