Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Black-out po česku aneb Nebére mágnet, béru já

26. 08. 2009
6
19
2655
Autor
MKbaby

O dravci jménem káně myšilov jsme se učili ve škole. Že tento druh bude v našich krajích postupně vytlačen dravcem mnohem nebezpečnějším, o tom se nám soudružka učitelka nezmiňovala... Předem upozorňuji, že proti slušným a pracovitým spoluobčanům romské národnosti vůbec nic nemám. Příživníci (všech barev pleti) mne ovšem nesmírně serou.

Zhasla světla, stojí vlaky,
všichni klejí a já taky.
Vězí za tím - škoda slov -
zas cikáně mědilov...


19 názorů

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
aj na Vianoce sa tesime vopred a pritom + /-...?:)

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Zatím neděkuj, až budeš mít šátek v ruce :)

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
budem mat znova Vianoce, huraaa...dikas:) ******************************************

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Dobrá, domluveno :)

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
Faaakt? Ty si uzasnyyyy:)) Jasne, ze zavaznu, ved aj tu zvazacku kravatu mam od inych, neviem si ustrazit svoje poklady.

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Já ti nějakej pionýrskej šátek seženu, dostatečně cáklých kamarádů mám dost. Mám brát tvoji objednávku jako závaznou?

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
No vidis, aspon by si mal aspon kravatu, ked nie legitimaciu:) mne bolo velmi luto, ked mi satka zmizla, vediet, kto mi ju cmajzol, tak...

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Svůj pionýrský šátek? Nikdy! Fakt ho mám schovanej! Navíc svazákem jsem nikdy nebyl - na průmyslovce všem rozdali automaticky svazácké legitimace a na mne zapomněli :)

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
clovece, spomenula som si, i ja som bola pionierka,dokonca som mala pred par rokmi znova na krku pioniersku satku na vylete vo Viedni, aby ma kolegovia na dialku videli a nestratili:) Niekto mi ju slohol ...Nevymenis za zvazacku kravatu? Dostala som nedavno darom:)

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Já to minimálně do zítřka nesmažu - čestný pionýrský :)

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
skor mi je smutno, ze musim stihat veceru a ine prozaicke zanre v domacnosti a na studium nemam dostatok casu:) Ale slubujem, ze sa polepsim a pozriem si toho viac...

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
8hanka: Tys ty mé duševní výpotky vzala důkladně :) Ještě se ti nezatočila hlava?

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
novy zivocisny druh, bravo:)

BigBivoj
27. 08. 2009
Dát tip
* :)

papouch
27. 08. 2009
Dát tip
:)

kunka
27. 08. 2009
Dát tip
na Slovensku ešte svietime, teda cez deň :-)

Vaud
27. 08. 2009
Dát tip
socialni satira :-)


:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru