Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nalaďte si Blaník (2)

14. 08. 2009
0
23
4136
Autor
aleš-novák

Včera večer jsem tu napsal upoutávku na rozhlasový rozhovor,

který avizuje naše aktuální divadelní představení .

Protože se mě někteří ptají, proč jsem to tak rychle smazal,

chtěl bych vás upozornit na www.periskop-pribram.cz ,

kde je v kulturní rubrice tento rozhovor v rozšířené verzi

k přečtení.

Což můžete brát i jako pozvánku na sobotní večer :o)


23 názorů

to už jsem byl předtím, jen to věděli jen někteří :o)

Toscana
24. 08. 2009
Dát tip
no vida - a jsi slavnej!!! :o))))

a tady http://pribramsky.denik.cz/kultura_region/bila_pani20090816.html je recenze a pár fotek...:o)

jestli byl včera přítomen na představení někdo díky téhle upoutávce, jsem rád. Bylo vyprodáno (jestli se to dá takhle říct při dobrovolném vstupném...).

Toscana
15. 08. 2009
Dát tip
Tááák - jste blázni všichni tady, protože dík vám se budu smát ještě ze spánku, do něhož bych se ráda právě ponořila (pro Vauda: nikoliv ovšem stylem "Z kopca na kole a po cuni do vody"). Taky jsem chvíli bloudila po opilcích a přívalových vodách, až mi došlo nasadit na to ten triatlon a nakonec jsem se přece jen k avizovanému článečku dobrala. Aleši, k láhvi na plasty byste měli dát cedulku, aby na každou kartu její původní majitel uvedl i PIN, jinak si z nich můžete pak po domácku leda tak lisovat kelímky...

avox
14. 08. 2009
Dát tip
nebudu líčít své pátrání v periskopu, neuměla bych to tak pěkně, jako Vaud s Květoněm, ale doplním pro zvídavé adresu, kam občas nakukuji: http://www.divadelkozavodou.com/index.html

vidíš, máte se v Barceloně co učit od brdských bardů :o)

Vaud
14. 08. 2009
Dát tip
ale zalistoval jsem si Perirektoskopem a treba kategorie High jump se u nas driv na vsi jmenovala "Z kopca na kole a po cuni do vody"

dostanou lízátko. Proti podpisu...pokud se umí podepsat.

Vaud
14. 08. 2009
Dát tip
no, ono Te to prejde az prijde kontrola z uradu, ze zamestnavas nacerno deti a jeste cely vydelek shrabnes!

to je náhodou docela sranda, když před začátkem zjišťujeme mezi diváky, jestli by si děti nechtěly taky zahrát...:o) čekají nějakou kulišárnu, přitom je to normální kompars...

Vaud
14. 08. 2009
Dát tip
To musim uznat, ze je napis v podstate na Pribramsku nejpovedenejsi!

Já mám pocit, že ty jejich kusy budou i tak podařené taškařice. Mě úplně stačil nápis na plakátě - Děti dle denní nabídky. A to má být hra o Bílé paní. Kanibalové jedni!

Vaud
14. 08. 2009
Dát tip
ta pani byla asi takhle ..... blba

zvuk je rychlejší než světlo? To kdyby věděl Cimrman...:o)

Vaud
14. 08. 2009
Dát tip
Pred chvili jsem telefonoval s jednou agenturou v Praze a bylo to superrustikalni, tak me nejaky Periskop nerozhazi :-) To jsem se dovolal zpatky v case :-)

vykalily...:o) právě kvůli té rustikální atmosféře jsem dal ten odkaz i sem :o)

Vaud
14. 08. 2009
Dát tip
hned jsem se vrhl na stejne clanky jako Kveton - Opilci osedlali traktor, Novokninsky maraton a navinarskou pecku s nazvem Kose na psi vykaly - takze spravne mela Kvetonova nabidka znit - Co kdybychom si vykaly, mistre? Jestli chcete, tak zadejte tema a my vam k tomu s Kvetonem dopiseme vtipne dialogy :-)

jo, vykakat...:o)

A jóóó! Je to tam! Vot achótniky! To jsem netušil, že jsi dramatickým umělcem. Neměl bych vám začít vykat, mistře?

a vi

vpravo je sloupec dalších rubrik, m.j. i Kultura...nevím, proč nás dali zrovna tam :o)

Nějak jsem to v tom Periskopu nenašel. Jedná se o Oldies party v restauraci U pstruha, nebo se rozhovor skrývá pod titulkem - Opilci ?osedlali? traktor? Titul - "Zmizela tržba" jsem po krátkém zaváhání vyloučil.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru