Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O jednom životě kočičím...

06. 10. 2009
10
9
1595
Autor
naira

...měla jsem kočku co žila dlouho...21 let a pak trpěla krátce...pak další..nemoc přišla rychle...a rychle vzala... ale tohle už chvílemi nezvládám... .....

copak chceš ty ,hrbatá‘

na klín a pomazlit

ještě že jsi tak chlupatá

snažíš se zatím žít

co tě trápí skrýt

v očích máš stín

ale ještě září

s ,batohem‘ na zádech

se hůř a hůř odráží

a chytá balanc

co ještě vše

chceš dát všanc

když předvádíš se

přede mnou

na opečovávání ještě máš

já vím…tak se snaž

jak pro nemluvně

ti stravu připravím

vím… že trpíš

to víš, že vím

ale ty oči

do nichž hledím

ty prosí

vydrž to se mnou

já ještě můžu

musím

a těmi hlubokými pohledy

tě prosím…

 

 


9 názorů

Moc dobře vyjádřené pocity...hluboký vztah ke kočičce,smutek a falešné naděje a přání nesplnitelné...každý máme svůj čas. Těžko se s tím vyrovnáváme. Možná, že taková veršovačka rozsmutnělé dušičce pomůže. T.

naira
12. 10. 2009
Dát tip
Rajm. ...promiň.... chápala jsem tě opačně... ale díky moc... ........

Rajmund
07. 10. 2009
Dát tip
Zarazila mne ta chladná popisnost..ale chápu:-)

naira
07. 10. 2009
Dát tip
...tiché díky...všem co ví...a tak trochu na vysvětlení...(hlavně macešce..)je to čerstvé...pár dní co nastaly problémy se zuby a tudíž se starvou, jinak se má k světu...zkusila jsem jednu operaci...ale nádor se záhy vrátil...takže ...prý dokud pobíhá skáče žere s... lísá se a přede..; až přestane žrát, či začne hubnout moc...tak... ...holt má to za pár... a tím, že to chvílemi nezvládám, jsem nemyslela, že se na ni už nemůžu dívat, ale že tu holka moc dlouho nebyla...(se mnou 5 let a když jsem si ji brala z útulku, tak říkali, že jsou jí asi dva, že jí ubližovali a že si s ní neví rady...že je agresivní...ještě ten ten večer, co jsem si ji přivezla...se ke mně lísala..ale to je jiný téma...:) a že čím víc poznávám lidi...tím mám někdy radši zvířata... za jejich upřímnost... a možná my lidi přisuzujeme našim ,mazlíčkům' vlastnosti lidské, které nemají... ...jen jsem se potřebovala podělit s těmi co ví o čem mluvím... ...a to se mi povedlo, a přiznávám, taky jsem trošku neviděla na písmenka...při psaní... ...díky... ...a Rajmunde...no...až tak tě neznám, vlastně skoro vůbec...takže...radši bez komentáře...

Bíša
06. 10. 2009
Dát tip
Chjo...

macecha
06. 10. 2009
Dát tip
je to strašně smutné, nikdy bych nenechala zvířátko, které mám ráda, tak dlouho trpět.

Marlav
06. 10. 2009
Dát tip
...moc smutné..úplně se mi hnaly slzy do očí...

Rajmund
06. 10. 2009
Dát tip
Teda, umírající kočce ,,připravovat stravu", ještě, že jsi nenapsala ,,gábl"

...husí kůži vyrobila,mého psa mi připomněla

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru