Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvony odletěly

25. 09. 2001
7
0
2542
Autor
Kami

spíš minipovídka

Na louce u lesa seděly dvě postavy - jedna drobná, druhá ještě drobnější. Malá Lucinka vzala svoji maminku na piknik, protože milovala polední honění ještěrek a motýlů. Nádherný den zalitý barvami a vůněmi babího léta laskal jejich tváře. Maminka láskyplně sledovala blonďatou hlavičku skloněnou nad nějakou havětí.

"Mami, podívej na tý kytičce je beruška," vykřikla Lucinka a s kytkou v ruce se hnala k mámě.

BIM, BAM

Polední zvon se utnul po prvních tónech.

Lucinka strnula uprostřed skoku, mamince klesla napřažená ruka a ptáci ztichli. Všude bylo nepřirozené ticho a okolí jako by potemnělo.

"Mami, proč ten zvon mlčí? Vždyť je poledne. Mami... já se bojím," potichu špitla Lucka.

Maminka Lucinku pevně objala, měla slzy v očích.

"Zvony odletěly, dítě," řekla, vzala holčičku za ruku a měla pocit, že se musejí schovat.


Zvěruška
13. 05. 2004
Dát tip
Připadám si jako malá Lucinka, taky se u toho bojím... :-) TIP

Toxman
26. 03. 2002
Dát tip
Člověkem to až zatřese !

Kastel
26. 09. 2001
Dát tip
Proč jsi pořád tak smutná - abys mohla být veselá ?

Albireo
25. 09. 2001
Dát tip
Velice sugestivní. Na konci mne zamrazilo, jako když jsem kdysi dočetl poslední větu Clarckovy povídky Devět miliard božích jmen: "Tam nahoře nad jejich hlavami bezhlesně pohasínaly hvězdy." Tip

alča
25. 09. 2001
Dát tip
*

StvN
25. 09. 2001
Dát tip
to je laciný, a ten násilnej zlom ke konci mi vůbec nesedí, sorry

Anděl009
25. 09. 2001
Dát tip
tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru