Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kolotoč

03. 08. 2009
16
16
2608
Autor
avox

něco se pokazilo, dala jsem na radu moudřejších a vkládám znovu, omlouvám se svým příznivcům, kteří marně vyplýtvali tipy u původního dílka...

obrázek pan E. Sláma Slunce jim dává svatozáře však brání pohlédnout do tváře jediného či jediné Zahlednout jeho / její oči jež ukrývají cit či pocit než život pomine... *** Život je věčný kolotoč na některá proč mu chybí odpovědi dřív než je člověk nalezne snad se dotočí už navždy naposledy...

16 názorů


avox
12. 03. 2012
Dát tip
máš to složité, já vím... ale budiž ti útěchou, že kdyby to byl zvířátkový kolotoč, vybrala bych si koníka nebo oslíka :-))

Kočkodan
12. 03. 2012
Dát tip
To je úsmevné nedorozumení, vysvetlím jeho vznik. Pocítac mi tvou poznámku, ze jsi to „éro“, precetl bez uvozovek, tak jsem to bral doslova , ze si predstavujes, ze jsi to letadlo. Ne, to neukecám. Precetl jsem si znovu ty poslední komentáre, nostalgik tam mluví jasne o postavách. Takze jsem prece jen oslík? :-)

avox
12. 03. 2012
Dát tip
:-) oslík na řetízkáči? :-))

Kočkodan
12. 03. 2012
Dát tip
Kdyby tam byl oslík, tak je to jasné...

Robinia
10. 08. 2009
Dát tip
:-)

avox
09. 08. 2009
Dát tip
To je fajn, já taky... který jsi ty? Já to "éro" co je ho vidět jen půl :-))

nostalgik
09. 08. 2009
Dát tip
Hledám se v těch postavách na kolotoči a našel jsem se... TTT

Markel
07. 08. 2009
Dát tip
*

guy
04. 08. 2009
Dát tip
*

IVO
03. 08. 2009
Dát tip
Já to čtu zřejmě poprvé a líbí se mi to. *T

Bíša
03. 08. 2009
Dát tip
Hmm!!!

jako vilda...původní dílko mi trochu zaniklo v záplavě prázdninových aviz, tak pochvala i v srpnu :o)

Diana
03. 08. 2009
Dát tip
Krásná harmonie obrázku a veršů. Pravdivé, k zamyšlení.***

jejdavilda
03. 08. 2009
Dát tip
Plýtvám dobře, plýtvám rád*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru