Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..VuLGaR PaRTy, tentokráte na MoRaVě, vol. 2

31. 08. 2009
1
52
4566
Autor
Rabb

na tomto sraze nečekejte žádné velle-oslavy

 

 

 

takže co? sraz písmáků, kteří si jako vstupenku přivezou flašku jakéhokoliv alkoholického nápoje a kteří ne nebojí (dnes jsem se dočetl, že alkohol způsobuje rakovinu). Pojeďte tedy na Moravu, do rodiště těch největších pijanů, narušit poklidné vody rybníku v Šitbořicích. Na místě je k dostání klid, bahnitá voda a taky je zde možnost založit oheň.. jakože táborák.
 
 

takže kde? nedaleko malebné střediskové vesničky Nikolčice s osmi sty obyvateli se nachází takovej krásnej malej rybníček (cesta od atobusové zastávky asik 2 km - vlakový nádraží nemáme), kde bychom se mohli utábořit, založit oheň a vožrat se jako hovada a jen tak, nezávazně, si zanadávat. Nadávkám se meze nekladou, kreativita bude vítána.

 

takže od kdy do kdy? Před dvěma (?) lety jsem si nebyl termínem jistej a upravoval ho nebezpečně před vypuknutím.. tento rok to není o moc lepší, ale nakonec mi práce dovolila uspořádat vulgar od 26.09.-28.09.2009 ALE POZOR, JE TO SOBOTA - PONDĚLÍ

 

takže proč? protože na jihu Moravy se moc písmáckých akcí neurodí a příležitost k popití se vždycky najde.

 

takže co s sebou? Pokud možno stan, plavky, nějaký alkohol a šprtáčky.. alkohol zajistím jako určitě taky já (nějaký to wajno a slivovice, bude to na Moravě, tak, kurva, proč ne..) Dále bych podotkl, že se o vás nebudu starat, proto by jste se mohli vybavit na 3 dny v pustině - jídlo + pití, antraxové pilulky při pocitu, že bez civilizace to další dend nezvládnete.


takže kdo je zván? každý, kdo opít by se a od měst na venkově odpočinout si chtěl..

 

minule jsem měl zjistit, zda se na zmiňovaném místě může stanovat, nezjistil, ale i přes to jsme tam stanovali. Proto se tento rok nebudu ani snažit a stanovat budeme tak i tak.. když nás nikdo nevychytal minule, proč by to měl udělat letos, že?

rybáři nás snad budou tolerovat.. což mi připomíná, že kdo jako má rybářský lístek a udici nebo pytlačku (pokud na černo chytajícího porybný chytí, na vlastní triko si ho neberu), tak ať si ho vezme..

 

 

nevím, co by pro vás mohlo být ještě důležitýho.. tak se ptejte do kritik.. kdyžtak doplním info.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


INFO Z MINULA: STÁLE AKTUÁLNÍ:

a od VULGAR party nečekejte maximální kulturní vyžití.. jde o ten relax.. klid.. vražedné slunce.. pokec a alkec

kontakt na mne 721 151 404

..vzhledem k tomu, že nejsem armáda spásy, si každý jídlo musí zařídit sám..ne že mi tady umřete hlady! Obchod (Jednota) je u nás otevřená přes víkend pouze v sobotu do 10:00.. hospody (máme tu dvě) jsou otevřené až odpoledně.. a v jedné z nich vaří teplá jídla.

BUDETE ODKÁZÁNI NA SVÉ VLASTNÍ ZKUŠENOSTI Z DIVOČINY. RYBNÍK NENÍ UPROSTŘED VESNICE, NEJLÉPE VEDLE SAMOOBSLUHY, JAKY SI URČITĚ NĚKO MYSLÍ. JE OPRAVDU ASIK DVA KILÁKY PĚCHA. ŽÁDNÁ ELEKTŘINA, ŽÁDNÝ PLYN, ŽÁDNÁ TELEVIZE, PROSTĚ NIC. PUSTO PRÁZDNO, JAKOBY POUŠŤ. ANI HYGIENICKÉ ZABEZPEČENÍ, což mi připomíná, VEMTE SI TOALEŤÁK.

a nezapomeňte EŠUS!! Zlatý podnosy doma nemáme..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

TAK SE HLAŠTE

A KDYBY NĚCO, ZEPTEJTE SE, DOPLNÍM

 

 

 

 


52 názorů

Rabb
21. 09. 2009
Dát tip
aviem, ano ano.. a u té malé chaloupky budeme stanovat.

Aviem
20. 09. 2009
Dát tip
že by tady?? http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=138507840@y=132176192@z=15

Rabb
06. 09. 2009
Dát tip
och, snad naše chabá inteligence, nedosahující té vaší, dokáže vstřebat vaše nadprůměrně inteligentní myšlenky a třeba na uzdě smích udržím.

Rabb
06. 09. 2009
Dát tip
ano.. dp, na tebe jsme nejvíc zvědaví.

škoda, ale kvůli práci nemůžu:-(

Stojí to za hovno, velebnosti.

Rabb
02. 09. 2009
Dát tip
...no jejda.. kam ten svět spěje?...

Vidíte? Přesně jak jsem říkal. Už ovládají i gramatiku. Kdeže staré časy jsou....

Rabb
02. 09. 2009
Dát tip
huhu ha uu ááá huhu!

Divoši už nejsou tím, čím bývali... :(

Rabb
02. 09. 2009
Dát tip
čokoládu! my chceme čokoládu!

Jistěže s sebou vezmu korálky a zrcátka...

Rabb
02. 09. 2009
Dát tip
pišta na moravě? a na jižní? no neke!

Na skok se stavím. Ale kdo mi poblije dceru, draze za to zaplatí!!!!

si piš

papouch
01. 09. 2009
Dát tip
držím, hlavně přijeď střízlivej .. nalámem se až tam :)

konečně, a ty papoušku mi drž fleka v autě

papouch
01. 09. 2009
Dát tip
v kolik ještě nevím, ale moc ráno to nebude spíš počítám s tím, že až dorazí ti z daleka (Hrbol, Muessa :), tak pojedem všichni

Nicollette
01. 09. 2009
Dát tip
Nikolčice, to zní pěkně. O tom budu přemýšlet.

Oldjerry
31. 08. 2009
Dát tip
Vzhledem ke vzdálenosti, věku a zákazu chlastu se sice nezúčastním, ale v duchu budu s vámi na doplivnutí od Nikolčic a už teď vám přeju, aby to zdrcnutí mělo parametry po jakých toužíte.

ten konec by mě spíš odradil :-) ale i tak, od chebu je to děsně daleko, jinak bych přibyl rád :-(

papouch
31. 08. 2009
Dát tip
jedu v sobotu z brna autem, zatím mám místo

Narvah
31. 08. 2009
Dát tip
nenabydu rabbe. slibuji. ;)

Rabb
31. 08. 2009
Dát tip
to zase ale abys nenabyl dojmu, že ti tadyk admini rozkazují.. :-) mno už mlčím.. :-)

Narvah
31. 08. 2009
Dát tip
jak budeš chtít rabbe. jak řekneš, tak bude.

Rabb
31. 08. 2009
Dát tip
:-) celoplošně nebo jenom tady? :-)

Narvah
31. 08. 2009
Dát tip
promiň rabbe. už se to nebude opakovat

Rabb
31. 08. 2009
Dát tip
děcka.. nespamujte.

Narvah
31. 08. 2009
Dát tip
už nejseš volná nebo co?

Narvah
31. 08. 2009
Dát tip
ajo. z jablonce nad nisou. tak to neverdáš

Narvah
31. 08. 2009
Dát tip
já nevím rabbe. ty si z brno mue?

papouch
31. 08. 2009
Dát tip
jedu v sobotu z brna autem, zatím mám místo

Rabb
31. 08. 2009
Dát tip
to je na tobě, mue.. ale važ si toho, byla bys první na seznamu!

jojo...kultura je všude, i bez pomyšlení :o) omlouvám se za malou reklamu...

Rabb
31. 08. 2009
Dát tip
no škoda, aššu.. příště tedy.

Rabb
31. 08. 2009
Dát tip
mue, můžeme s požíváním alkoholu udělat výjimku.. a přišla jsi jen o nultý ročník, minulý rok bylo deštivo, vulgár nebyl. ..co ty, Narvahu, dofáráš? Zrovna na tebe bychom byli zvědaví.. :-) aleši, myslím, že na kulturu nebude pomyšlení.. a kulturu se nám postarají aktéři.. ;.-)

...hm....ten termin je na hovno...v tom case uz robim akciu na sk... ...skoda...

Narvah
31. 08. 2009
Dát tip
ty jedeš, mue?

týjo, volání divočiny...sakra, zrovna jsme s tyjátrem ve Velešíně :o) kdo neviděl naší Bílou paní , tak zajeďte, je to dost hustý :o)

Norsko 1
31. 08. 2009
Dát tip
krize ve mně

Rabb
31. 08. 2009
Dát tip
čím míň, tím líp, norsko.. ..co ty? taky v krizi?

Norsko 1
31. 08. 2009
Dát tip
Jsem zvědav, kolik ti jich tam za současné hospodářské krize dorazí. Lidé jsou čím dál náročnější, rabbe

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru