Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

létu

09. 08. 2009
13
28
3922
Autor
Markel

slibuji


dám si tu práci a

napíši na plakát

že vstup je přísně zakázán

mlhám u rybníků a řek


hladiny oblohy

budou jen tvoje


až se budeš

houpat ve vlnách


navíc pak


tu hrstku listí z pat stromů

sesbírám

větvím připnu medaile 
za výdrž nazelenou


vlaštovkám dráty

přestřihnu

                                                                                                            

(křídla jim budou zkrácena  ....  do odvolání)


28 názorů

Markel
06. 09. 2009
Dát tip
sattaya: díííky, jsem ráda, že líbilo

sattaya
06. 09. 2009
Dát tip
hezky se mi čtou takovéhle lehké verše

Markel
17. 08. 2009
Dát tip
pupin: jsem ráda, že líbila, měj se krásně, pozdněletně a trochu předpodzimově :-)), já mám podzim moc ráda, ty barvičky travin, keřů, stromů, mňam :-))

pupin
16. 08. 2009
Dát tip
opr. lehká

pupin
16. 08. 2009
Dát tip
lejká,vzdušná,voňavá...:)

Markel
12. 08. 2009
Dát tip
Robinia: už si píšu do diáře: pro datly a hýly Prosečnice u Sázavy dodá v zimě síly ze semínek slunečnice krást bude i veveřice :-)) avox:jsou drzé za pravdu ti dávám létají hbitě já jim fandím, mávám :-))

avox
12. 08. 2009
Dát tip
Ano, moje dveře jsou od jara až do zimy dokořán... (zvyk z doby, kdy jsem ještě měla pejska) ale vlaštovka mi vlétla až do koupelny zjara, když hledala místečko pro hnízdečko :-)) s lítostí jsem musela ukázat jí dveře, říkala, že by mi záda určitě nemyla :-))) onehdy jedna vlétla pro změnu do kuchyně ve velkém domě, asi hledala něco k snědku, jenže lednici otevřít neuměla, tak se na to... jsou milé, přítulné až drzé!

Robinia
11. 08. 2009
Dát tip
no to si myslím, že vlašťovičky jsou spíš na mušky než na semínka. radši ať si letí na jih, ať neskončí jako vlaštovička ze Šťastného prince... ale sýkorky a hýly a datly a strakapoudy a .... no prostě ty všechny posílej do Prosečnice k Sázavě :-)

Markel
11. 08. 2009
Dát tip
Robinia: já to tušila, já to věděla!!, že se v případě potřeby postaráš, takže dělám teď pohovory s vlaštovkama, prostě je lustruju, která si zsslouží bydlet tam u vás a požírat ta úžasná semínka a jetli jestli mohu poprosit, nasuš prosím asi tak 10 kg jemných muších tělíček, jo? Vlaštovky jsou totiž zhýčkaný masožraví fajnšmeři - :-)))))

Robinia
11. 08. 2009
Dát tip
Bydlím ve vesničce :-), klidně je pošli k nám, u nás mají celou zimu plné krmítko slunečnicových semínek. (jenže co vykáceli kus lesa za domečkem, je tu i ptačího štěbotu poméně...)

Markel
11. 08. 2009
Dát tip
Bůde zima bude mráz, kam se ptáčku kam schováš? a ptáček říká: budu bydlet u Robi a avox (ta drzost, ta familiernost :-))) to je jistý neb jsou to duše hodný a soucitný poskytnou přísřeší já nemůžu (Markel) neb bydlím v panelovém domě a nemám ty možnosti děvčata :_)) nevíte, proč si myslím, že bydlíte na vsi a máte dům jako hrad, pro všechny ptáčky přístřeší, pro všechny, co nestihli odlétnout na jih? pěkný večer :_))

avox
10. 08. 2009
Dát tip
Loni jsem o nich psala 14.8., nikdo mi nevěřil, že by už... a letos ještě dřív, třeba přijde dřív zima?

avox
10. 08. 2009
Dát tip
ano, na našich drátech už se taky slítávají...

Robinia
10. 08. 2009
Dát tip
jj, bylo to v Račicích, mám na to svědka :-)

Markel
10. 08. 2009
Dát tip
guy: já myslela, že mne budeš varovat před smrtelným nebezpečím a ty na mne s trestným činem,:-)) avox: jo návrat k předkům, ohníčkům a tulení se ke kůži tulení, nebylo by to k zahození :_)) Robinia: myslíš?, já zatím viděla jen jiřičky a ty se nepočítají :-))

Robinia
10. 08. 2009
Dát tip
Jestli Tě ty vlaštovky nepředběhly :-(, ve čtvrtek jsme s hrůzou koukali, že už na ty dráty sedají...

avox
10. 08. 2009
Dát tip
Nestraš, přestřihneš dráty a co já si počnu bez elektřtíků? Předělám PC na šlapací? Onehdy ta bouřka veliká, byli jsme bez proudu jen 20 hodin, ůůůů! všechno ostatní můžeš :-))) */

guy
10. 08. 2009
Dát tip
no, s tím přestříháváním drátů bys to měla radši ještě rozmyslet .. by tím mohlo dojít k naplnění skutkové podstaty trestného čínu obecného ohrožení .. :-)

Markel
09. 08. 2009
Dát tip
Můra73: no, ten plakát je celej květinovej, co písmenko, to jiná letní kytička, svítí do dálky a mlhy před ním mají nahnáno :-))Díky za návštěvu, potěšena jsem všecka celá :-))

Markel
09. 08. 2009
Dát tip
rainman: díky za kukýnka a *!* Diana: no, já moc ráda fotím, tak někdy ten okamžik zvěčním, když se pak na tu fotku podívám, dýchám a cítím, co tenkrát, a když se hodně zadaří, je to úžasný, zmrazit ten okamžik a mít ho tím pádem kdykoliv k dispozici,to je jeden z receptů, pěkný zbytek večera :-)) Bíša: díky, že jsi mme poctil svou návštěvou :_))

Bíša
09. 08. 2009
Dát tip
Hmm!

Diana
09. 08. 2009
Dát tip
Krása!*** Ó, kolikrát to tu už bylo! ("Okamžik chtěl bych osloviti: jsi tolik krásný, prodli jen!- Goethe, Faust) A nikdy se to nesplní. Ale tobě třeba ano ;-)))

rainman
09. 08. 2009
Dát tip
*!* :-)

Můra73
09. 08. 2009
Dát tip
Chtěla bych vidět ten plakát pro mlhy, čím a jak se píše? Krása

Markel
09. 08. 2009
Dát tip
mořský koník: jo smutno, to on umí, navíc i neznadějno, na to je expert, čtu taky jen když mám na to tu správnou náladu a naladění, -:_))

jj, taky si k němu chodím sem tam číst - dyž mám na něj náladu - někdy je mi tam dost smutno

Markel
09. 08. 2009
Dát tip
mořský koník: o tom žádná :-)), díky, že jsi u mne byla, pěkný den, před chvílí jsem si zase četla některá dílka od Printa, chjo, já břídilka, ale co, člověk má dělat pro radost, ne pro slááávu :-))

esi to všechno zvládneš, budu ráda :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru