Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kolonizace světa

02. 09. 2009
13
23
3800
Autor
synáček

Dnes jsem dostal emailem dost rasisticky laděné video ohledně nevyhnutelné islámské invaze v příštích několika málo letech. Možná jste již něco takového na své obrazovce také měli, možná mít budete. V každém případě mám pocit, že něco takového není možno ponechat bez komentáře.

      Celá ta zpráva začíná sdělením, že k tomu, aby se po pětadvacet let udržela jistá populace, je nutná minimální porodnost 2,11 dítěte na jednu rodinu. V r. 2007 byla průměrná porodnost v EU (celkem 31 států) 1,38. Co to znamená? Budou-li mít rodiče jen jedno dítě a jejich děti opět jen jedno dítě, tak zde bude čtyřikrát méně vnoučat, než prarodičů, což by znamenalo, že v roce 2026 budou chybět dva miliony dospělých pracovních sil. Tam, kde mizí počet obyvatel, tam zaniká pochopitelně i kultura. Jenomže aktuální situace v západním světě je taková, že navzdory těmto varovným číslům, se počet mladých lidí nemění. Proč? Díky imigrantům z islámských zemí! Celý pořad vrcholí otevřenou výzvou, že je třeba - konečně „něco“ dělat, nechceme-li být svědky toho, že svět našich vnoučat bude islámský, o čemž již dnes svědčí stoupající počet mešit tam, kde ještě nedávno bývaly katolické kostely.

     Rozhodně nemám v úmyslu jakkoli zpochybňovat čísla, kterým docela věřím a nepovažuji je za účelová. Chtěl bych se vyjádřit pouze jen k oné údajné hrozbě…

     Než ale zde cokoli ze svých úvah napíši, chtěl bych připomenout, nebo lépe řečeno, podtrhnout jeden velmi důležitý fakt. A sice to, že žijeme ve společnosti, která okolo nás vybudovala Aristotelovsko-křesťanské paradigma, takže vše okolo nás je materialistické. Naše smýšlení, smýšlení našich rodičů, prarodičů, našich dětí, spolužáků, kamarádů, spoluzaměstnanců… prostě vše, s čím přicházíme do styku, je materialistické… a jediné, co zůstalo jakžtakž duchovní, je umění… a to zejména hudba…
     To, že se identifikujeme s tím, co vidíme při pohledu do zrcadla, ještě neznamená, že to tak skutečně je. Problém je prostě v tom, že jsme nikdy neměli důvod snažit se na tom cokoli změnit… a mnozí z nás takový důvod (možná) nebudou mít nikdy. Vždyť někdy již na počátku pátého století n.l. byla zrušena (hlasováním pozemských lidí) reinkarnace a o něco později inkarnace lidské duše, která již od těch dob „jako taková“ neexistuje, takže, kdo by ji u sebe hledal, dokonce dnes - na začátku třetího tisíciletí,  byl by intelektuálně víc než podezřelý. Prostě naše těla již neoživuje duše, která tu (údajně) na zemi vzniká spojením dvou pohlavních buněk, tak jako všechny další (hmotné) orgány lidského embrya a proto neexistuje ani žádný život po smrti  našeho pozemského těla (navzdory opačnému tvrzení těch, kteří již za touto hranicí byli), prostě duše je oficiálně jen „formou těla“ a nic jiného v tom nemáme hledat! Tak se, prosím, ani o nic podobného nesnažte a raději se věnujte pozemským radostem… a hlavně si nedávejte žádné otázky…
     Dnešní lidé se už dokonce naučili rozdělovat sami sebe na věřící a nevěřící, přitom se tím myslí víra v Boha… Dávno nás nezajímá fakt, že věřící jsou vlastně obě skupiny. Ta první věří, že Bůh existuje, ta druhá věří, že Bůh neexistuje.
     Myslím si, že by nebylo na škodu, kdybychom si někdy (v klidu, bez emocí a naučených návyků) položili otázku na kterou se dnes již zapomíná: Jsme materialisté, nebo idealisté? Věříme tomu, že tam, kde nebyla žádná energie, kde byla absolutní tma, absolutní bod mrazu… prostě tam, kde nebylo naprosto nic, mohla vzniknout (sama od sebe - bez dodání energie odněkud) hmota, která pak rovněž sama sebe přivedla k životu a dovedla se k dnešní dokonalosti… nebo věříme spíše tomu, že se něco takového muselo stát „něčí“ pomocí…? (Všimněte si, prosím, že jsem slovo Bůh vůbec nepoužil…)
     Ale vraťme se k našemu tématu. Dle mého soudu je rozhodně muslimský svět duchovnější, nežli ten náš. Prostě je méně materialistický. Západní svět se věnuje hlavně hmotným statkům a radostnému, až hýřivému životu, hlavně pak sexu a to ve všech jeho možných i nemožných podobách, takže je dost velkým magnetem pro ty mladé muslimy, kterým jejich svět až tak světský nepřipadá a chtěli by ochutnávat, jakmile k tomu dostanou sebemenší příležitost. Když si uvědomíte, že k onomu západnímu způsobu života patří i partnerský život velmi uvolněný, že ani manželství již nejsou in, natož pak více dětí, tak vám musí být jasné, odkud kam budou mladí lidé cestovat. Je to zcela přirozený vývoj, ale je to (v tom s autory oné studie souhlasím) začátek konce západní - křesťanské civilizace.
     Myslím si ale, že není čeho se obávat. Vždyť nic se nejí tak horké, jak se upeče. Stačí se podívat třeba na server „muslimka.estranky.cz“ (který velmi doporučuji těm, kteří by měli např. strach o postavení ženy v této kultuře) neboť již v podtitulu této víceméně duchovní záležitosti je možno (např. dnes) vidět takovýto reklamní slogan:   „I žena potřebuje krásné, moderní a pohodlné auto pro svoji potřebu“…
     A ještě jedno „zastavení“ si neodpustím. Takovýto vývoj světa není dokonce ani v rozporu s tím, co je „psáno ve hvězdách“… Mluvím o tzv. Platonském roku, v němž jedno znamení zvěrokruhu trvá cca dva tisíce let, což je podmíněno pohybem promítající se prodloužené zemské osy na pomyslnou „nebeskou klenbu“. První kultura, kterou jsme schopni jakžtakž „registrovat“ je starý Egypt, tedy období asi tak čtyři tisíce let před n. l. Tehdy se precese zemské osy promítala do znamení Býka a býk byl také tehdy posvátným zvířetem na zemi. Asi tak dva tisíce let před n.l. se přehoupla precese zemské osy do  znamení Berana, který byl po toto období rovněž posvátným zvířetem, a kněží boha Amona nosili černé  šátky podobné beraním rohům. Za další dva tisíce let, tedy v době počátku n.l. se bod precese přesunul do znamení Ryb. Ryba je postním jídlem pro Křesťany a biskupská mitra není přece nic jiného, než symbol otevřené rybí tlamy obrácený k nebesům….

Já vím, na tom není nic pozoruhodného. Mnohem zajímavější je ovšem skutečnost, že starý Egypt byl přece národem zemědělců a bez býka, tohoto mohutného zvířete, nebylo tehdy zemědělství vůbec možné. V té době byl Egypt i nejmocnějším národem na zemi. Jakmile se počala měnit nadvláda znamení (z Býka na Berana), pozvolna slábne i moc Egypta pod nájezdy Hyksósů, Asyřanů, Núbijců a Peršanů, což všechno přece byli kočovní pastevci ovcí. Při další změně (nadvláda Ryb) začíná v Galileji působit člověk, který se obklopuje převážně rybáři (od Genezaretského jezera), sám sebe nazývá rybářem lidí a jeho stoupenci jsou nejmocnější společenskou silou, která naprosto významně mění svět. Nejdůležitějšími se stávají státy přímořské, díky rozvoji mořeplavby jsou dobývána cizí území a rovněž po moři (které je domovem ryb) dochází k nejvýznamnějším objevům všech bílých míst na mapách světa.   

Nyní jsme tedy svědky toho, že precese zemské osy vstupuje do znamení Vodnáře. Jistě to neznamená pohromu, neboť Vodnář je znamením nebeských výšin, míst, odkud se na zem snáší životodárný déšť. Bude-li svět postupně islámský, nebudeme mít alespoň starosti s tím, co budou nosit na hlavách kněží, neboť  islám žádnou církev nemá… Celý islám jsou totiž "jen" zcela obyčejní lidé, se stejnými starostmi a problémy, jaké máme i my, kteří však mají daleko  větší víru v Proroka, než jsme (asi) my měli v Ježíše Krista.

 


23 názorů

Sebastiana
04. 11. 2009
Dát tip
Zajímavá úvaha, musím si to dát někam do oblíbených a přečíst ještě jednou.

Diana
09. 09. 2009
Dát tip
Úvaha i diskuze je nesmírně zajímavá. Sdílím názor StvN i jeho obavy. Střet kultur téměř vždy vyústí v násilí. Není fér, aby si přistěhovalci vynucovali právo měnit kulturu hostitelské země k obrazu svému.

skvěle napsáno..*** já přijela na jih o Ramadánu... a je velmi zajímavé, jak se k mé osobě tam chovají..

Lightdancer
03. 09. 2009
Dát tip
Super...***

Toscana
02. 09. 2009
Dát tip
No, tak mě osobně snad z toho muslimského světa už hlava bolet nebude, ovšem představa, že za parného léta jsem pod kusem hadru (burka a abája) zababušená, že by mě vlastní matka nepoznala, vítr ke mně nemůže... no to je něco, co bych nebyla schopná akceptovat ani omylem. Dokonce ani ne šátek na hlavě, který místo burky nosí takové ty muslimky s volnějším přístupem k víře. Větru ve vlasech a kolem uší bych se nevzdala, ani kdyby šutry padaly... Nicméně velmi dobře napsaná úvaha. *t

A.H.
02. 09. 2009
Dát tip
zajímavé

jedná se o kvalitně napsanou úvahu na poměrně zásadní téma, proto si dovolímvstoupit do debaty s polemikou 1.aristotelovsko-křesťanské paradigma (osobně bych spíše použil termín novotomismus - od 19.st katolíky schválené jako oficiální) NENÍ primárně materialistické-křesťanství je objektivní idealistický monismus (když nebude počítat triteismus), ale newtonovsko-karteziánské paradigma (základní dnešní materialistické paradigma), které hraje rozhodující roli, je materialistické a z něho vychází i ekonomie (pokrok je vnímán materialisticky) a 70procent naší současné civilizace je založeno na vymezení se k otázkám položených materialistou Marxem (citace prof. Bělohradského ze sobotního Práva - někdy na přelomu července a srpna) 2.muslimové nejsou spirituálnější (když nepočítám větší množství ortodoxních věřících) - otázkou je, kdyby byli, jestli by byli "lepší" než my - viz. Comteho dělení vývoje..troufám si tvrdit, že naše civilizace už překonala "nutnost" víry a duchovní stránka je nahrazena volbou člověka (od existencionalismu poměrně jednoznačně vymezená nejednoznačnost:-) 3.Souhlas se StvNem v tom směru, že se jedná o závažný problém - pro příklady nemusíme chodit daleko - Francie, Německo,..ale hlavně Kosovo a Makedonie (v Makedonii dojde kvůli nerovnosti v nárustu populace etnik k převaze etnických Albánců nad Makedonci) 4. I když to podle moderních "ultraliberálních" teorií je špatné, tak se bojím toho, že až ztratí naše civilizace ekonomickou převahu, tak padne demokracie, protože větší autorita je ekonomicky výhodnější (viz. pseudokomunistická Čína) - lidé si nejsou rovni kulturou, protože ta dává rámec jejich povahám(ale jednotlivec by měl být posuzován jednotlivě) 5."klidně" mohla vzniknout hmota z "ničeho", nebo mohla být už na počátku, protože žádný počátek ani být nemusí - je to podobná verze jako u idealistického monismu - na počátku bylo Slovo (ale zde už řešíme Kantovskou nerozluštitelnou otázku) avi všem

StvN
02. 09. 2009
Dát tip
Mno, jak se to vzeme. Taková elementární záležitost jakou je jazyk je zrovna dost choulostivá záležitost na to, abychom se mohli spokojit s jakousi směskou. Podívej se na Slovensko, jaké rozpory řeší Slováci a Maďaři.

synáček
02. 09. 2009
Dát tip
StvN: Já rozumím, ale (jak jsem již řekl), „nic se nejí tak horké, jak se upeče“. Myslím si, že výsledkem nebude zavlečení jiné kultury, ale jakási směs obou… Zbývá jen dodat, že taková změna nebude snad (pro obě kultury) k horšímu…

StvN
02. 09. 2009
Dát tip
Já se bojím jen toho, že v určitém smyslu je ta obava jaksi oprávněná. Když si uvědomíš, že přijde jeden cizinec, tak se musí přízpůsobit, ale když se menšina rozrůstá, tak začne mít požadavky na stát a začne omezovat celou místní kulturu. Nejdřív to jsou restaurace, pak domy, čtvrtě, školy a najednou ani nevíš, kde vlastně seš. V Americe to je asi jedno, ale tady mi přijde hloupé, když slyším, že nějací přistěhovalci chtějí měnit naši kulturu k obrazu svému. Ne však tím, že by se aktivně zapojili do procesu vývoje, ale prostě tím, že sem přinesou to, co mají doma. Tak z toho mám obavu.

synáček
02. 09. 2009
Dát tip
StvN: Díky, žes tu byl… Ano, máš úplnou pravdu, záleží pochopitelně na úhlu pohledu - ale mně šlo spíše jen o to, zmírnit (potencionálním divákům) hrot onoho videa, který je vskutku velmi „ostrý“… (Možná jsem měl zvolit jinou kategorii, nevím…) V každém případě ještě jednou děkuji…

Norsko 1
02. 09. 2009
Dát tip
Paragraf nevímkolik, ale šíření poplašné zprávy

StvN
02. 09. 2009
Dát tip
Popravdě jsem měl trochu jinou představu o muslimské víře a jejich stylu života. Protože si muži osvojují více žen, a protože známe ropné velmoci, tak bych si dovolil tvrdit, že jsou úplně stejní materialisté, jako kdo jiný a po sexu touží také stejně. Potíž je vždycky v tom, jaký zvolíš úhel pohledu. Když na to jdeš přes astrologii, tak to dopadne tak, jak píšeš, když na to půjdeš přes ekonomii, jako Bíša, vysvětlení bude jiné, kdyby ses na to díval přes psychologii člověka, tak je ti jedno, jestli je někdo muslim nebo křesťan nebo Číňan, protože, jak se říká, všude najdeš grázly i dobráky, všude budou materialisté. Ale jinak celkem slušná úvaha. I když trochu jednostranná.

Marlav
01. 09. 2009
Dát tip
Člověk i doba je stále ve vývoji...ale jak píšete, zapomíná se na vnitřek, na duši a srdce...já v ně věřím, neuznávám fanatickou víru. Avšak jsem přesvědčená, že energie nás lidí, věcí i přírody je i po smrti dál, sice v jiné podobě, ale je. Věřím, také v renesanci společnosti a myšlenek...k tomu se opírala moje báseň Nostradamus...nejde o datum, ale astrologicky bude naše soustava procházet významnou změnou....*

synáček
01. 09. 2009
Dát tip
neroušek: I kdyby takový nesmysl mohl platit, tj. kdyby z „ničeho“ mohlo vzniknout „něco“, tak by ti toto „něco“ rozmetala nemilosrdná entropie opět v „nic“...

synáček
01. 09. 2009
Dát tip
neroušek:Jiri Peterka, www.earchiv.cz:"Jedním z často frekventovaných termínů na letošním CeBIT-u bylo slůvko „paradigm" - bylo jej slyšet opravdu často a v mnoha různých souvislostech. Mnohdy se dokonce jednalo o celá slovní spojení jako „paradigm shift" či „paradigm change", které měly náležitě zdůraznit že něco stávajícího odchází, přestává být platné, a na jeho místo nastupuje něco nového. Ale co vlastně odchází, a co nastupuje? Co se skrývá pod učeně znějícím hávem termínu „paradigm"? Dovolím si zde malý pokus o vlastní definici: „paradigm" (česky také „paradigma") je způsob, jakým se lidé dívají na určitou oblast,. Nebo také způsob myšlení, týkající se určité konkrétní oblasti, či ucelená představa o tom, jak by určité věci měly fungovat a jak by se měly řešit. „Paradigm" tak má dosti společného s tím, co se v praxi označuje jako „světový názor"

vesuvanka
01. 09. 2009
Dát tip
velmi pěkná a zajímavá úvaha, TIP a díky

neroušek
01. 09. 2009
Dát tip
Neroušek mává rytíři Bíšovi a zve ho k větší diskuzi.

neroušek
01. 09. 2009
Dát tip
1)s pojmem rasismu je třeba nakládat opatrněji 2)"žijeme ve společnosti, která okolo nás vybudovala Aristotelovsko-křesťanské paradigma, takže vše okolo nás je materialistické"....to je nesprávné tvrzení,paradigma nesouvisí s materialismem.....čili jinými slovy není žádné materialistické paradigma 3)duchovní věci jsou neměnné,taktéž materialistické......taktéž množství lidí bez duchovních potřeb a schopností je konstantní 4)"prostě tam, kde nebylo naprosto nic, mohla vzniknout (sama od sebe - bez dodání energie odněkud) hmota" a)hmota může být věčná b)nic neexistuje c)může vzniknout něco z ničeho...to jsou vše reálné možnosti 5)Rozpor v těchto větách:" je rozhodně muslimský svět duchovnější" a zároveň "pak sexu a to ve všech jeho možných i nemožných podobách, takže je dost velkým magnetem pro všechny mladé muslimy,"..to prostě nemůže platit zároveň V každém případě dobrá úvaha.Neroušek mává.****

elfka_Sea
31. 08. 2009
Dát tip
Ano ano..jak často umíme na svou duši zapomenout... a mnohdy si ji uvědomíme až když bolí... a to ještě v tom lepším případě.. :( T. Díky za uvědomění... je to občas víc než potřebné!!!Moc hezky jsi to napsal...

Bíša
31. 08. 2009
Dát tip
Velmi zajímavá úvaha! Jen podotýkám, že vše také determinuje pohyb kapitálu a lidských pracovních zdrojů.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru