Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

krize v praxi

24. 09. 2009
7
35
2800
Autor
MazLenka

Dnes se na dámském WC u nás ve firmě o počtu deseti žen objevila k úžasu všech tato cedulka:

V pondělí jsem dávala na oba záchody roličku papíru, dnes tu jedna chybí!

Kdo ji vzal, ať ji okamžitě vrátí!

J.


35 názorů

Stařec_007
10. 02. 2011
Dát tip
:-))))

MazLenka
15. 07. 2010
Dát tip
kuju :)

clovrdik
15. 07. 2010
Dát tip
pobavilo mě to moc :-)))

jH
24. 02. 2010
Dát tip
myslim, že byste měli v práci zařídit gilotinu a zloděje okamžitě po rozuzlení záhady popravit

Vaud
25. 09. 2009
Dát tip
a neni jiste nahodou, ze se krize projevila prave na tomto socialnim zarizeni - v blizkosti mist, kde se nachazi ekonomika :-)

opakování- matka moudrosti...říkal hluchý.

Oldjerry
25. 09. 2009
Dát tip
Kyseláčům : humor není jen to, co vymyslíte vy... jiná věc je literární hodnota, která by tu měla vystupovat společně. To holt - ale sranda to je a celkem jemná s ohledem na předmět - 4 ortodoxní srandisté dokonce dali tip. No... Jen ho klidně rozbij... mám jich dost.

děkuji za vtipné avi :o) vracím nepoškozené...

Oldjerry
25. 09. 2009
Dát tip
Kyseláčům : humor není jen to, co vymyslíte vy... jiná věc je literární hodnota, která by tu měla vystupovat společně. To holt - ale sranda to je a celkem jemná s ohledem na předmět - 4 ortodoxní srandisté dokonce dali tip. No...

MazLenka
25. 09. 2009
Dát tip
Děkuji všem a jsem opravdu ráda, že se to tu nezvrhlo :)

Barman
25. 09. 2009
Dát tip
sračka, k čemu?

Fouraix
24. 09. 2009
Dát tip
jenom jedna? tak to z vás nejmíň polovina preferuje kaštanové hospodářství a moc bych se tu tím nechlubil;)

Tony.cs
24. 09. 2009
Dát tip
máš velice osobitý styl

Oldjerry
24. 09. 2009
Dát tip
Možná, že některá obětavá dífka odvezla použitý papír do čistírny - já bych to nevzdával !

moorgaan
24. 09. 2009
Dát tip
Prosecky..zkusime trochu poctu?..od pondeli je to 4dny-kazda rolicka ma 200 listu, deleno 4mi-rovna se 50 /sedí? /..deleno 10 =5 /sedí?/..pět je celkem rozumne cislo na to, aby rulicka zmizela prirozenou cestou:-))..takze! pravdepodobne je v kolektivu MazLenky, celkem dobra zivotosprava !

Háber
24. 09. 2009
Dát tip
aj použitú!

Vaud
24. 09. 2009
Dát tip
ja jsem popleteny ze stryce Macka, ktery rika, ze jde na capovane a tak se to ujalo Jinak ML - v nemocnici jsme tusim fasovali jednu dobu toaletaky vlastni na pridel...

Vaud
24. 09. 2009
Dát tip
Svycarsko :-) nase vesnice nema zadny automat na Coca Colu, zato mame nekolik automatu na mliko - koupil jsem si konyvku z IKEI a uz se tesim, az zajdu na jedno dojene! (v Pardubicich jsem vetsinou s konyvkou chodil na jedno cepovane)

Vaud
24. 09. 2009
Dát tip
tady ve Svycarsku si lidi nosi z domu do prace müsli, protoze je tu zadarmo mliko...

Sebastiana
24. 09. 2009
Dát tip
U nás se ztrácelo jídlo z ledničky, tak jsme tam napíchli Gutalax. Bylo to záludné. Dotyčný jel druhý den ráno na hory. Nezalyžoval si. Prý měl takovou radost, že si stačil sundat kombinézu. Po cestě na ubytovnu se po... ještě několikrát a kombinézu nesundaval, už mu to bylo jedno. Holky se mu pak přiznaly. Koupil jim bonboniéru a omluvil se. jídlo si již nosí své.

obvykle se krádeže toaleťáku řeší instalací "nedobytných" zásobníků na papír. Působí dost nevhodně, když někdo opouští wc s namotaným papírem na předloktí...:o)

MazLenka
24. 09. 2009
Dát tip
Ona to psala účetní, bere vše přes průměry a tak, znáš to. Nedbaje mimořádných událostí... :)

Fuk
24. 09. 2009
Dát tip
take veci su predsa nevratne. sympaticky forik.

MazLenka
24. 09. 2009
Dát tip
:o) taky dobrý. Podala jsem návrh, že budeme fasovat TP na kusy a na vánočním večírku můžeme vyhlašovat Spořila roku. Ale přísně dohlédnu na dodržování karegorií mužů a žen.

Prosecký
24. 09. 2009
Dát tip
MazLenko, děkujeme ti za veřejné přiznání. Vzala jsi to tedy ty? Není přece možné, aby v tak chudé zemi deset žen v hospodářské krizi přirozenou cestou spotřebovalo celou jednu roličku. A která z kolegyň původní vzkat napsala? Prověřila si předtím průměrnou spotřebu? Nebo je to nějaké sdělení správy budovy? Záhady se kupí. Brown by to jistě využitkoval na román. my sklouzneme zase jenom k diskusi.

u nás se zas ztrácely věci z ledničky. Tak jsem na ni dal ceduli VNITŘEK LEDNIČKY JE MONITOROVÁN PRŮMYSLOVOU KAMEROU a je klid :o)

MazLenka
24. 09. 2009
Dát tip
Svět je plný absurdit :) Zvolila jsem podobnou formu komunikace a nelenila vedle toho cáru postavit prázdný důkaz. Zmizelo obé...

je vás deset a musíte si dopisovat? :o)

Prosecký
24. 09. 2009
Dát tip
Správně! Kdo ji tedy vzal? Okamžitě vyšetřit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru