Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Monokl

24. 09. 2001
11
1
7012
Autor
papouch

  Tak mám pod okem monokl. Krásně modrej. Nikdy jsem se nepral,
ani tentokrát ne. A zase jsem v tom úplně nevinně. No posuďte sami.
  Jedu takhle trolejbusem, náladu mám výbornou, chce se mi rozdávat
radost a štěstí na všechny strany... Sedí tam paní, no, takový ten typ -
je jí hrubě přes padesát, ale namašlí se na osumnáct... A v minisukni.
Kouká ale nějak smutně, tak ji chci potěšit, říkám:
"Paní, vy máte ale krásný nohy..."
"Ale děte, mladíku," (prej mladíku, mně je přes čtyřicet) "co vy víte,
to dělají ty punčochy..."
Já na to pln naivního pocitu, že dobře poradím:
"Jé, pani, tak to si dejte punčochu i na obličej!"
No a tak mám pod okem monokl.

1 názor

hahaha

blueberry
21. 08. 2004
Dát tip
Vtipny! :-) ...ale tohle pravda byt nemuze, papouchu, tos ji fakt rekl? Jestli jo, chudak pani. A fakt te prastila? Jestli jo, dobre ti tak :-) Uz se tesim, az se nekdy potkame v saline (trolejbusem nejezdim). Neni mi pres padesat a jeste dlooouho nebude a maluju se zlehka. Minisukne nenosim, pac jsem nesehnala ty dobry puncochy, tak kdybys ji znovu potkal, vytahni z ni, odkud je ma, a dej mi vedet :-) Dik a T

hurvinek
11. 12. 2002
Dát tip
pravda boli...

Vole
30. 10. 2001
Dát tip
monty:-)))))))

Vojtek
02. 10. 2001
Dát tip
:-))))))))))))

Bacil
27. 09. 2001
Dát tip
:-)))

Vio
25. 09. 2001
Dát tip
Typický papouš ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))) TIPík!!! P.S. Monty, sakra, to bych chtěl vidět!! ;-)))))))))

Danny
25. 09. 2001
Dát tip
:)) monty: :)))))

alina
24. 09. 2001
Dát tip
:o)))))))) papůůůů :oD)))...........viz Diana !!! :o) BTW: papouši, výraz "namašlí se" je nádhernej!!! Ten je Tvůj, nebo váš brněnskej vůbec? Montýýýýý :o)))))) !!!!! Si dost dobrá !!!

:-))))))))

Wopi
24. 09. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))) *

Wopi
24. 09. 2001
Dát tip
(já to řikam furt, že radit se nevyplácí... kolikrát už jsem to zjistil i na Písmáku...) :))

Milý Papouchu,ty jsi ale dobrák!!Rozesmál jsi mne!Vzpomněl jsem si na svou příhodu,jenž skončila stejně.Ty má svatá prostořekosti!.V Brně na nádraží jsem konzumoval párek a čekal,až přistaví soupravu do Č.Bu.Ze stejného nástupiště odjížděl rychlík do Trenčianských Teplic.Zavazadly obtížená starší dáma supí kolem mne a snaží se doběhnout vlak.Marná byla její snaha!Sklesle se vrací a těžce oddycuje.Mile jsem se na ni usmál pozdravil a s velikou účastí jsem prohlásil:"A víte paní,že jsem si myslel,že to ještě chytíte?!".Praštila mě kabelkou.Byla těžká.Inu jela do lázní. až...

Climaster
24. 09. 2001
Dát tip
:)))))))))

...když už jsme u těch starších dam... taky mám jednu hezkou historku, i když je, ehm, trošku sprostá. Ale jenom trošku.:) Vešla jsem ondynoj do jedné malé drogerie. U pultu stála dáma cca 40 let, v takovém tom odporném pravém kožiše, co v něm i propuštěněc z Dachau vypadá jako Luciano Pavarotti, velmi silně nalíčená, s dlouhými rudými drápy, a očuchávala nějaké voňavky. Neustále k tomu měla nějaké poznámky typu "to není ten pravý odér, je tam příliš cítit to santalové dřevo" nebo "osobně dávám přednost poněkud exotičtějším vůním, jasmín je příliš profánní". Vydržela jsem to asi pět minut a pak jsem prodavačku požádala, jestli by mi nemohla dát jeden prezervativ. Dáma udělala velmi znechucený a pohoršený obličej a sjela mou černou postavičku v křiváku pohledem plným pohrdání. "Co," řekla jsem té dámě suše, "vy snad doma nešukáte?" ...madam málem vdechla flakónek s voňavkou a nedivila bych se, kdyby tam stála dodnes.

Wopi
24. 09. 2001
Dát tip
Monty! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Wopi
24. 09. 2001
Dát tip
jak to ten papouch dělá, že se to u něj vždycky tak rozpovídá :)))))

papouch
24. 09. 2001
Dát tip
Monty :-)))) tos měla dát extra :-))))))

Ostrovidka
24. 09. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))))))))

Helča
24. 09. 2001
Dát tip
:-)))

Diana
24. 09. 2001
Dát tip
Chá, no to jsem se zasmála. (Ty, papouši, nevíš, co to bylo za punčochy? Někdy po ránu...nu, hodily by se na ksicht) Jo tííííííp

Doubi
24. 09. 2001
Dát tip
To je náááádhera!!!!!!!!!!! Hahahahahahahahehehehehehohohohoho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-DDDDDDDDDDDDDDD TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-))))))))))

zoo
24. 09. 2001
Dát tip
Jste zvířata. ZVIŘÁTKA! :-))) Potlačuji touhu předat několik mých historek, ostatně tak složité to není. Furt plná hlava vidle scaron čtvereček. :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru