Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slavnosti sněženek

26. 09. 2001
0
0
3562
Autor
Kastel

Chtělo se mi něco napsat, leč můze se do toho svinčíku nechce - tak alespoň takhle.

Zase jsem nezalil kytky

na stole včerejší zbytky

nad haldou prádla zadržím dech

nádobí zlehounka obalil mech

 

Tak nějak si tady žiju

alespoň tělo své že denně myju

o pilné ženě někdy s ním

po vzoru Hanzlíka

              - někde ji vyměním....


Jákob
27. 09. 2001
Dát tip
:o)

lubi
27. 09. 2001
Dát tip
veď kvetiny vyhoď, stravuj sa len v reštikách, prádlo si kupuj nové vo väčšom množstve a použité dávaj bezdomovcom.... a v sterilnom byte môžeš potom stvárať so svojou múzou, čo sa ti len zachce... Hlavne, že sa umývaš. ")

Cavalera
26. 09. 2001
Dát tip
hm hm .. první sl. lepší ... druhá ... nevím ..

Climaster
26. 09. 2001
Dát tip
underverze: Zase jsem nesežral zbytky na stole včerejší blitky nad spodním prádlem zadržím dech s nádobí setřu plesnivý mech a udělám si vídeňskou kávu s kopou šlehačky a k tomu si vemu křupavý loupáček v čokoládě.. pardon..nerad když se někdo někomu sere do básně, ale mě to nedalo..:((((.. :o))))))

Kastel
26. 09. 2001
Dát tip
Kdyby se mi někdo sral do básně tak bych byl naštvanej, ale sem klidně můžeš :o)

Astalavista
26. 09. 2001
Dát tip
:)) Ale jo, hlavně začátek s kytkama je vychytanej...

Kami
25. 09. 2001
Dát tip
Jako by to byla lyrická báseň o přírodě :o))) (i když tvířátek je v tom vlastně požehnaně) a ono je to o bordelu. :o) P.S. Tak nějakou múzu připicni...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru