Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

večeře

12. 08. 2009
8
14
1825
Autor
Narvah
Stál u kuchyňské linky a krájel cibuli. Odhrnul nakrájené stranou a na prkénko položil ruku. Představoval si, jak si krájí prsty. Od konečků k dlani. Z pahýlu crčela krev a stékala po lince na podlahu, kde se hromadila. "Myslíš, že to přežije?" ozvalo se z obýváku. "Myslím, že ne." Pomocí nože shrnul cibuli na rozpálený olej. "Neměli bychom za ní zajít?" Olej nebezpečně vyprskával. Ztlumil plyn. "To záleží na tobě. Přece jen," položil nůž do dřezu a vydal se k ní, "přece k sobě máte blíž." Posadil se na gauč. Opřela si hlavu o jeho rameno. "Na chatě mi přišlo, že si moc rozumíte. Představ si, že ten sobotní večer jsem na ni i trochu žárlila." Přivinul ji k sobě, pahýl opřel o její rameno. Krev jí teď stékala na hrudník. Vůbec to neregistrovala. "Nevím, jestli ji chci vidět. Lenka říkala, že vypadá hrozně. Promodralý obličej, všude jí čouhají hadičky. Nemůže vůbec mluvit." Z očí jí vyhrkly slzy. "Prý měla pocit, že ji pohledem prosí, aby to skončila. Musí strašně trpět." Ucítil zápach. Zvedl se a vylil na pánev rozšlehaná vejce. "Myslím, že bude lepší, když za ní nepůjdeš. Zítra tam skočím s kytkou. Budu ji od tebe pozdravovat." "To bys byl hodnej. Asi bych to fakt nezvládla." Přišlo mu, že se jí ulevilo. Z ruky mu stále crčela krev. Už ne však tak příliš. Vysypal obsah pánve na talíř, přidal chléb, do sklenice nalil džus a vše jí odnesl. Pak šel do garáže. Potřeboval zkontrolovat přední nárazník.

14 názorů

jsk
13. 08. 2009
Dát tip
líbí se mi to, moc príma, místy trochu nemotorný vyjadřování, ale jenom trošičku.

jsk
13. 08. 2009
Dát tip
líbí se mi to, moc príma, místy trochu nemotorný vyjadřování, ale jenom trošičku.

Lora
13. 08. 2009
Dát tip
opravdu moc zajímavý!*

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
něco málo

Háber
13. 08. 2009
Dát tip
ááááááá*

Prosecký
13. 08. 2009
Dát tip
Koho jste přejeli?

Narvah
13. 08. 2009
Dát tip
r: d. za p. k. w: něco v tom s.

neroušek
13. 08. 2009
Dát tip
*

Winter
13. 08. 2009
Dát tip
Deja vu?

raja
12. 08. 2009
Dát tip
hraje si s fantazií, líbí se mi. Věta "Už ne však tak masivně." stojí za prd. U tak krátké věci by měli být všechny dokonalé. Možná tak ještě bez slova však. Tip.

katugiro
12. 08. 2009
Dát tip
hraješ si? zajímavý to je, to jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru