Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Afričtí turisté

03. 08. 2009
12
43
3203
Autor
FAE BOMB

 

Moralista na česneku

 

Na ostrově Capri,

potkal jsem dva raply.

Koupali se bez plavek,

tak jsem jim dal pohlavek.

 

V zádech mě až mrazí,

prý běžně chodí nazí!

Ti černoši z pralesa,

prý vyhráli Matesa.

 

Málokdo se nebojí,

přivázaný k sekvoji.

Z nasbíraných větviček,

dělají si ohníček.

 

Považuji za nutné,

říkat věci nechutné.

Nejsem si tím jist,

asi mě chtěj' sníst...!


43 názorů

sepiolite
06. 01. 2010
Dát tip
chachá, už vidim Čecha, jak jim vráží lepáka a kafrá k tomu:))*

FAE BOMB
20. 09. 2009
Dát tip
Tak jako tak, ať žije kulturní a jiné obohacení...! Do Ameriky jsme exportovali alkohol a neštovice a zpátky si přivezli tabák a syfilis. Bojim se dne, kdy někdo vobjeví bájnej kontinent Atlantidu...

Noneta
17. 09. 2009
Dát tip
moc přeskakuješ dějinný etapy.... to je jiná doba ehm...trošičku.... tak jim to napiš...třeba jim to ještě nikdo neřek... teda nenapsal...a oni žijí v neustálé nevědomosti a netuší, že je zachrání FAE BOMB z čech :D

FAE BOMB
17. 09. 2009
Dát tip
Kdyby Indiáni řádně chodili do práce, tak by nemuseli pobírat sociální dávky vod americký vlády a pytlačit. Tak to vidim já...

Noneta
08. 09. 2009
Dát tip
já se z tebe picnu....asi...teda... :)) pokud chceš znát mů názor, tak mu zřejmě nejvíc vadil ten zpěv ve dne v noci,,,,to řvaní plaší zvěř a čímpak se chudák indián má asi tak potom živit??? no... čím??? bizoni v hrůze prchali a opouštěli pastviny plné šťavnaté trávy, telata jim sotva stačila.... stáda uháněla, pěnu a zbytky stravy potravy u tlam tlamiček, jen aby byla z dosahu toho řevu,,,,tak to Vinnetou vzal do svých sesmahle osmahlých rukou a bylo to :)

FAE BOMB
27. 08. 2009
Dát tip
Náhodou... Vinnetou nebyl vůbec žádný neviňátko. Myslíš, že je dobrý házet po lidech nože a sekerky? Nebo jak vjel do skupinky trempů a vodpálil mezi nima dvě bedny dynamitu. Proč to udělal? Vždyť mohl někomu ublížit! Když jsem chodil se skautama na čundry, tak jsem poznal, že trempové jsou milí a přátelští lidé. Večer se sejdou u ohně a uvaří si čaj. Pak si sednou na celty okolo ohniště, naladí kytary a začnou zpívat. Co Vinnetouovi na trempech tolik vadilo? Jejich smysl pro čest a spravedlnost? Jejich nadšení pro vznešené ideály, jako je například přátelství a láska k přírodě? Jejich jemný a ukázněný humor bez oplzlostí a neslušných slov? Či snad schopnost nacházet krásu i v obyčejných věcech a radovat se z maličkostí...?

Noneta
25. 08. 2009
Dát tip
tak dobře.... maketu zakoupím,,,bude na vodu :DD ... jo dětství a zákazy... alespoň máš na co vzpomínat.... jo a "brutalita" ve Vinnetouovi :) kdyby rodiče tušili.... chudáci... co bude v televizi vidět dnes a během dne.... asi by plakali...

FAE BOMB
23. 08. 2009
Dát tip
Prosííím...! Třeba něco malýho. Škorpión vz.61, moje oblíbená zbraň z dětství. Hodně dobrou reklamu tomu dělaly "akčňáky" typu "Třicet případů majora Zemana". Dneska to je skoro až nostalgicky usměvné, že jsem až do pozdního dětství měl zakázáno sledovat tyto komunistické akčí filmy, údajně kvůli nadměrnému násilí... Ostatně, i Vinnetou byl v kinech do dvanácti let zakázanej, snad kvůli té "brutalitě"...

Noneta
17. 08. 2009
Dát tip
samopal nebude,,ten si tam domontuješ sám,,,

FAE BOMB
16. 08. 2009
Dát tip
V životě jsem viděl akorát jednoho sádrovýho trpaslíka, kterej se mi fakt líbil. Byl totiž vozbrojenej samopalem. Žádný nevkusný lopatičky nebo lucerničky. Pravej ruskej PPŠ-41 Špagin! Osobně se domnívám, že zahrádku dokáže vochránit před krtkama, slimákama a nízko letícíma vzdušnejma cílema jen pořádně nasranej trpaslík s vostře nabitym automatem...

Noneta
10. 08. 2009
Dát tip
...tak dobře dostaneš sádrovou mochomůrku a bude to :D a k tomu sádrovýho trpaslíka a nemá to chybu... kam se hrabe taková celulojdová květina v PVC květináči,,,když kýč, tak pořádnej a taky ten dar tím pádem nabyde na váze :)bejt tebou se začnu těšit na dar co má skutečnou váhu :D

A.H.
09. 08. 2009
Dát tip
Povedená blbůstka *t* :DDDD

FAE BOMB
09. 08. 2009
Dát tip
Tak aspoň umělý... :-)

Noneta
09. 08. 2009
Dát tip
.... srandu si nedělám...myslím to smrtelně vážně... :) a když kytky nechceš, tak si o ně neříkej... :) dárce není povinen rozlišovat vhodnou dobu k obdarování... :)

FAE BOMB
05. 08. 2009
Dát tip
Kytky alergikovi?! No ty si snad děláš srandu!?

Noneta
05. 08. 2009
Dát tip
kytky ti nosit budu, ale raděj bych ti je dávala jako živýmu exempláři.... přeci jen seš ohroženej druh :) a o ty musíme pečovat hlavně za života :)

reinka
05. 08. 2009
Dát tip
bezva :o)))))))))

FAE BOMB
04. 08. 2009
Dát tip
Já napřed začnu proti něčemu protestovat a pak ze mě bude třeba mučedník za svobodu... Budeš mi pak nosit kytky? ..."Uhořel v garáži, když při dolejvání benzínu do auta protestoval proti kouření demonstrativně zapálenym cigárem"...

Noneta
04. 08. 2009
Dát tip
jo do auta...to je vážně skvělej tah,,,, asi ten nejlečččí, ale lej to prosím tě do nádrže, když teda do auta :DD ale nejdříff někde dál zašlápni to čvaňho co ti visí z papuly :DD jinak budeš takovej ve finále sice jako palach, ale nechtěnej tak trošičku.....

FAE BOMB
04. 08. 2009
Dát tip
Jo tááák... Takže vono to bylo myšleno spíš obrazně? Takže ty kanystry s benzínem, co mám v garáži, klidně můžu vylejt do záchoda?! Víš kolik to stálo peněz?! I když... Vono by to vlastně taky šlo nalejt do auta...

Noneta
04. 08. 2009
Dát tip
takhle hořet zase nééé....

FAE BOMB
04. 08. 2009
Dát tip
Jó, jóó.. Jak řekl svého času Jan Palach: "Kdo chce zapalovat, musí sám hořet..."

Noneta
04. 08. 2009
Dát tip
trochu jo,,,ale jen malinko.... :) ale vážně ....vyhoření nikomu nepřeju ani duševní ani klasický :)

FAE BOMB
04. 08. 2009
Dát tip
No jen jestli to nemyslíš ironicky...

Noneta
04. 08. 2009
Dát tip
jo alexandrijská knihovna ...to je psina.... tak tooo jo.... no ty nám snad nevyhoříš....písmák by přišel o poklad :)

FAE BOMB
04. 08. 2009
Dát tip
Rozhodně bojuju statečně, to musíš uznat. Tady se totiž nikdo s nikym moc nemaže...!

FAE BOMB
04. 08. 2009
Dát tip
VT: Děkuji za názor. Pokud se mi něco nerýmuje, tak toho moralistu přivážu klidně i k alpský protěži... Protože nejsem profesionální básník, tak hledám kompromis mezi obsahem a formou. Obojí se v ideálním případě sejde na půlce cesty.

FAE BOMB
04. 08. 2009
Dát tip
Jen jsem čekal, kdo mi to vytkne. Dvakrát "prý" je rozhodně špatné, ale nic lepšího mě nenapadlo. Na Capri jsem byl 2-3x, ale černocha jsem tam, myslím, neviděl. Afro-američany,-evropany, tam snad potkat lze, ale běžného obyvatele Afriky asi těžko. Jedině pokud by vyhrál v loterii. Hra "Mates" byla provozována pouze v ČSSR, nikoliv v africkém pralese. Takže uznávám, že je to "mimo". Také čekám, kdy mi někdo vytkne i tu botanickou chybu. Na Capri sekvoj pravděpodobně neroste. Alespoň jsem jí tam neviděl. Díla je nutno hodnotit i "pocitově", tedy líbí/nelíbí. Když by to četl nějaký botanik, tak ho z tý sekvoje trefí Flak (německé protiletadlové dělo).

FAE BOMB
04. 08. 2009
Dát tip
Středočeský kraj. V dílech se každopádně snažim bejt více-méně spisovnej...

Prosecký
04. 08. 2009
Dát tip
Řekni mi, Fae Bombe, ve kterém kraji bydlíš (kvůli dialektologii)? Tip.

FAE BOMB
03. 08. 2009
Dát tip
Velká knihovna v Alexandrii taky vyhořela a taky žijem...

Dickers
03. 08. 2009
Dát tip
Já si myslim, že za to podání si zaslouženě zasloužíš Tip:-))) smálaroze:-)

Noneta
03. 08. 2009
Dát tip
jo to každopádně....a co teď??? jak může dál lidstvo existovat bez toho ztracenýho obrovskýho zbytku???? přežije to vůbec? :D

FAE BOMB
03. 08. 2009
Dát tip
To jsem už skoro spal a jen tak v polospánku jsem automaticky zaveršoval... Tohle je výsledek asi tak pětiminutový "práce" na hranici snu. Nejhorší bylo se vykopat z postele a zapsat, protože bych si to druhej den už nepamatoval. Takhle jsem toho ostatně ztratil obrovskou hromadu...

...neotřelá a za to by mohl být tip a je T

Noneta
03. 08. 2009
Dát tip
nějak ses nám rozepsal,,,taková dlouhá báseň...že bys měl absťák z nečinnosti?? :) ale je hezká... taková dlouhá :DD

nejdřív dělají polévku z pytlíku...

konečně nějaké odlehčení...t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru