Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 44. K.O.U.L.E.

01. 10. 2009
0
12
1913

.

tak máme za sebou další kolo K.O.U.L.E. , téma Nezapomenutelný dojem z mimořádných míst zadal Oldjerry

sešlo se 14 hodně různorodých soutěžních děl a vítězem se stává aleš-novák, jehož dílo

koule / zážitek / o nekonečně dlouhé cestě získalo 23 tipů

gratulujeme a těšíme se, čím nás aleš v úterý 6.10.2009 ve 20.00 potrápí

.


12 názorů

Ferry
02. 10. 2009
Dát tip
Prý nosí smůlu, když blahopřeje smolař. Já mám sice letos zlatou smolařskou medaili, ale stejně nevydržím nezvolat zde, jak je tvé vítězné dílko vtipné a origiální. Vždycky se chytej srdce před sebou, nechybuješ !!! S radostí a máváním zasádrované levé zadní F.

téma bude až v úterý...to bych do té doby zapomněl :o)

avox
02. 10. 2009
Dát tip
ale jdi... pověsit na zeď... neznevažuj soutěž a koukej se soustředit na příští téma! :-))

nový toaletní papír: 200 bobkových listů...

avox
02. 10. 2009
Dát tip
no jo... napřed bobky, potom bobkový list... :-))

tož děkuji, sudičky :o) nečekal jsem, že cestou ke kadibudce dojdu až k vavřínu...

Muamarek
02. 10. 2009
Dát tip
Nevím, jestli nese smůlu, když Ti jako čtvrtej gratuluju já, ale gratuluju každopádně, Marek

reinka
01. 10. 2009
Dát tip
Snad nikomu nepřinesu smůlu, když ti taky popřeju (hlavně dobrý svěrač) :o))))

Oldjerry
01. 10. 2009
Dát tip
Prý nosí smůlu, když ti jako první popřeje starý dědek, ale třeba to neplatí o soutěžích :-) nechce se mi čekat až na konec fronty, neboť ta bude asi hodně dlouhá... no a vidíš - nakonec mne předeběhla avox. Mé upřímné blahopřání k vítězství :-). Prostě zadávat témata - to je moje....

avox
01. 10. 2009
Dát tip
Prý nosí smůlu, když ti jako první popřeje stará bába, ale třeba to neplatí o soutěžích :-)) nechce se mi čekat až na konec fronty, neboť ta bude asi hodně dlouhá... upřímné blahopřání k vítězství :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru