Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návod jak chytit myš

23. 09. 2009
11
319
4917
Autor
Zbora



Chytit myš
není nic těžkého

Stačí vodka
traktor
a několik dětí




319 názorů

Zbora
13. 01. 2011
Dát tip
Já si dávám do kopýtka dost často, a ne jen do něj. Malinovice je nejlepší.

no jo, kdybys nezapomínal na avíza, tak to tady neupadá. No joo, Fryšták máme za kopcama :-) si si konečně dal do kopýtka, co? taky pijeme slivovici.. dneska to byla švestka, ale bych byla upřímná, lepší je meruňka... hezči voní a chutná :-)

Zbora
12. 01. 2011
Dát tip
Nemel!

Zbora
03. 01. 2011
Dát tip
Na vánoční návštěvu za rodinou ke Fryštáku. Bylo to super. Spóóóusta slivovice.

jistěže ! skoro zázraky já umím :-) a kamže si to frčel?

jistěže ! skoro zázraky já umím :-) a kamže si to frčel?

Zbora
28. 12. 2010
Dát tip
Tyjo, takže ta hvězda, co prolétla směrem k hulínu byla pro mě? Díííík :)

Tobě též drahý Zborouši a ať tě blechy nekouší:-) hodím po tobě něco dobrého:-)

Zbora
23. 12. 2010
Dát tip
Znám. Byl jsem tam taky .) šťavestné a velelé! 26.budu projíždět Kroměříží. zamávám!

ne na vánoce, ale před a to je sakra rozdíl! a vánoce u nás bych si nenechala ujít. btw: tolik kýčů semhoooodně dlouo neviděla

Zbora
18. 12. 2010
Dát tip
Ty jezdíš na Vánoce do Egypta, buržouste?

já rozhodně hlůpa nejsu,, si to rozdělíme... já su bůh a ty hlůpy ju? btw: hezký pozdrav z Egypta

Zbora
12. 12. 2010
Dát tip
Jirko, to je veliký omyl. Já nepronásleduju děti opilým traktoristou, ale chytám myš! ;)

a2a2a
10. 12. 2010
Dát tip
Milý Honzíku, tak nevím, čert aby se v tobě vyznal, na jedné straně dáváš výběry za emotivní verše, až to vyvolává volání po dobrovolné rezignaci a vzápětí na to jsi schopen pronásledovat děti opilým traktoristou.

Zbora
10. 12. 2010
Dát tip
Když je člověk hlůpý, tak je skorem Bůh? Vidím, že budu muset přehodnotit svůj názor na vznik světa!

ano, já su skorem Bůh:D

Zbora
08. 12. 2010
Dát tip
Takže jsi víc Ty? Jupííííííí :))))))))))

no jo, máš o sobě tedy nevalné mínění... ale nejsi...

Zbora
06. 12. 2010
Dát tip
Kdo je víc co? Hlůpý?

a já z MORAVY! A kdo je víc!

Zbora
06. 12. 2010
Dát tip
Já můžu. Já jsem z Prahe!

čehože? jakou atomii... a furt mě nebuzeruj zajdo!!! :P

Zbora
30. 11. 2010
Dát tip
Roura neni trouba! Bóže, kdo Tě učil anatomii kuchyně?

trouba? tak to jaaa strécu

Zbora
26. 11. 2010
Dát tip
Já su roura od digestoře!

když já su digestoř, tak co pak musíš být Ty, když já do Tebe hučím?

Zbora
25. 11. 2010
Dát tip
Budu hádat: jsi digestoř?

nee, hučet budu do Tebe!

Zbora
25. 11. 2010
Dát tip
Si mluv do vrby, třebas...

jááá sem specialistka! a budu rýmovat a budu ! u kulatýho dubu! pchá

Zbora
24. 11. 2010
Dát tip
Nerýmuj mi tady, jó, laskavě! Od toho jsou tu jiní specialisti..

pche! si smrad! Smrade, hade

Zbora
23. 11. 2010
Dát tip
Asi podle toho, kde je uskladněná. Třeba u Tebe na půdě bych neuskladnil ani, ani, ani..... slivovici.

jako co by sis pod tím trvalejším představoval? Si myslíš jako, že slivovice dobře uskladněná nevydrží?

Zbora
22. 11. 2010
Dát tip
Ty už znám: 1. slivovice 2. maso 3. slivovice a maso něco trvalejšího bys tam neměla?

Vůbec nechápu, co tam ten důchod dělá?! Ale neboj, odkážu Ti své hodnoty

Zbora
19. 11. 2010
Dát tip
Ty už jsi v předdůchodovém věku? Tak na mě hlavně nezapomeň v závěti!

Tyyy voe, fakt? to sou mi ale novinky.. takhle před důchodem zjistit, že mám bráchu!

Zbora
17. 11. 2010
Dát tip
Tyjo, k Tobě promlouvá taky draženo? Tak to budem asi sourozenci.

a já myslela, že promlouvá ke mně :-) tak trochu schíza drahouši, co? :D

Zbora
15. 11. 2010
Dát tip
Já s ním nemluvím. On promlouvá ke mě. Říká: ochutněj mě, napij se ještě, ulev si od starostí všedního dne, odměň se!

a o čem s ním mluvíš? z hladu?

Zbora
12. 11. 2010
Dát tip
Alkohol konzervuje!

no ty moc chráněný nejsou, když je ničíš chlastem

Zbora
08. 11. 2010
Dát tip
Něco jako játra?

nee, je to chráněný organismus víš

Zbora
04. 11. 2010
Dát tip
Vodomilka je zase těsně vedle? Fuj, a kde? Nevidim jí. Můžeš jí zabít plácačkou?

zase těsně vedle

Zbora
29. 10. 2010
Dát tip
Ale Vodomilka je přeci pouštní myš.

to si pleteš s vodomilkou!

Zbora
26. 10. 2010
Dát tip
Vodováha je takové zařízení, ve kterém váhá voda a dělá to takové malinké vlnečky.

no že píšeš, že jasně, ještě není jasné, že vůbec víš o čem píšeš neřkuli, že víš vůbec co to je!

Zbora
24. 10. 2010
Dát tip
Jasně jsem psal, že mluvím o vodováze. Co je na tom netušeného?

neříkej, že aspoň tušíš, o čem mluvíš...

Zbora
19. 10. 2010
Dát tip
Jednoduše, pomocí vodováhy!

to by mě zajímalo, jak to chceš dokázat!

Zbora
18. 10. 2010
Dát tip
na ležato!

na mělko bo hluboko ?

Zbora
12. 10. 2010
Dát tip
Hrozné jako vajíčko!

Vím co kde s kým spím a mluvím a to i před! Jak moc hrozné to bude?

Zbora
10. 10. 2010
Dát tip
Nesmysl! Nevíš co po slivovici mluvíš! Mimochodem, jestli si dáváš rande s Tangensem, budu žárlit, a to tak, až to bude hrozné!!!

ten je stejně lepší

Zbora
08. 10. 2010
Dát tip
Ne, jen znesvědcený!

svěcený krucifix také?

Zbora
04. 10. 2010
Dát tip
Vykupujeme slunečníky! Zn. jen suché.

přes minové pole?

Zbora
30. 09. 2010
Dát tip
Ne, já jsem Ségra v depeši!

no ty máš průpravu... protialkoholní, touláš se po alkoholickém sadu, mrkáš, kde strávíš své stáří... to musíš být sakra v depresi!

Zbora
29. 09. 2010
Dát tip
No jo vlastě, teda, už si jakože vzpomínám. Kdysi jsem byl ve Zlíně v domově důchodců na oddělení ležáků a je fakt, že tam z klientů slivovici nepil vůbec nikdo.

nekecám! fakt je to fakt.. musíš otevřít oči a ne jenom pusu brouku :D

Zbora
27. 09. 2010
Dát tip
Obyčejný lidi? Počkej, počkej, takže mi chceš říct, že na Moravě žijou mino Homo Slivovis i nějaké exempláře Homo Sapiens. Kecáš!

No jo, já Ti nemůžu za to, žes tu navštívil akorát protialkoholní a švestkovej sad. Musíš i dál, mezi obyčejný lidi, víš

Zbora
27. 09. 2010
Dát tip
No jo, vlastně. Matně si přes clonu lihoviny vzpomínám ze svého dětství, které jsem trávil na Valašsku, že se tam slivovicí léčilo ale úplně všechno (jak zácpa, tak průjem). Slivovice byla kolikrát i místo snídaně a obědu a k večeři smažená vajíčka se slivovicí. Permanentně opilí lidé posedávali po návsích, neustále do sebe něco zakláněli a pomlouvali pražáky, že jsou to lempli, kteří nic neumí, jen sedí před počítačem a my bodří moraváci na ně musíme dělat. Nikdy jsem tam ovšem nikoho neviděl dělat nic jiného než sbírat švestky.

no my z toho neblejeme... my sme na to zvyklí :D

Zbora
24. 09. 2010
Dát tip
To musejí být ale krásně barevné chrliče blití, hotová duha!

jo, pít pivo a víno a slivovici - moravské trojboj

Zbora
21. 09. 2010
Dát tip
Umíte tam vy v té Kroměříži dělat něco jiného než pít slivovici?

No to nemůžu, páč tou dobou budu střízlivět opět svůj další rok. Ňuf když už! :-)

Zbora
15. 09. 2010
Dát tip
Nešlo! Vlastně jo. Můžeš přijet 16.10. do Bratislavy. Je tam literární festival Sietě a sbírka se tam bude prodávat. Muf! ;)

btw: toš!

bych si nedovolila a Ty?

a nějak jednodušeji by to nešlo? :DD

Zbora
14. 09. 2010
Dát tip
Chtěla jsi něco?

Zbora
13. 09. 2010
Dát tip
Tak ještě jednou a pro Kroměříž speciálně: kdekoli kde prodávaj knížky - přijít - otevřít dveře - otevřít pusu - říct (nebo napsat) - tož, chci Psí víno 52 - tož, kdy si mám přijít? Věnování Ti napíšu jen, pokud těchto několik úkonů úspěšně absolvuješ!

no tu mi nemusíš nutit! naopak nutit Tě budu já! furt si mi neřekl kdeže bych si ji jako měla objednat?! a navíc chci věnování, že?!

Zbora
03. 09. 2010
Dát tip
Už jsem si to opravil, ale na Moravu pojedu zase nevímkdy. Chtěl jsem Ti tožiž vnutit sbírku. Nebo sis ji snad už objednala? :o)

pche! si hraješ na hrdinu, co? teď?! takové jaké už aspoň 10 let :-) ale ne to, co končí 11, ale to co končí 50

Zbora
31. 08. 2010
Dát tip
Byl jsem za Tebou a Ty mi nevemeš telefon styď se až z Prahy! A jaké je momentálně Tvé velectěné číslo?

no jo a volal jsi mi vůbec na to správné číslo? mám dojem, že mi pokaždé voláš na jiné ! Kde si se toulal?

Zbora
31. 08. 2010
Dát tip
Předminulý čtvrtek jsem Ti volal z Kromclu a nevzala jsi mi to. Volal jsem já vůbec Tobě?

No to klidně můžeš poslat, bych měla co závidět, jako jo?! že Ty na to máš a já ne. Imperialisto! a milou pozdravuj a jo, su hodná no a co?!

Zbora
13. 08. 2010
Dát tip
Super tak já do Imperijálu vezmu i mou milou a pak Ti pošlu účet. Ty si hodná, kytko!

nee, ale klidně si můžeš zajít, máš to k němu blíž než já! :D

Zbora
12. 08. 2010
Dát tip
Jéje, telecí líčka od Polrajcha, ty bych si dal! Máš?

tak proč to jíš, tele?!

Zbora
10. 08. 2010
Dát tip
jo jo, bejvávalo, teď už mi to nedělá moc dobře na žaludek :(

ty rád mastný, co?

Zbora
05. 08. 2010
Dát tip
To bych si také dal, třeba ovárek, proč ne?

čuně!

Zbora
04. 08. 2010
Dát tip
Byl moc dobrej!

velmi zajímavé.. a co si s ním udělal? hlavně mi tu nevykládej, jak byl dobrej...

Zbora
03. 08. 2010
Dát tip
holuba

a co si vyhloubal při tom hloubání?

Zbora
02. 08. 2010
Dát tip
Flámovat mě nebaví. Já jsem spíš hloubavý typ. Tak někam si zalézt a číst Vívega.

No jistěže, všude výprodeje... to pak se nakupuje skoro samo :-) no jo, já su marnivost sama! a co doma, tam to znáš, poď na flám!

Zbora
21. 07. 2010
Dát tip
Zase nový kalhoty? Ach ty parádnice! Bubu, už jdu domu.

to bude tím, že mám nové kalhoty asi, že? a co tu strašíš?!

Zbora
21. 07. 2010
Dát tip
Že ti to dneska sluší!

tak teď vůbec netuším vo čem si to psal! mluv na mě v jednoduchých větách a česky, děkuji !

Zbora
21. 07. 2010
Dát tip
Tyjo, ty si chytrá, kytko. To je radost, bavit se s tak vzdělaným a sečtělým, jakož i přirozeně inteligentním a vzásadě moudrým a uvážlivým člověkem.

páč sme na to málo blbí :-)

Zbora
20. 07. 2010
Dát tip
Né? Chceš snad říct, že nám vládnou blbci? A proč si teda nevládneme sami? ;)

ale to je úplně jiná pohádka... když se staneš politikem, tak se nestaneš chytrým... je ovšem pravda, že se můžeš trochu obohatit

Zbora
15. 07. 2010
Dát tip
Nesmysl! Může se stát například politikem!

milý Honzo, i bez pohádek bys moh vědět, že hlupák hlupákem zůstane navždy!

Zbora
15. 07. 2010
Dát tip
On se z něj přece nakonec pohádky vyklube kdo?

hmm, hmmm.... se mi nezdá, že bys měl o sobě tak pramalé mínění...

Zbora
14. 07. 2010
Dát tip
Ne, o hlupákovi!

ten z té pohádky o tom peciválovi?

Zbora
13. 07. 2010
Dát tip
Honza, já se jmenuju Honza.

ach, tos mě i potěšil až se skoro rdím milouši:D

Zbora
07. 07. 2010
Dát tip
A já vím, že vy ženy musíte vždy dělat se vším aspoň trochu okolky. Když ne doopravdy, tak alespoň na oko, aby se o vás neřeklo něco nehezkého. Dobře to umíš, chválím.

toš to já někam zajdu a něco si vobjednám, když to tak hezky popisuješ, že na tom není nic složitého, i když se tvářím jakože jooo :D

Zbora
01. 07. 2010
Dát tip
V ústavu pro jazyk český? Nedoletělo, to Ti můžu říct rovnou. Halt si to budeš muset objednat, protože Tě to určitě hrozně zajímá, i když se tváříš, jakože né ;).

tak tebe to už dostihlo? chudáčku malej...hmmm ale zase na druhou stranu Ti v ústavu asi nic moc nechybí, že? Tak já se mrknu, jestli to k nám vůbec doletělo, takové veledílo...

tak tebe to už dostihlo? chudáčku malej...hmmm ale zase na druhou stranu Ti v ústavu asi nic moc nechybí, že? Tak já se mrknu, jestli to k nám vůbec doletělo, takové veledílo...

Zbora
22. 06. 2010
Dát tip
Tak si v knihkupectví objednej od Kosmase jeden výtisk Psího vína č. 52. Stojí tuším 40 moravských korun, nebo jestli ho budou mít v blázinci... :)

no máme a co to s tím má co společného? tedy oboje věci

Zbora
21. 06. 2010
Dát tip
Vy nemáte v Kroměříži knihkupectví? No, hlavně, že tam máte blázinec.

hm, tak co se tady vo ni otíráš? a sbírku doufám, že pošleš, když už se ani nezmíníš!

Zbora
18. 06. 2010
Dát tip
Logiku nevyčteš, je vrozená géniům.

tvá logika vůbec není logická, kde´s to vyčet?!

Zbora
16. 06. 2010
Dát tip
Tak to musí být logicky po otci!

to věřím, že Tě to mrzí... a nevím, jestli děti zlobily.... moje dítě nezlobí, je to andílek, víš

Zbora
15. 06. 2010
Dát tip
To mě vážně mrzí. Tak alespoň děti zlobyly, žejo?

moc Tě nepotěším... ani jednou

Zbora
10. 06. 2010
Dát tip
Pršelo vám alespoň celou dovolenou?

no jistě, že sem byla mezi svými :-) ale nechtěli mě... chjo :-/ sebedůvěra je hezká věc, to jo

Zbora
31. 05. 2010
Dát tip
Vzájemnou sebedůvěru. Do pekla? Tak to už budeš konečně mezi svými!

stavba? co budeš stavět? :-) no jo... vy ste divní, to říkám furt! a abys záviděl, tak od čtvrtku tu nebuduuuu... letíme do teploučka!tak a máš to!

Zbora
27. 05. 2010
Dát tip
Svatba. Tahali se za laso. A nebuď sprostá, laskavě, jó!

no a co Ti v tom jako brání?! přes 2 hodiny?! to by mě tedy zajímalo, co ste tam ty dvě hodiny dělali! :D

Zbora
26. 05. 2010
Dát tip
Všichni jezdí na svatební cesty. Já chci taky!!! Muzeum má dvě podlaží - přízemí a sklep, v přízemí jsou různé strašidelné legendy a pověsti, různá mučící a strašidelná nářadí, a nějaké takové skříně, ve kterých jsou různé strašidelné hry. Ve sklepě je asi pět malých místností s figurínama. Mně to přišlo spíš jako pro děcka, ale žena se mě držela pevně za ruku a bála se - no my tam byly už v hluboké noci. Jestli je to strašící i přes den nevim, ale je fakt, že na to jak je to maličké jsme tam byli přes dvě hodiny. :o)

tak to jsem ráda... a jak je to tam velké? Jako jestli to za ty prachy stojí? tak naštěstí nepřeteklo :-) známým naštěstí do baráku nenateklo (chybělo chválabohu 2 cm), uklidili kolem baráku a vydali se na svatební cestu do tepla :-) trochu závidím, mno ale my se taky chystáme, tak zas tak moc mě to neštve :-)

Zbora
19. 05. 2010
Dát tip
Muzeum strašidel je v Mostecké ulici čp myslím 11. Je to ta ulice, co vede od Karlova mostu na Malé straně k Mikuláši - po pravé straně v průchodu. Mají otevřeno do půlnoci a je to tam celkem prima, ale vstup stojí 200. No snad tam bude nějaké rodinné vstupné. Zoo v Praze je super. Tak jestli nepřeteklo, tak už by snad přetéct nemělo. Držím palce, abyste to ve zdraví přečkali. Těch lidí v Troubkách je mi líto, tyjo. Během pár let dvakrát.

kde je muzeum strašidel? že bych se šla podívat na rodinu :-) nee, chystáme se na okružní jízdu po některých památkách, a i návštěva zoo v Práglu, tak strašidla by byla faajn :-) jo, jinak neplaveme zatím :-) chybí nám metr do přetečení, takže pohodička... :-) do Troubek ke známým se chystáme až jim opadne voda :D

Zbora
17. 05. 2010
Dát tip
Tak zpětně, jo :o) Pátek: po práci koncert Hradišťanu, procházka centrem Prahy. Sobota: koncert Svoboda Band na jazzovém parníku plujícím po Vltavě do Zbraslavi, umělecko-průmyslové muzeum Praha - výstava hraček z Fatry. Mostecká věž - výstava historie Karlova mostu, vyhlídka na Malou stranu. Štefánikova hvězdárna - přednáška o kosmologii. Procházka po Petříně. Husa s knedlíkem a zelím + tankový Gambrinus - 3x. Ohňostroj nad Vltavou. Zakoupení placatky vodky. Muzeum strašidel, malá strana. Noční autobus, domů spinkat. No a v neděli jsme spali a pak uklízeli, bo bylo ošklivo, takže se stejně nic nedalo.

jakýho třetího potomka? kdes to zase vzal? ale ano, je nového... tak třeba co bude do neděle,jo? zítra se narodí synovec (2), zítra du slavit jedny 60tiny + narození synovce + kultura - divadlo sobota: svatba kámošky oslava až do rána, zapíjení synovce a další kultura (kterou samozřejmě nestihnu, že) v neděli volno - vyspávání kocoviny a co tvůj program na víkend?

Zbora
12. 05. 2010
Dát tip
Do kin přišlo 257 000 nových filmů. U mě vše při starém ;) Neříkej, že Ty něco nového máš. Moment.... Budu hádat............ Třetího potomka?

jak meleme?! Ty meleš, já tvořím! A si na písmáku. Co nového?

Zbora
05. 05. 2010
Dát tip
Co to tady meleme za nesmysly? Si připadám skoro jak na Písmáku.

hochu, přitvrď trochu! si miláček ještě koláček?!

Zbora
30. 04. 2010
Dát tip
drzá lásko! ty tvrdá pásko!

no jo, ty malej bídníčku. Ale ty básně musí být tématické, žádné láska páska, ale pěkně tvrdé až drzé, jasný?! jinak si to zaplatíš sám

Zbora
26. 04. 2010
Dát tip
Jé, tyjo, Kytko, je poznat, že si spřízněná duše, která ví, čím pohostit opravdického básníka-beatníka. Pozvání samozřejmě přijímám. Vezmu nějaké své verše, které Ti za odměnu budu v přestávkách mezi pivy předčítat!

ty si degenerativní, jsou to nuly, šak si postěžuj ty naše jedničko s hvězdičkou! chceš na pivo a utopence? :-)

Zbora
26. 04. 2010
Dát tip
Přízemní to neni, jenom v tom nedokážeš objevit tem hlubokomyslný smysl, který se mi tam podařilo tak umělecky dostat. Vůbec tady nikdo nerozumí mojí genialitě! Písmák je banda nul, které si nazaslouží číst mé úžasné básně, co básně, filosofické traktáty, hypermetatexty, které docení až budoucí generace!!!!!!

ale spíš bys du měl nahradit ich :-) a trochu to rozvést, je to moc ... přízemní...hmm

Zbora
22. 04. 2010
Dát tip
ó du du hast krásné blaue auge und kleine popo podzády!

zajímavé pojetí tvého těla, bys měl napsat nějakou ódu!

Zbora
21. 04. 2010
Dát tip
Ale kdepak, to znamená, že ji nosím vzadu pod zády.

zádedně... zádedně...to je nějaký nový novotvar zadku denně?

Zbora
19. 04. 2010
Dát tip
Ne, já nemám cizí zadky. Nosím zádedně svou prdelku a jsem s ní spokojen!

no to je mi jasné, že máš prdelku... to už si říkal Pištovi takhle dřív, já myslím cizí zadky, ne skoro Tvůj vlastní :D

Zbora
19. 04. 2010
Dát tip
Ne, já mám prdelku!

toš to museli dezinfikovat ťulo! a zadků je všude kde se hneš... nebo Ty nemáš zadek?

Zbora
15. 04. 2010
Dát tip
Jo, no jo, to je ten svátek jak se slaví na počest tomu falešnýmu mesiáši, jak ho špatně ukřižovali a on jim pak utek. No, tak tu krev chápu, když někomu přetneš tepny hřebíkem stovkou, tak to trochu cáká, ale kde by se tam vzal alkohol a zadky? To si asi pleteš s karnevalem...

minulé pondělí popleto! velikonoce, kořalka, spousta seřezaných zadků, krve, chlastu... uuuž?

Zbora
11. 04. 2010
Dát tip
Pondělí, pondělí......................... Co bylo v pondělí? Moment. Pondělí je zítra. jak mlžu mít následek z něčeho, co ještě nebylo? Následek je od slova následovat, tudíž přicházet po... Tě nechápu.

no tak to tedy neee!! ale dobrej rock to joo... to máš následek z pondělka, co?!

Zbora
08. 04. 2010
Dát tip
A dobrou hudbu! Nejlépe Death Metal! Jupí!

tak to jsme dva, co máme rádi maso - dobře naložené a pokud možno na grilu.. kus stejku... mňaaam a k tomu dobré pivko! se nezlobím drahoušku... na TEbe! NIKDY!

Zbora
05. 04. 2010
Dát tip
Tak se už nezlob. Je mi smutno, že se mnou nemluvíš!

Zbora
30. 03. 2010
Dát tip
Lhal jsem, mám radši maso a pivo.

já radši lipovou! dubová je moc tvrdá a březová hořká, to bys jako kytkomil ale kurnik mohl´s vědět!

Zbora
30. 03. 2010
Dát tip
Odkdy maji kytky zobáčky??? No ale že si to Ty, tak kůrku můžeš, a abys viděla, že jsem kytkomil, dám Ti ještě vybrat mezi březovou a dubovou.

no to seš pěknej.... jenom vodou na mě...a spoň kousek chleba nebo kůrky bych mohla do zobáčku, ne?

Zbora
30. 03. 2010
Dát tip
Ne, ty si kytka, ta pouze vstřebává vláhu.

co su nějakej pták, bych zobala nějaký zrní!

Zbora
28. 03. 2010
Dát tip
Co máš pořád s tim vepřovym? Jsou i jiná masa, třeba sojové!

no tak to těžko, jedině že by to byl přeoperovanej Toník na Toničku a ještě by to nebylo dokončeno prasáku!

Zbora
26. 03. 2010
Dát tip
Radši kolínko. Zčervená, zčervená, když ji hladím koulena!

nee, ale ovar s křenem by to být mohl, což?

Zbora
25. 03. 2010
Dát tip
Tak jelita nebo trdlo? Teď jsem z toho maličko zmaten. A co jitrnice, jitrnice to být nemůžou?

no jistěže, místo celulitidy.. já mám jelita! to není objev, to je fakt trdlo!

Zbora
24. 03. 2010
Dát tip
Tobě nestačí, že to maso do sebe hrneš horem dolem, Ty si ho už přikládáš i na zadek. A pomáhá to? Proti celulitidě? To je ovšem převratný objev!

ajaj, proč mám při tom tvém doprovodo pocit jelit na zadku?!

Zbora
23. 03. 2010
Dát tip
Bude, bude, hodo hodo doprovodo! Jsem rád, že už se těšíš.

a k tomu boží lásku taky si nech pro sebe, fuj! joo, tak kdyby bylo hodo bóžo, tak to je jiná, tak to sem s tím!

Zbora
22. 03. 2010
Dát tip
To právě ne! Boží láska je tu pro všechny!!!

no jo, ale i na bačovo stádo jednou vybijeme! fuj... Boha si nech pro sebe!

Zbora
19. 03. 2010
Dát tip
Mé tělo mě má rádo, jako bača své stádo! Ty máš na něčem vinu? Před Bohem to neskryješ!!!

už sme zase u toho chlastu.. by ses měl začít zdravě chovat, aby Tvé tělo tě mělo rádo :D (boha já se někdy divím, že můžu takovou p...vinu vypustit z půst nebo z ruk) :D

Zbora
17. 03. 2010
Dát tip
Šmarjá, kdo tady řikal něco o vůni, ženská popletená, prostě kaše je pro mimina, my muži jíme bifteky a zapíjíme je gořalou!

a co kdybys zvedl svůj kuchařský kumšt a něco uklohnil Ty, když Ti moje kaše nevoní, co?!

Zbora
10. 03. 2010
Dát tip
Tak si uvař novou, kruciš už ale, né?!

myslíš si, že bych jedla něco tak starého?

Zbora
02. 03. 2010
Dát tip
No tak jí sněz, bóže, na co ještě čekáš?

sem si byla dvakrát pro vtipnou kaši! taky

Zbora
26. 02. 2010
Dát tip
Nějaká chytrá nebo co...

Bývals pohotovější. Já vím :-)

Zbora
23. 02. 2010
Dát tip
Bývalas vtipnější. ...navíc za to nemohu!

no jo, ale ty si pleteš Bohnice z klasickým důchoďákem a neříkej pracoval, když si tam byl dobrovolně a léčil ses

Zbora
22. 02. 2010
Dát tip
Který, pracoval jsem tam dva roky a nikoho takového neznám!

jj, na návštěvě, to víš....někerý lidi to tam maj rádi, víš

alkáč
18. 02. 2010
Dát tip
vodka za tip

Zbora
17. 02. 2010
Dát tip
Ty jsi pořád v tom důchoďáku? Vždyť jsem Ti říkal, že Tě kdyžtak zachránim!!!

tak to mě mrzí, já Tě měla skoro za boha a Ty mě teď dáš takovou ťafku, jdu se vybrečet dědovi na rameno....

Zbora
16. 02. 2010
Dát tip
Tak tolik jsem si toho LSD zase nevzal, máš o mě přehnané mínění.

hyjajááá :D já su tak dobrá... tak krásně zlá achich!!! hele, co takhle z toho okna vyletět? právě Ti narostla úžasná křídla a Ty je chceš vyzkoušet...

Zbora
13. 02. 2010
Dát tip
Vykouknul jsem z okna a teď skutečně pláču, ale bolestí. Ofouknul mě vánek a bolí mě hlavička. Jsi zlá, ee, ošklivá květina! Plevel! Kompost!

k jakému směšování? Já su Ti k smíchu?! a to jako za jakého mi neznámého důvodu? Chceš romantiku? vykoukni z okna a plač dojetím

Zbora
12. 02. 2010
Dát tip
Kam jsme se to nakonec dostali? Bóže! K vyměšování. A to to s Tebou vypadalo tak romanticky.

no jo, že Ty to nechápeš neznamená, že to není pravda!¨ Každý má jinou potřebu, no a? Chceš se bít? Poď párátko, dostaneš ránu :-)

Zbora
08. 02. 2010
Dát tip
Nechápu, že potřebuješ pořád roztrubovat, že jsi v Koměříži. Nic k chlubení to zas jakože neni.

heleee, nenavážej se do galaxie, Ti nic neuděla... Ty je nosíš... dyť to tu furt píšeš....prášky.. na hlavu

Zbora
02. 02. 2010
Dát tip
Blbost. Smradlavé slizké kožichy, kdo by je prosimtě nosil. Si spadla z galaxie asi, né?!

skunk je zvíře, co smrdí.... a dělají se z něho skunčí kožichy... je mi jasné, že je Ti toto zvíře tak moooc slizké

Zbora
01. 02. 2010
Dát tip
Já? Vykeceat? O ničem? Dobře? Neubližují? :-)? Nemůžu za to, že nevíš, co je skunk!!!

no tak ses vykecal, což někdy na mou duši chlapi potřebují... akorát nechápu tu potřebu hodinu mluvit vo ničem, ale když jim to (Tobě) udělá dobře..... nikomu tím neublížují... :-)

Zbora
28. 01. 2010
Dát tip
Ano, ale jen po slivovici! Nedělá mi dobře na můj český žaludek! (vidím, že Tě musím, jakožto ženu, svým zasloužilým stářím odtrženou od mladistvých výstřelů poučit, oč ve skunku běží: mladí lidé - to jsou ti o několik generací pozadu za Tebou - si jím zpestřují svůj osobní život, ve snaze uvolnit se pomocí účiné látky, založené na bázi tlumiče, takzvaného tetra4hydrocannabinolu, od nároků, kladoucích jim moddénní svět na ňadra. Lidově se tomu tuším říká zhulit se. Poté si inkriminovaní jedinci záhy přestanou připouštět nezmary školní povinnosti a v klidu proplouvají bezbřehým proudem unášejícího je životataratata.

ty kouříš skunkovi? si zvrácený!

Zbora
25. 01. 2010
Dát tip
Když se kouří skunk, mravy jdou stranou!

na to se nedá nic napsaaat :DDD nevím, jestli Tě někdo nenahlásí mravnostnímu!

Zbora
18. 01. 2010
Dát tip
Jé, to mě budou kouřit děti před školou. Už se těšííím.

tvá poněkud starší sestra můj milý mladý bratře z tebe udělá skunka, ale je krásné, že si mě tak nádherně nazval (některá slova sem si poněkud přetransformovala)

Zbora
13. 01. 2010
Dát tip
Maximálně by si Tě tam nechali. Jsi přecijen už poněkud postarší, žeano. Ale neboj, já bych Tě zachránil. Rekl bych jim normálně, že jsi moje poněkud starší sestra.

nene, tam by mě něco provedli, já je znám!

Zbora
11. 01. 2010
Dát tip
To víš, a Ty to pak použiješ proti mě až budu projíždět Kroměříží. Zajdi se zeptat do důchoďáku, jó. Tam Ti poradí líp.

a to mi pověz, máš jistě bohaté zkušenosti... ráda se nechám poučit..

Zbora
05. 01. 2010
Dát tip
...ale nikdy jsem neslyšel, že by ji někdo po někom házel, když se pomocí ní dá útočit daleko efektivnějším způsobem!!!

nee....si nikdy neslyšel o zubní protéze, ignorante?

Zbora
04. 01. 2010
Dát tip
Blbost. Už zase si vymejšlíš!

nebo protézu!

Zbora
22. 12. 2009
Dát tip
kartáček!!!

a někdy, když se to obzvlášť líbí , tak i něco na zub..

Zbora
16. 12. 2009
Dát tip
klacíky?

to musíš svolat aspoň 5 lidí, stoupneš si a jevíš a jevíš.... a oni pak tleskaj a tleskaj a volají tvé jméno a někdy po tobě i něco hází...

Zbora
13. 12. 2009
Dát tip
A jak se to projevuje?

obrazně řečeno ano, maj lepší kde co...

Zbora
10. 12. 2009
Dát tip
Jak jim to může zapalovat rychleji? To teda nechápu? Mají snad nějaké lepší sirky?

Ty si stejně chytrý jak si byl akorát já su ženská a těm to zapaluje trochu rychleji :-) což vlastně nezodpovídá tvoji otázku...

Zbora
07. 12. 2009
Dát tip
Tyjo, teď jsem je obě poměřil před zrcadlem a máš pravdu. Pravá je delší. Hlavně když se trochu jakoby naklonim doprava. Teď jenom nevím, jestli jsi Ty tak chytrá, nebo já tak méně chytrý.

já myslím, že to bude tím, že ju máš delší... o fous, ale máš, páč jinak to nejni možný ať si pravák bo levák... nemyslíš?

Zbora
03. 12. 2009
Dát tip
Co myslíš Ty?

Zbora
03. 12. 2009
Dát tip
Pravačku mám lepší. Dlouho jsem hloubal proč, a je to asi si myslim tím, že jsem pravák.

to máš teda rozptyl! hmmm

Zbora
30. 11. 2009
Dát tip
Levá okolo 80 metrů a pravá tak 135. Podle větru.

a kolik ti to jako hodí?

Zbora
27. 11. 2009
Dát tip
Nosím je do sběrny.

ty jooo.... a co s něma pak děláš? se ti musí špatně chodit, ne? s tolika kilama!

Zbora
26. 11. 2009
Dát tip
Já teď vykládám karty. Říkám si madam Eržika a mám 200 kilo (za týden).

ha vod kdy v Práglu máte zemljanku? ha a je to venku... ty bydlíš na ukrajině! a mi budeš vykládat něco o hygieně slova a ducha! zloduchu

Zbora
23. 11. 2009
Dát tip
Pro Tebe bych udělal všechno, kytko, ale bydlím v zemljance.

když Ti řeknu: "Skoč z okna" uděláš to?

Zbora
18. 11. 2009
Dát tip
Zkoušel jsem to, ale fuj to nijak moc nebylo, jenom to hrozně rámusilo.

BARBARE!!! já vím, že tam u vás máte enem jedno podstatné jméno.... a to PIVO, ale míchat lžičky s nožama... fuj...!!!

Zbora
16. 11. 2009
Dát tip
Třeba maďarská svíčková?

přídavná jména a slovesa sou taky fajn :D nene, Maďarsko je fajn, pokud je obsažené třeba v jídle?!

Zbora
07. 11. 2009
Dát tip
Myslíš jako podstatná jména? Vy ste součástí ČR? Bože a já myslel, že spadáte pod maďary!

nechci Ti kazit náladu, ale počítače a Klause máme taky (vzhledem k tomu, že sme součástí ČR - doufám, že to s Tebou neseklo drahý Zborouši?!) ale je fakt, že kromě piva tu máme dobrý víno a tu výbornou slivovicu :D¨ Na pravopis se vy..r sou podstatnější věci zajíčku

Zbora
02. 11. 2009
Dát tip
No, a Ty zase pravopis! My v Praze ničemu rozumět nemusíme. Máme na to počítače a Klause.

By ses měl vrátit do páté třídy, kdy se probíral zeměpis české republiky! Ale zase sme zdraví, veselí a všemu rozumíme, narozdíl vod pražáků tupohlavých!

Zbora
29. 10. 2009
Dát tip
Na mě pořád někdo vzpomíná, jsem tožiž jakože náramně oblíbený ve společnosti. Vy tam na tom předním Slovensku pořád lemtáte ty patoky z ovoce a snižujete tak nám čechům národní průměr v pití piva!

ha, ale že Ti to trvalo, než si položil tu správnou otázku! no určitě se tam chystám, ale vzhledem k tomu, že tam je spousta lidí, které musím navštívit... tak...do dvou let asi určitě! V pondělí sem na Tebe při pití meruňkovice (výborné) vzpomínala, neškytalo se Ti?!

Zbora
26. 10. 2009
Dát tip
Vidiš to, já bloud. No tak to musim hned napravit. Kdy přijedeš do Prahy a přivezeš slivovicu?

pche! Ty nevíš věcí! a to proto, že se nezajímáš, nečteš, neptáš se!!! mudlo

Zbora
26. 10. 2009
Dát tip
Nevěděl jsem, že trpíš nějakou závažnou nemocí.

já su taková vědma ,šív?!

Zbora
22. 10. 2009
Dát tip
Ano, po hádce vždy vařím, abych si usmířil ženu. Jak to víš, simtě?

a Zbora zůstane.... no jo, zase pohádkáříš!

Zbora
19. 10. 2009
Dát tip
Mraky se rozplynou!

se divím, že tě ještě trpí, takových jako ty by našel za daleko menší peníz mraky!

Zbora
18. 10. 2009
Dát tip
Já to umim. A dobře! Můj šéf by mohl vyprávět!

to by se ti líbilo, bys to pak uměl taky, pche!

Zbora
15. 10. 2009
Dát tip
Dokaž to!

no to tedy neumí!!!

Zbora
14. 10. 2009
Dát tip
Spát umí kdekdo!

tak hlavněže umím dobře spát popleto!

Zbora
12. 10. 2009
Dát tip
tzo ty meumíě paát!!!

myslet to neumí, číst to neumí a o psaní ani nemluvím...

Zbora
12. 10. 2009
Dát tip
Kondenzovaná kytka? To tu ještě nebylo. Nicméně dobrý nápad.

co se Ti nezdá kultivované na mém vroucím projevu? No joo, už sou zase čerstvě vypálené slivovičata, furt to do mě lejou.... ale aspoň budu konzervovaná... :-)

Zbora
07. 10. 2009
Dát tip
Mohla by jsi laskavě psát alespoň trochu kultivovaně? Nalézáme se na literárním serveru - záruce udržitelnosti gramotné češtiny (do 55 Km od Brna). Navíc jsi mi slíbila slivovici.

heleee.... že ty sis to sehnal někde jinde? nelegálně? bílé myšky... polstrované stěny... cooo? :-)

Zbora
01. 10. 2009
Dát tip
Vynikající taktika! Churchil by to nevymyslel lépe! :o))

Prosecký
25. 09. 2009
Dát tip
Strávil jsem teď několik hodin přesunem z dálného východu do Prahy. Celou cestu jsem nedělal nic jiného, než přemýšlel o řešení. Napadlo mě jen: opijeme děti tak, aby se nehýbaly, ale ještě dýchaly. Pohodíme je v místech, kudy zaručeně procházejí myši. Jakmile se myši nadýchají výparů a zblbnou, přejedeme je traktorem tak, abychom co nejméně poškodili děti.

Zbora
24. 09. 2009
Dát tip
Jak? No, abych přiznal barvu, vůbec netuším, ale jistě to nějak půjde :o)

Prosecký
24. 09. 2009
Dát tip
Zboro, až k tomuto poznání jsem také došel, ale jak? nebo se ptám příliš polopatisticky?

Zbora
24. 09. 2009
Dát tip
Prosecký: k chycení myši.

jt
24. 09. 2009
Dát tip
:-)

Prosecký
24. 09. 2009
Dát tip
Tuhle akendotu neznám, proto prosím o pointu. Nějak si nejsem schopne spojit dohromady, k čemu jednotlivé propriety slouží.

JiKo
24. 09. 2009
Dát tip
no ale tohle je návod jen na bílé myši néé s tím chlastem :)

blbjenka
24. 09. 2009
Dát tip
ožralý traktorista v deliriu přejede několik dětí, no to je ale mi poetické :o)

irem
23. 09. 2009
Dát tip
chi :)) nestačí, ještě potřebujete tu myš (pokud tedy nepreferuješ myši pouye v podobě halucinací ... potom by stačila ta vodka :))

Zbora
23. 09. 2009
Dát tip
Kočka? Lepší? Než myš jako? Já myslim, že je to snad i jedno.

moorgaan
23. 09. 2009
Dát tip
nebyla by lepsi kočka? zda se mne to zbytecne komplikovane!

Háber
23. 09. 2009
Dát tip
hehehe:)*

Pacer
23. 09. 2009
Dát tip
Musím se hodně držet, abych ti neřekl Vole! :) ( To bylo francouzsky)

Zbora
23. 09. 2009
Dát tip
Téda, ten Picasso už je skoro jak Miroslawek :) ...a já si srandu nedělám. Jen zpravuju lidi jak nejsnáze chytit myš!

Norsko 1
23. 09. 2009
Dát tip
Dělat si z lidí prdel se nemá, milý Pacere

Pacer
23. 09. 2009
Dát tip
Zlobíš, Zboráči. Kdysi jsem viděl v Barce kompletního Picassa - od dob kdy jako dítě maloval a finálně si dělal z lidí p*. Ovšem jemu to trvalo několik desetiletí :)J.

Zbora
23. 09. 2009
Dát tip
VT marvin: kdepak, vše je řádně ošetřeno! Norsko: tyjo, teď si se podřekl, že mám také nějaká lepší díla. To bych od Tebe nečekal. Příjemně jsi mě překvapil a nebudu přehánět, když řeknu že i potěšil :o))) (Ale jinak to není pravda, většina textů, co mám na Totemu, je i tady. Navíc Písmák mám radši, protože je tu větší švanda... třeba s Tebou a tak... a že si můžu dovolit vložit i ty pí......, aniž by do mě někdo pí..... kromě Tebe teda, samozřejmě :o)

raja
23. 09. 2009
Dát tip
*:)

Norsko 1
23. 09. 2009
Dát tip
Lepší díla dáváš na Totem a sem takové píčoviny ?

Saintzero
23. 09. 2009
Dát tip
jo vodka na kuráž, traktor na vyhnání myši a děti aby uklidily ten bordel.a od zejtřka bydlení ve stanu.*

no, Marvine, když jsi v deliriu, tak bys jich moc nenachytal...proto ty děti :o) ale traktor taky nevím

Zbora
23. 09. 2009
Dát tip
Norsko: ano. Rád bych udělal něco pro lidstvo.

Zbora
23. 09. 2009
Dát tip
Muessa: jen těch bílých a jen v deliriu ;) VT Marvin: to se takhle nastartuje traktor, odzátkuje vodka, sežene několik dětí a jde se na to!

Norsko 1
23. 09. 2009
Dát tip
Výzkum ?

Vaud
23. 09. 2009
Dát tip
kdyby repa a kolektivni duch, tak nereknu takhle jsem taky paf

jsem paf...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru