Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmatený

01. 08. 2009
16
35
1953
Po známých stezkách bloudí ztracený zmatený sám zážitky pro duši loudí neví že všechno je klam neví že do pekel vedou úmysly zrozené v hlavě když chybí poradce - srdce škemráním jsou po popravě dokola stále hledá ztracený zmatený sám nikdo mu nic už nedá (... a já to na očích mám)

35 názorů

Tomu rozumím - učím se tomu!!!

macecha
03. 08. 2009
Dát tip
Jarmilko, já ti nevím proč, ale vždy jsem gaunery litovala a pak jsem na to také doplatila. Asi se nepoučím. Hodní mi nic neříkají :-)

Líto, takového gaunera? Nezaslouží, Aničko....

macecha
03. 08. 2009
Dát tip
je mi ho líto, sama nevím proč? ... T***

taky mu na mě všechno vyzvoníš, tak se tomu už vůbec nedivím :)))) vidíš, konečně i studená sprcha u vás doma :))))

Šperk
02. 08. 2009
Dát tip
idě búrka z nerouškova!

nametený jsi od včerejška :)))))

Šperk
02. 08. 2009
Dát tip
som z toho také daký, zmätený lebo nametený?

ach ta moje paměť děravá - a že ji pozdravuju, Toňku :))))

moorgaan
02. 08. 2009
Dát tip
toninu, toninu..vis ze ja nic jineho nemyslim nez na Toninu:-))

Nízko??? - no , když to říkáš... - jo tóninu? :)))))))))))))

moorgaan
02. 08. 2009
Dát tip
...Jarmil, más to moc nizko:-)))

chápu - říká se tomu knihovna :)))) - nebo jsem to také neměla vyzrazovat? já jsem teda... :))))))))))))))

jejdavilda
02. 08. 2009
Dát tip
až dosloužím, chci do sběru

Já píšu do šuplíku všechno - víš, jak se ten můj šuplík jmenuje? :))))) - pssst, nevyzraď!!!

No jo, nedala, ale to je můj nedostatek, že jsem ne zcela přesně porozuměla obsahu :)))) - koneckonců kolikrát se mi to u Tebe stalo? Poprvé? :)))))

jejdavilda
01. 08. 2009
Dát tip
nic se ti nelíbilo neb jsi mi nedala tip na Solvíny, já na rozdíl od adminů kontroluji oblíbenost dílka tipmi a nestydím se za to. Do šuplíku nepíšu , na to kašlu

jejdavilda
01. 08. 2009
Dát tip
:-)))

ach - ten moorgaaaan sen všech mých nadějí pracně smáz´všechny stopy jen blázny si tropí a tresť - ta nedá se jesť!!! no jo, vím..... trochu mi to ulítlo :)))))))))))))))

Hahahahahahaha :)))))))))))))) - nic si ze srdce víc nepřeju! Ty na to máš!!!!! :)))))))))))))))))))

jejdavilda
01. 08. 2009
Dát tip
se moc nesměj, mám teď nastartováno k tvorbě velkého množství megahitů a domluveno, že převezmu po Fanánkovi těžkej Pokondr :-). Budu muset asi oprášit hit Byl to Moorgáááán

jejda + moo: :)))))))))))))))

moorgaan
01. 08. 2009
Dát tip
som z toho akýsi zmetěný:-)) /*

jejdavilda
01. 08. 2009
Dát tip
ano, nikdo nedá a proto aaaa čučím na solvíny mám uši od hlíny ... :-)

BB + Štěp: Kluci, díky!!! :)))))

Štěpota
01. 08. 2009
Dát tip
Nelze jinak, než dát tip. Opravdu hezká.

BigBivoj
01. 08. 2009
Dát tip
Diana to vystihla skvěle! a ty samozřejmě v první řadě*

Agnes: moc Ti děkuji

Děkuji, Johanko - sice už nespaluji, ale sbírám k tomu síly :))))

Jarmilko to ti tak verím, však ty si naše slniečko...

Di, máš pravdu, světlo je tak blízko... Johan: Kdeže bojovně, veškeré síly spotřebovávám na to, abych přežila :))))

Jarmila na nás dnes hodila báseň s dramatickým podtónom a atmosférou...ale inak pekné...Jarmilka je dneska nejak bojovne naladená? To aby sme nerýpali...inak beda. :-)

Diana
01. 08. 2009
Dát tip
Hrozná bezmocnost! A světlo je tak blízko...*****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru