Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o nové nemoci z povolání

03. 08. 2009
12
20
2795
Autor
aleš-novák

celé dny

trávil

za volantem

nebylo divu

že začal trpět

birelliozou...


20 názorů

to ještě ÚPV snad ani nebyl((


jestli si to nezaregistroval, tak má s patentem smůlu :o)


tady děláš reklamu na něco, co můj tchán pil už před 50 lety v polu, když si desítku ředil žlutou kombajnovkou))) patent je jeho, žádný radler!! už to jméno((


zase jsem si říkal co na to vymyslíš... když jsem byl v polovině...

tady je ještě jedna taková...

Prosecký
10. 08. 2009
Dát tip
Vybral, ale sám víš, jak to bylo: v dlouhých slohových cvičeních se snáze ztratí to, co člověk neumí. V nejhorším případě se mohu vymluvit na to, že budu pochopen až příští generací. V poezii vidíš hned, na čem jsi. Sám jsem si dělal legraci z básně Černá díra od Divoké Orlice a od té doby jsem si znepřátelil téměř všechny Písmáky pod dvacet. Čau!

vybral sis profesi sám :o)

Prosecký
10. 08. 2009
Dát tip
Velmi dobré je nealkoholické pivo s příchutí švestek od Bernarda. Aleši, dávám bod, i když cítím trochu nespravedlnosti. My, prozaici, se celé noci trápíme formulacemi a dlouhými texty a vy proradosťáci (jen ti z vás, kdo mají dostatek invence) vysypete několik báječných veršů a máte vyděláno.

avox
05. 08. 2009
Dát tip
já ubohý abstinent, musela jsem nejdřív zjistit, co to je Birell :-) ... citrusový mi nechutná ani fernet, to raději bavorák z pravé politury na rakve */

jestli nejsi ortodoxní pivař, vyzkoušej...:o) objevil jsem to v Rakousku, tam je to naprosto normální...u nás to chvíli vyráběly Krušovice v plechovkách, ale češi jsou konzervativní...ale třeba v Noskově chatě na Rejvízu se mě číšník přišel zeptat a ten název si zapisoval, tak třeba už to tam taky dávají běžně :o)

na kole piju zásadně radler. u nás to moc neznají, je to pivo napůl s citronovou limonádou (třeba Sprite), překvapivě zajímavá chuť. Ale pivaři se ošklíbají...

Toscana
04. 08. 2009
Dát tip
mj. - není tam překlep? neměla to být spíš pirellioza?? :o)))

Toscana
04. 08. 2009
Dát tip
Ty zase jedeš, Aleši.... :o))))) *t

jejdavilda
03. 08. 2009
Dát tip
to je o mně, Děkuji

Diana
03. 08. 2009
Dát tip
:-)*

moorgaan
03. 08. 2009
Dát tip
...vypil moc Birellů_)) /*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru