Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Existuje na Písmáku ještě svoboda slova?

19. 08. 2009
3
357
8390
Autor
Narvah
Mám velmi nepříjemné pocity, když mi před očima mizí moje názory v diskusích, i pod díly. Děje se mi to poslední dobou poměrně často. Pokud máte podobnou zkušenost a nápad, co s tím udělat, napište mi, prosím, pod toto dílo. (Nezákládám diskusi, protože by byla smazána.) n.

357 názorů

Narvah
25. 08. 2009
Dát tip
Přesně to si myslím. Ať jsou projevy uživatele posuzovány posuzovány ostatními uživateli, ne adminem. A nestrannost admina, to především!

Narvah
25. 08. 2009
Dát tip
Díky Charliene!!!

Charlien
25. 08. 2009
Dát tip
Mazat jakékoli příspěvky, byť by byly sebevíc hloupé, je nesmysl. Tím spíš, že neodporují zákonu a ani dobrým mravům. A to že jsou prý hloupé? Kdo to posoudí? Admin? Omyl! Posoudí to samotná komunita uživatelů a s takovým přispěvatelem si poradí sama. Tomu se říká samočistící mechanismus. Zásah Admina je nejenom hloupý, ale také naprosto neakceptovatelný. Zásah lze provést jen tehdy, pokud se jedná o příspěvek protizákonný a nebo dehonestující. A už vůbec nelze akceptovat mazání příspěvků na vlastní stránce. To je okamžitě signálem, že Admin není schopen být nad věcí a nestranně hodnotit. Nestrannost Admina je základní podmínkou! Omlouvám se za trochu didaktický přístup, ale v tomto jde každá sranda stranou.

Narvah
24. 08. 2009
Dát tip
taky tě miluju, stene! teď už to můžu říct. seš boží!

stanislav
23. 08. 2009
Dát tip
asi se na mě budeš zlobit za ten vobrázek, ale musel sem. ať to každej ví, že sem vlastně žena... hehe... a mám prima nehtiky a supr bílý botky.

stanislav
23. 08. 2009
Dát tip
miluju Tě, Narvy!

Narvah
23. 08. 2009
Dát tip
řek sem ti to na liderce. tady se bojím, že by se mi smáli

Narvah
23. 08. 2009
Dát tip
avíza sou fajn. že si jako člověk na všecky vzpomene a všem pošlu. jo, stene, mám to zas říct?

Narvah
23. 08. 2009
Dát tip
jen doufám, že budu mít jako klid. jako že nebudu mizet. to bych nerad. stačí, že se cítím neviditelnej

stanislav
23. 08. 2009
Dát tip
já posílal avisa dycky a posílat budu. takovej totem nebo literra, tam se dá uvažovat o normálních poměrech, tady je to zoufalství...

Rabb
23. 08. 2009
Dát tip
co bych k tomu měl ještě dodat, stanislave? (že posíláš avíza) k určité dohodě jsme došli.

stanislav
23. 08. 2009
Dát tip
písmák byl dycky ráj polpotovců a maoistů. hlupáci a jejich kulturní revoluce. teror a tak. je to tu tradice od lyryka. papouch a tydle figury, smutný biograf. jako pryč vodtud. jen sem nakouk a stačilo mi...

Narvah
23. 08. 2009
Dát tip
nazdar stene! todle se na liderce neděje, viď. že by jako zmizela třeba půlka diskuse. hustota

stanislav
23. 08. 2009
Dát tip
nie... nie je to osobný útok... očividne si nepochopil zmysel zdelenia... tak teda: pre hovadá, ktoré nekonštruktívne a prízemne napadajú iných užívateľov pod dielami kde niečo také nemá čo hľadať, pre ľudí, ktorí sú písmáku asi takí prospešní ako rakovina pre človeka, pre tých je sloboda slova zbytočná... a sem patríš ty... tohle mi stačí. konečná. trága... ale sebemrskačsky to dočtu. mám omylem čas na tyhle pekla...

Narvah
23. 08. 2009
Dát tip
Asi je to už moc dlouho. To člověku pak vypadne z hlavy takový věci.

Narvah
22. 08. 2009
Dát tip
Myslím, že by nebylo od věci, kdybyste si vy, admini, vytvořili vnitřní pravidla, která byste zveřejnili. A pokud něco smažete, abyste příspěvek uvedli i s pravdilem, které bylo porušeno. Předpokládám, že ve zmíněné diskusi došlo, podle tebe, k porušení pravidla č. 4.: "Uživateli není dovoleno urážet, napadat či jinak poškozovat ostatní uživatele služby www.pismak.cz nebo partnery serveru." Vzpomněl by sis, kdo byl uražen, napaden či jinak poškozen? Napsal Ti někdo, že se tak cítí? Nebo si jednal intuitivně?

papouch
22. 08. 2009
Dát tip
A to je zase pravda. Transparentnost, tvorba precedens, pravidla. Mrzí mě, že jsem si neschoval to, co jsem umázl. By se vidělo, že to byly fakt jen jedy a vulgarity.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Jo, v rámci pravidel. Tak mě napadá, že pravidla by měla být vytvořena i pro adminy - např. uvedení příspěvku, kterým se uživatel provinil proti pravidlům serveru, respektive na základě kterého jeho příspěvku došlo k represi. Tím admin svůj čin vysvětluje a uživatel ví, zač je trestán. Pokud toto chybí, je to špatně, cenzura se stává nepřehlednou jako právě zde.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
kámen

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
ámen, pravím..

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
jak píšu, každej si střílíme z vlastního ostrůvku.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
No, doufám, že tu klid už bude.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Rabb: to by bylo donekonečna. kdybyste příspěvky nemazali, bylo by možné se něčeho dobrat a pak nad tím diskutovat. takhle je to jen mlácení prázdné slámy.

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
ale situace se již zdá klidná..

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
Rabb: jsně, že to ve mně vyvolává agresi, když mi mizí bezdůvodně příspěvky. škoda, že to nejspíš sám nezažiješ. Bys věděl, jaké to je. Nejdří seš překvapenej a pak se ptáš proč. A nakonec zjistíš, že důvod není. Narvah, nevím přesně, kecal bych, ale právě z oné agrese vznikl jakýsi afkt, ve kterém jsi chrlil nejednu ostrou poznámku (někdy adresnou někdy ne).. po čemž přišlo mazání příspěvků.. nevhodných (dle uvážení admina). takhle to vidím já.. jakože střípek celýho koloslního problému

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
čekám co řekneš. jsi admin, tudíž máš přednost, rabe tak já očekávám, Norsko, že se situace zklidní a snad se příjde na společnou řeč.. hehe.. ale vypadá to marně, každý si střílí z vlastního ostrůvku

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
bezva

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
O.S.: ne to bych nechtěl. ale kdyby ses funkce vzdal, velmi by mě to potěšilo. a myslím, že po tom, co jsi zde předvedl, nejen mě.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Pomerančová: vůbec nevím, o čem pořád blábolíš.

Narvahu, ale no tak. Pořád jsi meopdověděl. Ale zřejmě tvá poznámka tedy nebyla k tématu diskuse? ok.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
O.S.: Jako optimální řešení situace vidím to, na čem jsem se včera "domluvil" s Rabbem. Pokud se chceš ovšem vzdát funkce a nabídnout ji někomu schopnějšímu, budu jenom rád.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Tak, jak mě vidíš pořád. A máš potřebu to neustále a všude opakovat. Tahleta diskuse není o mém osobním sporu. Je o svobodě slova na tomto serveru, které je omezováno. Pocit, že tomu tak opravdu je, že se tak děje, tu se mnou sdílí více lidí. Někteří z nich mi píšou do zpráv, ať to nechám bejt, že se stejně nic nezmění. Já věřím, že ano. Nehodlám měnit tvůj názor na mě. Jsi mi naprosto volná. Navíc, jak jsem ti již sdělil, jsem byl požádán, abych s tebou nekomunikoval. Tedy: vyjadřuj se k tématu diskuse, pokud k němu něco máš. Pokud ne, jdi si odpočinout. Děkuji ti.

Jak bych řekla co? To byla tvoje poznámka. Já se ptala na její smysl.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
O.S.: nebo by se mohli vyměnit admini, viď? děláš admina rád? těší tě ta moc? ta póza, ze které zrovna vedeš diskusi?

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Pomerančová: jak bys řekla?

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
písmácký model s octopem a papouchem, stojí za hovno, jestli si toto chtěl slyšet si však nejsem jist

neopdověděl jsi mi Narvahu. jak souvisí literra a tvoje hodnocení mě se svobodou slova na písmáku?

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Odpočiň si Pomi. Jdi se projít, lehni si do trávy nebo tak něco. Díky

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Ano. Začněte plnit funkci adminů tak, jak máte. Nemažte bezdůvodně příspěvky v diskusích. Mažte teprve, když to někomu vadí. Když o to požádá. Přestaňte buzerovat, osočovat. Přestaňte označovat diskuse "stupidními". Plňte svou funkci tiše, tak jak je zvykem na jiných serverech.

neodpověděl jsi mi narvahu.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Pomerančová: máš hájení. jdi si odpočinout. díky

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
O.S.: tvůj první příspěvěk v této diskusi - "pre takých ako ty nie.. :-P!" tak jsi sem vstoupil a ve stejném duchu nadále pokračuješ.

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
Dobře, když mlčíš. Za prvé, obnovit smazané příspěvky (víš proč?) a za druhé, společné komuniké, jak se od zítřka začnete chovat

jak souvisí literra a tvoje hodnocení mě se svobodu slova na písmáku Narvahu?

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Rabb: jsně, že to ve mně vyvolává agresi, když mi mizí bezdůvodně příspěvky. škoda, že to nejspíš sám nezažiješ. Bys věděl, jaké to je. Nejdří seš překvapenej a pak se ptáš proč. A nakonec zjistíš, že důvod není.

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
čekám co řekneš. jsi admin, tudíž máš přednost, rabe

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Byla tu myslím docela rozumná domluva s Tebou, Rabbe. Bohužel jsi jeden z mála adminů, který je schopen na problematiku nahlížet. Aspoň někdo.

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
agresivní umíš být, Narvahu, matně si vzpomínám.

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
dobře, norsko nechce odpovědět, další?

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Pomerančová mi podobné bláboly psala už na Liteře. Že jsem demagog, agresivní atp. Holt je tu s těmi, jež se problematika týká zadobře. Hodí se jí to do krámu.

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
Co bys řekl, rabbe

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
a copak že to chceme diskusí docílit? (každý si může odpovědět, že)

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
s nožem do zad, pomerančová

jak neutoci, mile norsko?

StvN
21. 08. 2009
Dát tip
Pomerančová - Hustě jsi to překroutila. Každý globální problém vyrůstá z nějakého jednoho osobního problému. Co je na tom k nepochopení. Když se něco špatného děje v malé míře, tak je to v pořádku? Zajímalo by mě, co má pomerančová proti Narvahovi, protože její obyčejně smysluplná nestrannost je tatam, takže to vypadá, že problém je skutečně Narvah. Takže já se třeba taky začnu někomu nelíbit a pak dostanu sodu? Syde, mazání je špatné, i když mažeš na své osobní stránce. Jsi prostě zbabělec, neumíš se problému postavit, radši ho zameteš pod koberec. Otázka je, proč smazaný text používáš jako argument. To mi nedává smysl. To bych tady mohl říct, že jsem ze své stránky smazal 99 výpadů od tebe. A co jako?

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
práve si to urobil. Nevidíš si do huby, syde

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
proboha, pomerančová, chápu, že na tebe nikdo neútočí, ale jsi schopna pochopit, že svoboda slova, podotýkám slušného slova, byť v jeho jadrnosti, zde byla pošlapána ? Je-li ti to jedno, skutečně se jdi raději opalovat.

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
a cože tě to vlastně štve? a buď co nejvíc konkrétní, to aby nedošlo k mylným interpretacím, narvahu. někde v komentářích jsi jako hlavni "zhoubu" označil Papoucha.. tam vidím dávný spor a ublížený postoj.. ..pardon, nemyslím zle. pomerančová, ano!

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
proboha, syde, s tou tvojí nekompetentností bys mohl dláždit chodníky. On nič a tu, a tak sa staval, papouch vie čo robí, a chtěl by rozdávat rozumy, janko

Vy jste všichni byli moc na sluníčku, žejo? Nasrvah diskusi založil kvůli smazání svých příspěvků. Co je na tom globálního? Syd mluví o mazání osobních útoků - co je na tom špatného? StvN v jedné a té samé diskusi hovoří o tom, že osobní ůtoky jsou špatné a nemají se dít a že osobní útoky se řešit nemají. Narvah, který mluví o zaujatosti adminů, sám používá osobní útoky a slovní afresi, kterou ovšem připisuje jiným... Tak trochu Mobbiova páska, nemyslíte? Co třeba tohle vyčerpané téma opustit a pro změnu se věnovat literatuře?

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
O.S.: neřeším tu žádný osobní spor. opakovaně se to na mě snažíš navlíct. seš nemocnej, bohužel.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
O.S: aha, takže ti vadí tahle diskuse? byl bys radši, kdyby tu nebyla? kdyby to diskuse byla, už by byla pryč, viď? to je hlavní problém některých z vás. že jste prostě zahledění sami do sebe a do svého pojetí pravidel. že vy máte patent na rozeznání toho, co je špatné. jenže si neuvědomujete, že promazávat by admin měl teprve tehdy, až je vyzván autorem, které mu to vadí. pak by měl teprve zhodnotit, zda je jeho požadavek právoplatný. na to jste vy absolutně zapomněli. mažete svévolně. bezdůvodu. mažete příspěvky, diskuse, zbytečně buzerujete. myslíte si, že jste kompetentní ze své pozice k čemukoliv. ale řeknu ti, nejste. nejste nic víc, než uklizeči. a uklizeči by měli uklízet nepořádek. ne ho sami dělat.

StvN
21. 08. 2009
Dát tip
Diskuse není od věci. Jestli tebe pálí nějaký osobní spor, tak tím spíše ho tu neřeš veřejně, především jej nezobecňuj. Jsi admin, měl bys na to koukat globálně a ne ublíženě. Diskuse se od počátku vede jako diskuse o mazání jako celku, takže jsem rád, že jsme dospěli konečně k tomu, že jsi to nepochopil, ok?

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
a už se začíná projevovat ono nafukování mistrně se zde volí slova bravo, pánové

Rabb
21. 08. 2009
Dát tip
pár věcí se bojím, ale ty to nebudeš, milé Norsko..

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
on verí, že papouch vie, čo robí. Nevie, o tom je celá táto dikúzia Blbci ven !!!!

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Norsko: mě Pišta (kritik) pro změnu vyhrožuje už asi měsíc smazáním. navíc bych se nedivil, že onu diskusi, která právě zmizela z hlavní strany (kde se mělo hlasovat o mé blokaci), založil on.

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Díky Stvne, jsem rád, že shrnuješ to nejdůležitější - bezmyšlenkovité mazání. O.S. pouze potvrzuje, že není výjimkou, když si admin na někoho zasedne. A většinou je to někdo nepohodlný. Navíc je tu promazáváno plošně mnohem více, než je nutné. Mizí celé části diskusí a to naprosto zbytečně.

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
Sto lidí mě tu veřejně vláčelo serverech, kdejaký pitomý kokot, když neví coby, nazývá mě tělocvikářem, což beru já jako urážku cos udělal ty nulo, aby nebyla pošlapávána má občanská práva ? seděls na prdeli a děsně ti to přišlo vhod

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
OS: proč jsem ji založil si můžem přečíst v hlavičce diskuse. připadá mi, že začínáš být jaksi posedlý. radši si odpočiň

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
Čeho se bojíte, mazací nuly ? Mlčící většina bude vždy při vás

StvN
21. 08. 2009
Dát tip
Ne Syde, vůbec jsi to nepochopil. Příčina je v posuzování toho, co je a co není vhodné. Jak určíš co se má smazat a co nemá? To je příčina mazání. a) příčina (chyba) je v posuzování b) následek je mazání c) rozpor je v tom, že za stejné chování je uživatel A mazán, zatímco uživatel B mazán není, což je zároveň důkaz toho, že chyba je opravdu v posuzování, které není absolutní, nýbrž relativní Vlastní obsah textu současný problém nijak nerozvíjí, nespecifikuje ani neurčuje, není tudíž důležitý a nemusí se brát v úvahu. Otázky. 1. Jaké je měřítko pro posuzování nevhodného chování. 2. Proč se neměří stejným metrem všem uživatelům.

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
A opět se maže. Všimli jste si ? Zmizela dvě anketní díla ? (proboha, jen aby někdo něco nečet ...)

Petrusha
21. 08. 2009
Dát tip
Milý Narvah, netlačítkujem, neblokuje, ev. robím to až v najvyššej núdzi, ale vidím, že tu fakt s apelom na prirodzenú inteligenciu a slušnosť ďaleko nezájdem ...

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
guľka do hlavy je horšia

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
ále petrušo. něpreháňaj opeť svoju vzteklosť

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
Petrusha: využij tlačítka vlevo dole. děkuji

Petrusha
21. 08. 2009
Dát tip
hej Norsko, tvoja inteligencia fakt nedosahuje do úrovne slušnej žiadosti, aby si mi neposielal avíza?

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
syd: zvláštní, že tuto diskusi, která se odvíjí pouze pod mou stránkou nazýváš "mým exhibicionismem". to je taková zdejší "adminská interpretace" na každou výtku, jak jsem si všiml. nikdo tě nenutil na této diskusi participovat. založil jsem ji pro opakované omezování slova na tomto serveru. zatím to, že k němu dochází, pouze potvrzuješ.

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
To je ta tvoje vyšší úroveň, syde ? Jen dokazuješ, jak si problém vás adminů se týkající nechceš vpustit do dveří odvraceje zrak od jeho reálné existence taky bez avi. když to neumí admin ...

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
zkus to na vyšší úrovni, jestli na to máš, milý octope. čekám

StvN
21. 08. 2009
Dát tip
Aha, takže tvůj způsob argumentace je asi takový - mám pravdu protože si myslím, že mám pravdu. Pak se nemáme o čem bavit. Jsi nemocný. Přesně ten typ, který řekne - já nejsem paranodiní, já vím, že po mně jdou. Slyšíš hlasy, ale slyšíš je jenom ty. Problém je v tobě, ne v nás.

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
Milý syde, právě se ocitáš mimo zcela mísu. Češtinu umíš, není tedy důvod, abys stývnova slova nepochopil. Pochopils je dobře, jelikož se nesnažíš je nijak překrucovat, jak je tvým zvykem. Zbývají tedy dvě možnosti-tvá blbost (která by tě automaticky vylučovala z funkce admina), nebo pravda, obsažená ve stývnových slovech Tvé Norsko

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
OS: pokud si to psal sobě, tak mě udivuje, že jsi si z toho ještě nic nevzal

StvN
21. 08. 2009
Dát tip
Syde, a co tě vede k tomu, že to chápeš lépe?

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
mam to brat jako priznani vlastni viny, nedejboze omluvu, papouchu

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
mam to brat jako priznani vlastni viny, nedejboze omluvu, papouchu

papouch
21. 08. 2009
Dát tip
ano, mlčím, ale vše sleduji

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
OS: to, co nazýváš svojí tvorbou chápu spíš jako kumulovanou agresi vůči uživatelům tohoto serveru. věty jako: "Keď si nedáš povedať, tak sa môžeš pojebať, už pravý čas nadišiel, zmaž sa a páľ do piče." jsou myslím výmluvné samy o sobě...

Narvah
21. 08. 2009
Dát tip
syd: přesně to si o tobě totiž myslím. z jednoho nicku uživatele provokuješ a z adminského je buzeruješ. nakonec se jim ve zprávách vysmíváš. to je známka nemoci

Norsko 1
21. 08. 2009
Dát tip
Pochopil, jen takticky odvádí pozornost, než se papouch vzpamatuje z nečekaného úderu

StvN
21. 08. 2009
Dát tip
I ty chudáčku. Hele, vůbec jsi nepochopil smysl této diskuse.

StvN
20. 08. 2009
Dát tip
Syde, ve vší vážnosti, tohle: som nikoho osobne nenapadol, len som vysvetlil môj pohľad a uviedol jeden príklad ti přijde jako relevantní argument? Uvědomuješ si, že sám své vlastní příspěvky považuješ za relevantní, zatímco například Narvahovy, které nejsou snad ani tak urážlivé, jako ty tvé, považuješ za škodlivé? Jsi si toho vůbec vědom?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
dobrý rajo

raja
20. 08. 2009
Dát tip

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
mno, to ti odpoví dassler, to já nevím.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
pochybuji, že by šel papouch do sebe

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
Papouch se mi zatím neomluvil. Až se omluví, změním názor. Pak se uvidí

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
to vím. přesto mě zajímá, jestli se tím dassler zabývá nejak víc

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
to už ti sem psal syd.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
rabb: ne, jen mě zajímá, jakým způsobem jsou vybíráni admini na tento server, to je celý.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
klidně ať nafukuje. takové svinstvo navyfúkne

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
jsem taky klidný, norsko.. máš tadyk kameru, mě pozoruješ?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
ne.. tvoje dasslerovi.. jakože doufám, že jsi se nenechal ztrhnout a věci nenafoukl.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
dík za optání, rabbe. jsem naprosto klidný, ale na tobě pozoruji lehkou nervozitu

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
ty tvoje zprávy?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
zkuste se uklidnit.. jenom to zkuste.

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
snad ty zprávy byly rozumnýho rázu, narvahu..

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
papouch dnes nějak mlčí. to je divné

raja
20. 08. 2009
Dát tip
To nevíš. Tak chytré nejsi, milé Norsko:)

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
nevím kde by jsme byli, ale vím kde bychom mohli být, milá rajo

raja
20. 08. 2009
Dát tip
je to hrozný, ale nebýt válek, kde by jsme dnes byli? dejte pokoj:)

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
A mussoliniho. zapomněl jsem. omluva všem

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
napiš syde zas nějakou básničku o tom, jak pošleš uživatele "do piči", uleví se ti

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
já si k tomu dávám vajno. jinak bych to nedával neasi

raja
20. 08. 2009
Dát tip
a ty čo? Nepiješ?:))) Řádová sestra popouch:D úplně si ho dokážu představit v sutaně, bo jak se tomu nadává, asi se poto...jo photoshop...neupravil by někdo fotku?:D

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
jistě. jako každý. ale to není podstatné

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
myslíš, že pije?

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
ožírá se sám a dělá vylomeniny, které poškozují druhého. zpit vlastní mocí hubí svobodu slova na tomto serveru. upalte mě

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
řadovým teda ;)

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
pravda je, že todle se týká především papoucha. snaa pude chlapec do sebe. pokud ne a bude pokračovat, nebude zbytí. snad mu to doklapne a třeba se stane řádovým uživatelem. a když ne, tak se třeba hodí do klidu. dasslerovi jsem psal zprávy, zatím nereaguje. nevím, co udělat víc, norsko.

raja
20. 08. 2009
Dát tip
máš ho opít a je.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
nedám, zaslouží si to a chtěl mučit

raja
20. 08. 2009
Dát tip
ale dej už pokoj, de s tebe zima.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
To jako že papouch je nedotknutelný ? Když se mu nebude líbit, co mu řeknu, tak to smaže ? Takto to chcete ? Umělýho Hitlera ?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
hmm

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
no uvidíme.. já sám nevím, co bude.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
jasný. každopádně jsem zvědav, jak to tu poběží dál. jestli budou nové diskuse veřejně adminy čílsovány a nazývány stupidními. jestli se tu budou promázávat diskuse. jinak su pro samože pro restrikce proti vulgárním a agresivním uživatelům. o tom žádná.

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
copak já vím, jakej jsem pod slupkou? to posuzují ostatní.. tak posuzuj.. :-) a adminská póza.. když bude kdokoliv útočnej a třeba agresivní, zakročím jako admin, je to špatně? (nevztahuj si to hlavně na sebe)

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
hehe. zase se dostáváš do té adminské pózy. ani sem nečekal, že by to mohlo skončit jinak. jakej seš pod touto slupkou, rabbe?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
děkuji

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
věřím v to, že se to nebude opakovat.. ..pokud nebudeš vulgarista.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
jako věřím, že ty svou práci děláš dobře.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
jen: pokud mě tu bude kdokoliv bezdůvodně buzerovat nebo mazat příspěvky v diskuzi, tak to prostě nenechám jen tak. tohle sem tu fakt nikdy nezažil.

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
jupí, konečně rozumně.. od rána jsem se poprvé dočkal! :-))

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
"co tím chcete dokázat?" my? možná je to těžce k uvěření, ale (pokud můžu mluvit za sebe), nejsme tu od toho, abychom písmáku škodili. je škoda, že to tak někteří vidí.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
ok, rabbe, mluvíš rozumně.

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
to si dořeš s papouchem.. ale pokud možno s klidem a neburcovat kvůli tomu davy.. stalo se to bez mého vědomí, nejsem tu furt.. co to bylo za diskusi?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
a co jsou to ty vlny? proč najednou zmizí polovina diskuse? co tím chcete dokázat? jakej to má smysl?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
jediný co ti můžu napsat teda je: ano, dáme si větší pozor, ale na druhou stranu by si každý autor (ty, já, kdokoliv) měl dávat pozor na způsob vyjadřování.. když někoho začneš osočovat, poplácání po zádech se od dotyčného asik nedočkáš. (opět nemyšleno zle - to budu psát často, aby moje slova nebyla brána jako rýpance a provokace)

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
komunikujeme přes chat.. a ubrat? Narvahu, (zase to rčení), dokud se bude rýpat do hovna, bude smrdět.. ..kdyby se nedělaly vlny, byla by hladina klidná nemyslím zle.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
takže jaký máš návrh, rabbe? nemohli by někteří admini trochu ubrat? nechcete se třeba začít trochu hlídat? že když se jeden rozjede, ten druhej mu to řekne?m komunikujete spolu vůbec?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
jak chceš teda tenhle boj ukončit?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
ok. fajn. věřím. tím líp

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
mám alter: Malý útržek novinového papíru nasáklý krví z rány po holení, Drabb a Zitt.. ale nepoužívám je.

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
nepohybuju.. tos mne lehce urazil, když mne strkáš do pytle s arminem.. pohybuju se tu pouze pod Rabbem, což mi věřit nemusíš.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
ptám se, rabbe, pohybuješ se tu také pod alternickem Armin Tamzarrian?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
a jaké bys navrhoval řešení? tahat špínu a poštvávat uživatele se dá donekonečna..

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
ty seš rabbe armin - viz. "maximální možná efektnost nastane, až odsud vystřelíš, následován narvahem" ? s tebou jsem se tu tak dlouho bavil? ztrácím souvislosti.. ..vysvětlíš?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
myslíš, že jsem tím chtěl něco dokázat? třeba, že simplexní paka tu dělaj admina?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
projevy admina octopus syda pod svým alternickem: 19.08.2009 20:15:09 Teta Jozef norsko: a ty si strč tie avíza do riti 19.08.2009 20:14:35 Teta Jozef vadí mi nedostatočné obmedzovanie slobody tvojho slova, narvahu docela výmluvné, řekl bych

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
ty seš rabbe armin - viz. "maximální možná efektnost nastane, až odsud vystřelíš, následován narvahem" ? s tebou jsem se tu tak dlouho bavil?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
taky ti děkuji. a nashledanou

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
myslím, že spíš ty nestojíš za pozastavení. bohužel

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
tohle jsi napsal, ty, že, syde. tohle je tvoje tvorba: Osmipíča osmipíča ty si píča jak násada z rýča beháš len z gýča do gýča všetci ti to stále kričia Keď si nedáš povedať tak sa môžeš pojebať už pravý čas nadišiel zmaž sa a páľ do piče Takých kokotov tu máme dosť to je každému známe o jedného menej bude a tak môžme zostať v kľude lebo naše krásne amatérske umenie nikdy nevyhasne keď sa odtiaľto odjebeš" docela mě udivuje, že tu někdo s tak simplexním projevem může vykonávat funkci admina. a dokonce moralizovat. opravdu neuvěřitelné.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
admini nejsou vedení. jsou to pěšáci, kteří by měli mít morální úroveň. to, že ji nemáte je problém, který tu diskitujeme. papouch ze sebe bohužel vedení dělá. co na to říkáš ty, dasslere, jako majitel? jsi spokojený s prací adminů, s jejich bezmyšlenkovitým promazáváním diskusí?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
a jak by jsi, syde, moji blokaci zdůvodnil? a jak ses vlastně dostal k funkci admina na tomto serveru?

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
Škoda, že my je ignorovat nemůžeme. Škoda, že musíme sledovat, jak nám zasírají stránky svými spamy. Škoda, že musíme sledovat, jak se nám promazáváním mění osobní integrita

StvN
20. 08. 2009
Dát tip
Syde, pokud nebudeš schopen obejktivně odfiltrovat všechny NEOPODSTATNENÉ osobné útoky, tak nemáš řekněme morální právo na smazání byť jediného, protože jinak je to šikana určitých uživatelů. Za druhé definice neopodstatněný osobní útok je poměrně ošemetná, protože například to, cos tady vypustil ty, by do této skupiny klidně mohlo také patřit. Taklže já se tě ptám, stejně jako jsem se ptal Rabba, který na to neodpověděl: Vyčleňuješ se nějak z tohoto systému? A jestli, tak proč? Proč se na tebe ta pravidla nevztahují?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
zpochybnil jsem styl, jakým se údajný admin vyjadřol.. a myslím, že se jeho chování značně zlepšilo.. nemyslíš?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
zprávu z archivu nemám. myslím, že jsi tenkrát poněkud zpochybnil činnost někoho z adminů. ale jestli si nepamatuješ, nedá se nic dělat.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
Pomerančová: jdi si někam odpočinout. máš hajení. díky

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
..určitě máš zprávu v archivu.. :-)

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
narvahu, osvěž mi paměť.. propsal jsem toho s tebou spoustu..

Máš potřebu mi ublážit narvahu? Až takovou, že mě (už po několikáté) vykazuješ s diskuse? Je tohle svoboda slova? Zmínku o liteřře nechápu - to nesouvisí s písmákem a stouhle diskusí. Pořád jsi ještě nerozdýchal, že jsem tě tam jako moderátor jemně napomenula za útočení na druhého uživatele?

StvN
20. 08. 2009
Dát tip
Syde, tyvole, zapni ten mozek už konečně. Jak může nějaká jakákoliv diskuse nebo více diskusí souviset s obecným problémem cenzury a mazání? To je úplně jedno, jaké jsou diskuse, jestli je den nebo noc nebo jestli ses zrovna dobře najedl, mazání názorů je zkrátka humus. To neokecáš. Leda bys souhlasil s tím, že kdybych třeba já mohl a smazal bych tvoje a Rabbovy reakce v této diskusi, že to je v pořádku. Souhlasíš s tím?

raja
20. 08. 2009
Dát tip
kto sa ako prezentuje, takú má slobodu slova. No tak tohle je fakt na pováženou. Myslím že si trefil pudla syde.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
syd postoj adminů myslím vyjádřil naprosto přesně: JAK SE KDO PREZENTUJE, TAKOVOU SVOBODU MÁ - tudíž svoboda projevu uživatelů je přímo v rukou adminů. pokud někomu z adminů přijde, že se někdo prezentuje v diskusi nevhodně, prostě ho ze své mocenské pozice smázne a pokud se mu to nelíbí, ještě ho zbuzeruje. fakt mi z toho začíná být čím dál hůř, když pomyslím na to, jací admini tu jsou, kdo tu má v rukou onu svobodu projevu

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
Rabb: co teď? je to na tobě. napiš tu, co jsi mi psal kdysi do zprávy. o těch pochybnostech. vzpomínáš si na to?

StvN
20. 08. 2009
Dát tip
Syde, co to má společného s tím, co jsem napsal? Opět ukazuješ jen to, že naprosto buď nechápeš nebo nechceš hovořit k věci. Ty seš tu úplně zbytečně.

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
tak.. a co teď?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
dobře díš, neroušku!

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
Rabb: to by bylo donekonečna. všechno jste smazali. nic nejde dokázat. "třeba vysvětlíme situejš" - o tom nepochybuji. fakt ne.

neroušek
20. 08. 2009
Dát tip
Pozdrav pro Norska a Narvaha:Ano jde kromě básní hlavně o přátelství.********

neroušek
20. 08. 2009
Dát tip
Pozdrav pro Fuka:"papouch je kokot, lenze nejde o ziadne obhajovanie, ja si skutocne myslim, ze Narvah spolu s Nersouskom a Norskom su skazou tohto servera a obdivujem Papoucha, ze odhodlane robi kroky aby zmiernoval ich spamovy ucinok."...s první částí příspěvku neroušek souhlasí,ale s druhou? Neroušek je tedy zkázou Písmáku a nějaký rozumný argument kromě osočení byl by? *********************

neroušek
20. 08. 2009
Dát tip
Pozdrav pro Trapného autora:1)"rozlišoval bych, neroušek je opravdu spíš takovej šašourek"...díky,jsi opravdový znalec lidí 2) "k potlačení moosovin (tj. literárního balastu) lze klidně využít i papoucha, jak je libo."-tedy další příznivec literárního fašismu.Aby se neroušek neopakoval,přetiskuje polemiku s chroustjazzem-klíčový příspěvek: "Nerouškův vzkaz ke kauze Chroustjazz.Nerouška zaráží a děsí jedna věc:i kdyby měl Chroustjazz stokrát pravdu ( jakože ani v tom nemá ),že tato báseň od Skleněnky je špatná,strašná a vlastně ač básní,tak vlastně je nebásní,neliteraturou,tak vyloženě odpudivý je Chroustjazzův literární fašismus a nacismus,který hlásá,že právo na existenci mají jen kvalitní autoři a ty nekvalitní nemají právo psát,vydávat,zveřejňovat svá díla a kdyžtak tak maximálně doma do šuplíku nebo například při kursech šití či vaření.Tento názor je něco tak strašného,že nerouškovi z toho běhá mráz po zádech. Chroustjazz a jemu podobní vůbec nechápou,že kvalita vyrůstá z nekvality,která je jejím podhoubím,bez špatných,horších a průměrných děl by nemohla existovat díla dobrá,lepší a geniální,ba ztratily by svůj smysl-nemohly by ve vzduchoprázdnu vyniknout.Tedy základní podmínkou pro vůbec existenci umění je otevřenost a svoboda pro všechny díla,špatná i dobrá.A co se týče poznávání kvalitních děl-za prvé je třeba si uvědomovat relativnost poznání kvality,vyplývající z relativnosti lidského poznání a tudíš soudy o kvalitě díla nemohou být nikdy definitivní.A poslední věc,že existují díla špatná a dobrá je pravda jen zpoloviny,protože i díla špatná i díla dobrá mají ještě stupnici velmi nepovedená,nepovedená,slušná,dobrá,výborná a geniální a tato báseň od básnířky Skleněnky je kvalitní a ve stupnici kvality je slušná.A o tom je neroušek přesvědčen už dnes.***************** "

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
tím pádem nevědomě

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
lžeš, rabbe

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
zrušte Fuka, ale okamžitě. to on je zkázou tohoto serveru (se divím, že tě ještě neblokli za spamy, slováku) - přesně tohodle typu byly ony názory, co ti paouch včera smazal, norsko. tak, jak píšu v hlavičce této diskuse. že mi nebudou mizet moje názory v diskusích před očima. že nebude k mým diskusím automaticky přiřazeno adminem číslo s tím, že je stupidní. že mě admini nebudou osočovat. že mi nebude kritik Pišta vyhrožovat smazáním. že i novej autor na tomto serveru bude mít možnost založit diskusi, i když na téma, která už tu před lety bylo. že se bude všem měřit stejným metrem. nejde o mě, ale o tu řádku uživatelů, kteří si to bezdůvodně a za potlesku ostatních vyžírají. že mi nebudou mizet moje názory v diskusích před očima - narvahu, vzpomínáš si, jakým způsobem jsi se tu vyjadřoval? to nebyl zrovna příklad dodržování pravidel. pokud máš problém s papouchem, vyřiď si ho do zpráv.. údajně to začalo tím, že jsi uveřejnil diskusi nebo co (nevím přesně), co diskusí nebylo, požádal tě o stáhnutí, nereagovals, tak ti to stáhl sám.. asi ses urazil, zaškatulkoval sis ho mezi špatný, nyní mezi ně patřím i já, protože se mi nelíbilo, že pronick dává reklamu na klub na hlavní stránku.. už jsem taky ten špatnej, donedávna klaďas. zakládat diskuse na podobná témata, která tu už byla.. nejsme proti, ale když je to naprostá kravina.. to už se za chvíli sklouzne k: cos měl dnes ráno ke snídani? že se bude všem měřit stejným metrem. nejde o mě, ale o tu řádku uživatelů, kteří si to bezdůvodně a za potlesku ostatních vyžírají - máš zkreslené představy.. kolik jsi napočítal ublížených uživatelů? třeba konkrétně.. třeba vysvětlíme situejšn.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
přesně tak, narvahu.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
jenže tady je to Stvne tak parádně udělaný, že admini po sobě všechny důkazy smažou. jako třeba včera papouch. pěkně s tebou diskutuje a pak to všechno hezky promaže a zůstane torzo, z kterýho vychází jakej je správnej admin. prostě se zahladí stopy. a pak se jede tiše dál. kdybych tady na tomhle serveru neměl kámoše a pár lidí, jejichž názoru si vážím, tak už tu dávno nejsem

StvN
20. 08. 2009
Dát tip
Mi to připomíná diskusi o smazání Narvaha, kde byli tací, kteří to nepovažovali za zase tak moc špatnou věc. Kdyby tady někdo svévolně mazal moje komentáře, tak bych tu skončil. Mám chuť skončit i teď, když vidím, jak poměrně inteligentní lidé obhajují mazání jako něco, co není zase tak špatné, dá se přece odvolat nebo zeptat, proč se to stalo. Co je tohle za logiku? Vždycky, když je někde problém, se musí řešit příčina, ne následek. Vzpamatujte se.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
nevím. asi se jim nelíbí, že říkám pravdu. až zmizí tohle dílo, bude vše ještě jasnější

waldekke
20. 08. 2009
Dát tip
proč by někdo mazal Tvoje názory, Havrane?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
dík marvine za názor. proto zakládám diskusi pod dílem. počítám s tím, že se tu budou vyjadřovat ti, kterým to vyhovuje a budou mě napadat (Fuk a jeho alternicky, Pomerančová, která nebyla pro změnu negativního hodnocení na Liteře - není v podstatě nikdy pro žádnou změnu, a někteří admini, kterých s emoje "dílo" sobně dotkne). jde mi především o podobné názory - tj. vymezení pozice admina - co je v jeho kompetenci a co ne. o nalezení zpsůobu, aby byli všichni spokojeni. dříve tu admini mazali vulgarity a reagovali na prosby např. dotčených uživatelů. nyní tu chybí dotčení uživatelé. tento mezičlánek chybí. nyní admini rovnou regulují chování uživatelů bez toho, že by si ověřili, zda je dělají správně. a to je ten zásadní problém.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
Pomerančová: hele, dostávám zprávy od tvých přátel, abych s tebou nekomunikoval. asi potřebuješ ochranu. tak na mě, prosím, nereaguj. nerad bych ti ublížil. díky.

Fukkk
20. 08. 2009
Dát tip
existuje na pismaku jeste svoboda slova? podpisujem posledny komentar od pomerancovej

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
Tebe tu vyhazují, tebe. Si si nevšimol ?

Fukkk
20. 08. 2009
Dát tip
a nechces ist ty? viedol som diskusiu s trapnym autorom

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
milý fuku, nechceš jít konečně do prdele ? tvůj názor známe

Fukkk
20. 08. 2009
Dát tip
nemam ten pocit, podla mna opravnene

foto
20. 08. 2009
Dát tip
pro NĚKOHO ještě existuje...

admin (papouch) hlavně buznuje, čímž otravuje vzduch, znechucuje a odrazuje. potom maže jemu nepohodlné příspěvky z diskusí, celá díla háže do košů a stahuje příspěvky z hlavní strany. všechno na základě jeho subjektivního (ne)vkusu. nějaké kompetence v tom nehledej.

jsi celkem slusny demagog a manipulator, narvahu - sam jsi minimalne jednou vyzval jineho pismaka, aby se smazal a ted to vytykas druhym. vyzadujes dodrzovani prasvidel. ktere sam nedodrzujes - napriklad slusne chovani k druhym. (s oblibou slovne utocis na druhe - utocit se da i bez nadavek, abych predelsa tvym pripadnym namitkam). a s oblibou zvelicujes - pokud mylsis, ze ti nektery admin neco smazal neopravnene, mas moznost pozadat ho o vysvteleni, pripadne se obratit na dalsi adminy a pozadat je jejich nazor pripadne zastani. ty ovsem mnohem radsi zalozis diksui o svobode slova. smutne je, ze ti na ty tve hry porad jeste skace dost lidi, aby gte to bavilo

Fukkk
20. 08. 2009
Dát tip
admin sleduje diskusie, chat a podobne. na nejaku kvalitu nema co pozerat, ani nie je kompetentny posudzovat podla kvality. ale uz sme dopisali, lebo som dostal blok Narvahu, takto nejak si predstavujes tu slobodu nazoru? neodpovedaj mi, dalsi alter sami nechce vyrabat (narvah, tak rozmyslam, kde su vsetci ti uzivatelia ktori boli "poskodeni"..hmm. v poslednej dobe co som tu videl sa nikto okrem teba a naozaj len par jedincov nestazovalo na dianie adminov)

přesně tak, tady na písmáku se boj vedl, co já pamatuju, vždycky mezi určitejma skupinkama. amrdovci vs. hufnáglovci, lyrykovci vs. derovití. jde však v první řadě o kvalitu tvorby. aneb k potlačení moosovin (tj. literárního balastu) lze klidně využít i papoucha, jak je libo.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
Rabb: tak, jak píšu v hlavičce této diskuse. že mi nebudou mizet moje názory v diskusích před očima. že nebude k mým diskusím automaticky přiřazeno adminem číslo s tím, že je stupidní. že mě admini nebudou osočovat. že mi nebude kritik Pišta vyhrožovat smazáním. že i novej autor na tomto serveru bude mít možnost založit diskusi, i když na téma, která už tu před lety bylo. že se bude všem měřit stejným metrem. nejde o mě, ale o tu řádku uživatelů, kteří si to bezdůvodně a za potlesku ostatních vyžírají.

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
cize jarmila v poriadku nie je, lebo to nie je tvoja kamaratka, ale narvah je v poriadku, lebo to je tvoj kamarat chapem tvojej logike

a) pamatuju si tu legraci od Belgie, ale dobrý, dejme tomu, že to bylo jenom popíchnutí. b) rozlišoval bych, neroušek je opravdu spíš takovej šašourek. na norska nemám žáden názor. ovšem narvah je naprostej klasik, tady hošas narazili do hoven. zatim si kluci dělali opičky jenom z jarmil moosovejch, ale tady už nám kamaraden serou na hlavu jednoho z nás.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
fuk fuk

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
vidis ako sa hned urazas a soplis? a co jako, mne je fuk co si myslis, tralala

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
zrušte Fuka, ale okamžitě. to on je zkázou tohoto serveru (se divím, že tě ještě neblokli za spamy, slováku)

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
ano, tak tomu rozumíš ty.. jak si tvou svobodu na Písmáku představuješ?

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
Narvahu, to je obycajna etiketa podla ktorej sa riadi normalna moderna demokraticka spolocnost. Zlodejov tiez zatvaraju do basy

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
a) mam tu uverejnene nejake diela? kedy si ma videl pri tejto cinnosti? nerozumiem, ale nevadi b)papouch je kokot, lenze nejde o ziadne obhajovanie, ja si skutocne myslim, ze Narvah spolu s Nersouskom a Norskom su skazou tohto servera a obdivujem Papoucha, ze odhodlane robi kroky aby zmiernoval ich spamovy ucinok.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
Rabb: říkáš něco ve smyslu - "buď hodnej chlapeček a necháme tě bejt". tak nějak tomu rozumím. to ovšem není ta svoboda, kterou jsem měl na mysli.

ani ne, ty přece taky patříš mezi: a) ty, co si dávají navzájem tipy (jasněže si to bude už každej pamatovat. už navždy.) b) ty, co chtějí být zadobře s papouchem. (to je snad ještě horší)

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
tak se svobodně pohybuj, nebuď hulvát a všechno bude oká.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
petrusha + fuk: myslím jste se vyjádřili dostatečně. dejte si "nechci odtud dostávat avíza". díky

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
t.a.: jo, přetekla. taky mám ten pocit. dík za názor

Petrusha
20. 08. 2009
Dát tip
čo mi tvoj príspevok mal povedať, že som bola poctená avízom?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
nedělám si nic. chci se tu jen svobodně pohybovat. tak, jako dřív. o nic jiného mi nejde.

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
trapny autor, myslim, ze si sa zmylilv avize

strach, to je to. a upocená snaha být s "legendou" zadobře. za každou cenu. nejde o to, že je armin, to je Rabb taky - a koho zajímá, kdo se před ním klepe, kdo mu kam leze? nikdo. bez zájmu o šedou postavičku. netvoří si kolem sebe tu správnou partičku, pouze do ní servilně vplul, to bude ten rozdíl. každopádně střeva už dávno přetekla.

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
tak jo.. mlčím. ..děláš si z nás aspoň nějaký profily? pro svou osobní práci? jakože psychologickej rozbor a tak?

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
ach jo....vidis ako sa s tebou da diskutovat?

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
pokud chceš Rabbe vzdychat, tak to už raději mlč. díky

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
ach jo..

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
Rabb: takže neodpovíš. jak jinak. nemáš odvahu. bohužel

StvN
20. 08. 2009
Dát tip
Jak může někdo srovnávat Norska s Narvahem, to nechápu. To svědčí akorát o omezenosti v úsudku. Vypovídá to o tom, že nejste schopni rozlišit obyčejnou a nesmyslnou prudu od relevantní kritiky. S Norskem nesouhlasím, za Narvahem stojím. Nicméně, mysli, princip je jednoduchý, ty se mě ptáš, jestli mi přijde jejich chování v pořádku. A co když ne? A co když mi nepřijde v pořádku ani tvé chování? Budeš sebe potom vidět stejným zrakem, jakým se díváš na Narvaha nebo se zkrátka z této morální záležitosti vyčleňuješ?

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
to nie je mazanie lebo sa to jemu nepaci, ale na pismaku su nejake prava a povinnosti a ako adminova uloha je napriklad aj mazanie nevhodnych komentarov. podla mna uplne opodstatnene, lebo vase komentare sa kludne mozu povazovat za spamy

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
ach jo..

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
včera mi bezdůvodně smazal asi sto replik, milý rabbe (myšlen papouch). chtěl bych také mít tu možnost promazat si to, co se mi zrovna nehodí

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
připadá ti, Rabbe, že papouchovo chování jako admina je v pořádku? mohl bys na tohle, prosímtě, v klidu odpovědět?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
nebudu si přiznávat to, co není pravda.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
to máš asi tak Rabbe: pokud mažete bezdůvodně příspěvky uživatelů a tím je omezujete, tak je to rozčílí. a vy si pak onu rozčilenost berete jako argument k tomu, že vaše mazání je v pořádku. už tomu rozumíš? to nejsem já, kdo to začíná. já reaguji na zneužívání vaší moci. bylo mi tu dobře, než jste mě nezačali promazávat. a netýkaá s eto jen mě. je tu více nespokojených užovatelů. ty tak nějak asi tušíš, že vaše činnost některých jedinců ve vašem "týmu" není úplně v pořádku. ale máš strach to říct nahlas. to chce totiž odvahu. napíše pouze: "souhlasím s katugirem". ale svůj názor nepodáš. tak seber konečně odvahu.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
Přiznej si to. Uleví se ti

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
jak jinak, že?

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
jistě, rabbe. Z naší strany je všechno naprosto legimní. Chyby děláte vy.

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
stvne, takže na chování Norska a Narvaha je podle tebe všechno v naprostém pořádku?

Petrusha
20. 08. 2009
Dát tip
hele norsko, strči sie tie tvoje avíza niekam

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
avi StvN

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
ach jo..

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
norsko, no vidis, ty si ukazkovy priklad aka plodna a zaujimava diskusia byva s tebou. mor na vas, suhlas s rabbom a so sydom. admini su tu prave na takych ludi ako ty a narvah.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
neposlouchá tě, rabbe ? čím to bude ? fuku, ty drž hubu, všecko, co řekneš, je sračka

StvN
20. 08. 2009
Dát tip
Ano, co s tebou Rabbe? Z mého pohledu jsi ty i Syd totálně mimo a nechci, abyste se veřejně vyjadřovali, protože mě vaše hloupost a neschopnost hovořit k věci uráží. Smažeme vás proto? Počítám, že bys nesouhlasil. Takže nekastujme, bude ti to tak vyhovovat?

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
norsko, hadam tu nebude moralizovat niekto, kto kazdeho nazyva debilom. smiesne

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
stvne, nepodepíšu.. je to napsaný poněkud akčně a útočně.. pravda.. ale v podstatě souhlasím, pokud si odmyslím způsob, jakým to syd napsal. když s někým není rozumná řeč, když něco vysvětluješ a on neposlouchá a furt jenom hledá chyby a reptá.. co s ním?

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
odpověz, rabbe. na toto musíš mít svůj názor

StvN
20. 08. 2009
Dát tip
Rabbe, pod tohle se podepíšeš? pre hovadá, ktoré nekonštruktívne a prízemne napadajú iných užívateľov pod dielami kde niečo také nemá čo hľadať, pre ľudí, ktorí sú písmáku asi takí prospešní ako rakovina pre človeka, pre tých je sloboda slova zbytočná... a sem patríš ty...

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
ale nemažu, co se mi nehodí, ty debile

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
avi

Fuk
20. 08. 2009
Dát tip
Norsko a Narvah, vy ste dvaja zakomplexovani dementi co spamuju pod kazdou diskusiou. Si najdite holku alebo chlapa, to je jedno a nepsravajte sa jak male urazene decka.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
Tolerance tohoto stavu je jeho hlasitá podpora.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
Tolerance tohoto stavu je vlastně jeho tichá podpora.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
prečo tie kokotiny

Petrusha
20. 08. 2009
Dát tip
nebyť adresnej poznámky, nebola by otázka to je jednoduchý princíp, ne?

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
prečo tá otázka

Petrusha
20. 08. 2009
Dát tip
prečo to avízo?

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
už se mi mluvit nechce.. mám vás dost.

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
mluv k věci, rabbe

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
norsko, už i ty?

Norsko 1
20. 08. 2009
Dát tip
Škoda, že my je ignorovat nemůžeme. Škoda, že musíme sledovat, jak nám zasírají stránky svými spamy. Škoda, že musíme sledovat, jak se nám promazáváním mění osobní integrita

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
ale můžeš mě ignorovat, jenom nechceš, narvahu..

StvN
20. 08. 2009
Dát tip
pre hovadá, ktoré nekonštruktívne a prízemne napadajú iných užívateľov pod dielami kde niečo také nemá čo hľadať, pre ľudí, ktorí sú písmáku asi takí prospešní ako rakovina pre človeka, pre tých je sloboda slova zbytočná... a sem patríš ty... Syde, já tak trochu zírám.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
škoda že tě taky nemůžu ignorovat, že? na adminy totiž bloky neplatí. vlezou všude

Rabb
20. 08. 2009
Dát tip
souhlasím s katugirem narvaha ignoruju

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
jasně. a mnoho lidí tu začalo brát buzeraci ze strany adminů jako správnou věc. ale to nič

Petrusha
20. 08. 2009
Dát tip
ono si tu veľa ľudí mýli slobodu slova so slobodou agresie ... ale to nič horúčavy pominú a prejdeme plynule do jesenných depresií, zimnej otupenosti, jarnej únavy a tak ...

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
se podívej katugiro jak reaguje Rabb na nově vzniklý pronickův klub. nazývá jej "ovládnutím hlavní strany". to je další admin, kterému jeho funkce vlezla na mozek. šíří se to rychle. vůbec by myslím neškodilo, kdybyste se k tomu jako sekce kritiků vyjádřili. pokud nebude činnost adminů regulována, bude to takhle pokračovat. a může to dopadnout jak za lyryka. tím si buď jistej

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
efektivnější řešení je výběr adminů. jejich kontrola. nemají se zviditelňovat, mají pracovat tak jak pracuje rabb nebo dero. ti nejsou vidět a myslím odvádí dobrou práci. o dalších adminech nevím. ale co dělá papouch? ke každé nové diskusi napíše číslo a nazve ji stupidní. promazává diskuse jak jej napadne. nazývá uživatele zkázou serveru. octopus syd dělá v podstatě to samý. jen ještě provokuje pod jinými nicky. myslím je čas s tímhle něco udělat.

Narvah
20. 08. 2009
Dát tip
ondoň: dík za vyjádření! katugiro: bohužel nefunguje. vedl jsem normální diskusi a opět mi to, co jsem napsal, zmizelo před očima. i ostatním uživatelům. žádnej bordel. prostě si vykládáš a najednou zmizí polovina diskuse. pak se objeví zažlucený nápis: diskuse se netýkala tématu, nadávejte mi do zpráv, papouch. a na stejným místě se rozjede vykládání o absolutních hovadinách mimo téma mezi pištou, papouchem a rajou. stalo se to tu už poněkolikáté. se divím, že tohle se na tomto serveru toletuje. psali mi už další uživatelé do zpráv, že tomu tak je a dokonce měli strach, že jim jsou zprávy čteny, abych s nimi o tomto komunikoval raději přes emaily. to tvoje nedělej bordel je tedy tak trochu out. bohužel.

katugiro
20. 08. 2009
Dát tip
Máš pravdu v tom, že se příspěvky mažou nesystémově a jaksi netransparentně. A že admini někdy ujedou. Na druhou stranu to tu zatím takhle fungovalo víceméně dobře, a hlavně sotva vymyslíš efektivnější řešení. Potíž je holt v možnostech zpětné vazby k adminům, nějaké jejich regulaci a sebereflexi. Při svých experimentech s nicky jsem si taky zažil pocity jakéhosi zoufalství, když mě šikanovali admini (uznávám, že jsem je, ač zcela v mezích pravidel, vyprovokoval) a Dero se mému dovolání vysmál. Zároveň si myslím, že to zbytečně nafukuješ a nedáváš reálnou šanci smíru. Nikdo se nebude šťourat v tom, co se stalo, kdo by se komu měl za co omluvit apod. Jsem ale přesvědčený, že když tu nebudeš dělat bordel (jo, někteří ho holt dělat smějí víc a jiní míň, to je daň - podle mě rozumná - za to, že tu funguje lidský přístup se svými klady i zápory), nikdo tě buzerovat nebude. Trochu jsem se rozpovídal, to z hladu. Avi adminům, aby mě kdyžtak vyvedli z omylu, že to pořád funguje, jak by jakž takž mělo.

neroušek
20. 08. 2009
Dát tip
Pro Narvaha:nejlepší rada je ignorovat Syda-Tetu a nenechat se vyprovokovat.To je celé.******

Ondoň
19. 08. 2009
Dát tip
ahoj kamarádi, PRYČ S PAPOUCHEM!!! já ho pozoruju už delší dobu. Ještě bych dopnil anamnézu: Krize středního věku, osamělost kompenzovaná anonymitou internetu, ztráta životních jistot, zakomplexovaný jedinec zaštiťující se oblíbeností v davu. Pocity euforie střídající se s hlubokými depresemi. Zralý na Bohnice. ZNIČME HO!!!!

ceder_john
19. 08. 2009
Dát tip
kluci to dali dohromady a jirka se rozešel se simonkou

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
sbohem

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
už nepiš. jdi zbuzerovat někoho jinýho. díky

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
no. nakonec jde v podstatě o celou osobnost. by mě zajímalo, co by viděl chlapec v rorschachovi. nejspíš sám sebe

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
řekl bych i sebeúcty

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
on si promaže co chce. zdůvodní to tím, že to není k tématu a pak se vesele rozvykládá o čem ho zrovna napadne. naprostá ztráta sebenáhledu

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
schválně, za jak dlouho to smaže

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
no. to je přesný. bohužel

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
NA PÍSMÁKU SVOBODA SLOVA NEEXISTUJE ALE ZATO TU EXISTUJE SVOBODA PAPOUCHA MAZAT CO SE JEMU NEHODÍ TO SE MÁME

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
pod nickem Teta Josef mě dlouhodobě provokuje, pod jeho adminských účtem mi sem přijde nadat do hovad a rakoviny.

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
si přečti jeho první příspěvek v této diskusi. a pak čtvrtou...

neroušek
19. 08. 2009
Dát tip
Narvah:Tady s Tebou neroušek malinko nesouhlasí:tvorba je jedna věc a chování druhé.Co si Syd píše třeba jako alias Teta Jozef za tvorbu je jedno,to lze hodnotit jako kvalitu či nekvalitu,zde problém není,problémem by bylo nevhodné chování jako admin vůči jiným.****

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
pomerančová: už ses vyjádřila. tak to je fajn. sbohem

narvahu a je ti ted lip? tak to je fajn :-)

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
hm. to je fakt peklo. doufám, že se k tématu vyjádří i další uživatelé. rozešlu pár avíz

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
řekl bych, že je vybírají jejich kamarádi. pak se nediv, jak to tu vypadá

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
pomerančová: jasně ovečko. ve stádu je ti dobře

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
navíc si vem, že tě tady buzeruje další 21 letej chudák, kterej se tu prezentuje pod nickem Octopus Syd a pod Nickem Teta Jozef píše vulgární díla - na svých stránkách má ke stažení svoje "písně" s názvem "piču vidím" nebo "chytila som včera kapavku" - ti tu začne něco vykládat o "nekonštruktívných a prízemných hovadech". kam se to písmák dostal? kdo tady ty adminy vybírá? to je fakt neskutečný!

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
nazval bych ho zlodějem mých myšlenek, a to si za klobouk nedá

neroušek
19. 08. 2009
Dát tip
Narvahu:s charakteristikou Papoucha se dá víceméně souhlasit,ale nejlepší je Papoucha ignorovat,moudře dí neroušek.****

arvah nema pravdu. jen sse zase nudi.

neroušek
19. 08. 2009
Dát tip
To je pravda,milé Norsko.****

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
Řekl bych to méně slovy, ale vpodstatě máš pravdu, Narvahu. Celé odpoledne jsem se ptal Nemá nakonec ten Narvah pravdu, a furt to mazal, furt

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
ne. neexistuje tu svoboda slova. ale existuje tu pár adminů s narcistickou poruchou osobnosti. projevy: přehnané vědomí vlastní důležitosti, přílišná sebeláska, ješitnost, extrémní jásství, zvýšená potřeba být předmětem nadměrného obdivu, nedostatek empatie, neochota rozpoznávat a chápat pocity a potřeby druhých lidí, arogantnost. tohle se, bohužel, setkává právě v papouchovi. jeho neustálé nupozorňování na sebe číslováním diskusí, sdělování, jak to má jako admin těžké, arogatní mazání, nadávání uživatelům, označování je "zkázou serveru" pro zachování vlastní tváře, nedostatek empatie dosahující až jakéhosi alexythymického rázu, hypertrofovaná sebeláska...

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
až na pár básní, neroušku

neroušek
19. 08. 2009
Dát tip
Pánové,pánové,neroušek by to shrnul:všechno stojí za pytel sraček.*****

blbě kecám, nazdar

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
jsi zasvěcen ?

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
aha. víc ani říkat nemusíš. nazdar..

papouch to nebyl, víc nemohu říct :)

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
vindale, mně už papouch dneska smazal asi sto replik, a znáš to, jak umím být slušný, když chcu

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
hm. to nevím. to doufám ne. mě osobně tahle buzerace připadá naprosto ujetá

zatím mě nikdo nesabotoval, asi by mi to bylo jedno.. ale příjde mi to dramatický - všechny ty atentáty, sebevraždy, nenávist, it páky.. osobně mám tušení že se mi někdo hrabe v poště..:)

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
hmm. a zažil si to?

pryč s nepříjemnými pocity

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
to mi stačí. díky, admine. teď jdi buzerovat zase někoho jinýho. díky

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
to mi stačí. díky, admine. teď jdi buzerovat zase někoho jinýho. díky

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
tvoje vyjádření "pre takých ako ty nie" beru jako další z osobních útoků admina na mou osobu. máš pro své legrácku nějaké zdůvodnění? nebo ti jen dělá dobře provokovat uživatele?

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
jo, něco jako estébé. za chvilku dojde ještě rabb a začne vyhrožovat. normálka

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
Co to je ? es té bé ?

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
aha, ty seš admin. tak to jo. tak se pěkne vykecej

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
syd: napadíš uživatele, kteří zde svobodně vyjádřili svůj názor. máš něco jiného ke sdělení?

neroušek
19. 08. 2009
Dát tip
Milé Norsko je v ráži.Hesla jsou sympatická,ale neroušek se usmívá.Chce to být nad věcí.*****

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
Pryč s totálními blbci !

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
Pryč s papouchem. Pryč s ponižováním od debilů

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
navíc tak vlastně provokuje. to je fakt uhozený někomu smazat příspěvky do diskuse a pak napsat "nadávejte mi, prosím, do zpráv."

Narvah
19. 08. 2009
Dát tip
podle mě je to až šikana uživatelů prostřednictvím jednoho admina. už mě to začíná fakt unavovat. něco napíšeš do diskuse a za chvilku je to smazaný. drsný. to sem tu fakt nezažil todle

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
pryč s ponižováním od debilů

neroušek
19. 08. 2009
Dát tip
Norsko má pravdu,dí neroušek.I když je pravda,asi vlivem těch veder,že Papouch značně vyměkl.PS.A se svobodou slova se to má asi takhle ( a platí to všude):svoboda slova je,ale musíš držet hubu!****

Norsko 1
19. 08. 2009
Dát tip
PRYČ S PAPOUCHEM !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru