Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pověra

12. 08. 2009
8
16
2941
Autor
Edvin1

Momentální pocit

Ležím na terase a koukám na nebe počmárané kondenzačními čarami. Blíží se čas dovolené, a mne  zmáhá slabost. Loni jsem taky tak toužil, a místo sbaleného kufru zatloukli rakev, místo letu přes oceán jsem šlapal na hřbitov. 

Stávám se pověrčivý.

Koho tentokrát povezem?


16 názorů

Bíša
27. 10. 2010
Dát tip
**

jejdavilda
20. 08. 2009
Dát tip
tak mi se to stalo dva roky po sobě

Markel
13. 08. 2009
Dát tip
*, mám to podobně :-(((, obalená strachem, čekám stále nějaké špatné události, někdy jako bych žila jen napůl, je to špatně, já vím, ale co s tím

Diana
12. 08. 2009
Dát tip
Letos pojedeš. Všichni to známe. Časem to nejhorší odplyne...*

Tfuj!!!! To není pověra, ale negativní vizualizace - bacha na ně!!! Všechno se zhmotní, co sebou proženeme!!!

neroušek
12. 08. 2009
Dát tip
Pěkně napsané.Neroušek zdraví dědu Eda a posílá letní pozdrav.****

Adamova Eva
12. 08. 2009
Dát tip
Poprvé bych to brala jako náhodu, až napodruhý pověrčivost - snad :o)

Edvin1
12. 08. 2009
Dát tip
Tohle vylití duše si Vaše milé ohlasy nezaslouží. A to jen minuty po sepsání textu! Tak díky moc! Váš dědEd :-)

Marlav
12. 08. 2009
Dát tip
za určitou životní podobnost...za tu připomínku... ze které je mi moc smutno...tě podpořím*

Marcela.K.
12. 08. 2009
Dát tip
Edvine, ženská po padesátce zase už umí rozlišit, co je důležitější...ale je fakt, že to "moře strachu" které mi vyplnilo letošní dovolenou, už bych si zopakovat nechtěla...

Lakrov
12. 08. 2009
Dát tip
Začne-li se stávat, že lidé v rodině umírají v den narozenin blízkých příbuzných, je ta pověrčivost umocněna vztahem k číslům. Za posledních dvacet let se to u nás stalo třikrát, z toho dvakrát za poslední rok. A za necelý měsíc budu mít narozeniny. Mám se těšit? Asi to ode mě nezní jako útěcha; spíš jako trumfování, ale není to schválně.

Prosecký
12. 08. 2009
Dát tip
Silné pocity jsou obtížně přenosné na ty, kdo je momentálně nemají, pomineme-li holywoodské, ne každému vyhovující, řešení. Tak ti přejeme, aby ti to s mořem přece jenom vyšlo.

Edvin1
12. 08. 2009
Dát tip
Lidi, Vy nevíte, co se ve mně odehrává.... Mylenko, po šedesátce se člověku moc čekat nechce.

z jedné podobnosti tvořit pověru...Edvine...

Marcela.K.
12. 08. 2009
Dát tip
Edvine...nejsi sám, kdo má své plány a Kdosi mu je mění... i o tom je život. Moře, na který jsem se těšila počká...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru