Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hra na ukrývanou

09. 10. 2009
5
22
3379
Autor
FAE BOMB

Trošku letního sluníčka do podzimních depresí...

Hra na ukrývanou

 

Hrajeme si na "schovku",

naštěstí mám vzduchovku.

Jen tak střílim do křoví,

snad mi někdo odpoví...

 

Zapikaná Janička,

utírá krev do trička.

Někdo má rád holky,

jiný zase diabolky...

 

Před pikolou, za pikolou, nikdo nesmí stát,

říkám před hrou každou.

Nebudu se s nikym srát,

prostě ho sejmu pažbou !!!

 


22 názorů

FAE BOMB
04. 11. 2009
Dát tip
To bych asi neocenil. Mě se líběj' naše ženský. Tahiťanku maximálně tak ke hře na schovku... :-))

Nanča
04. 11. 2009
Dát tip
hihihihi Že jsi to ty a žes na to přišel pošlu ti jednu Tahitanku jako prémii...ju :o))

FAE BOMB
04. 11. 2009
Dát tip
Jo, dáš vědět... Pohlednicí z Tahiti... :-)

Nanča
04. 11. 2009
Dát tip
Děkuji moc. Ale balit se na cestu na Tahiti ještě nemusíš. Na tábor jezdí samí schudlí blázni co tráví svou dovolenou zadarmo prací s děckama takže... hm... no uvidíme ...leda by sis sbalil tak spacák a ešus.Ale každopádně pokud bych zbohatla díky tvému nádhernýmu dílku dám určo vědět...

Nanča
04. 11. 2009
Dát tip
Děkuji moc. Ale balit se na cestu na Tahiti ještě nemusíš. Na tábor jezdí samí schudlí blázni co tráví svou dovolenou zadarmo prací s děckama takže... hm... no uvidíme ...leda by sis sbalil tak spacák a ešus.Ale každopádně pokud bych zbohatla díky tvému nádhernýmu dílku dám určo vědět...

FAE BOMB
04. 11. 2009
Dát tip
Klidně to použij, jak chceš. Můžeš to i prodávat, když se pak se mnou rozdělíš vo ty nekřesťanský zisky... :-)

Nanča
03. 11. 2009
Dát tip
Já myslím že z textu a i z meziřádků je to celkem jasný......že je to prča... a nikoli brutální Nikiták Smím si ji vytisknout a použít na táboře?Samo jen pro dospělý?

FAE BOMB
02. 11. 2009
Dát tip
Když někdo pochopí, že násilí nepáchám, ale zesměšňuju, tak se mu může líbit i básnička tohoto typu. Kolikrát ale musim tu krev ubírat, aby šlo výsledek považovat spíš za drsnej humor, než samoúčelnou brutalitu...

Nanča
02. 11. 2009
Dát tip
Jakobych byla zase zpátky na táboře s vedoucíma ve věku mých synů...pointa je zkrátka originální a člověk se zasměje... jo tohle je suprovka opravdu :o))

FAE BOMB
02. 11. 2009
Dát tip
Moc sem už nechodim. Ale uznávám kritiku, protože je zřejmě oprávněná... Změnim to.

Sloveso pikat, často užívané s předponou za- (zapikat), znamená v dětských hrách ‚zaříkávat se určitou formulí (piky piky na hlavu), odpočítávat na určeném místě‘. Ve hře na pikanou je takovýmto místem pikola. Původ slova pikat není zcela jasný, některé slovníky ho považují za převzaté z němčiny, jiné uvádějí spojitost s výrazem pikle (kout pikle) a spiknout se; vyloučen není ani zvukomalebný původ slova – základem může být citoslovce pik znamenající ‚ťuk, pích‘ apod.

FAE BOMB
09. 10. 2009
Dát tip
Děkuji Caesarovi. V pondělí zavolám svojí pani profesorce z gymplu. Furt mi dávala samý pětky a asi věděla proč...

Caesar93
09. 10. 2009
Dát tip
Pikola je od slova pikat (zaklínat, zaříkávat), ne pykat (za trest). Nechci dělat chytrýho, ale zrovna včera nám to profesorka tloukla do hlavy :-)

wedle_vazy
09. 10. 2009
Dát tip
:)...jsem na vážkách, co takhle "zapy(i)kolovaný"?*

FAE BOMB
09. 10. 2009
Dát tip
Al-nove, pokud to dobře chápu, tak hlasuješ pro změnu. Jestli se k tobě přidá aspoň jeden člověk se srovnatelným věhlasem, kterým disponuješ ty, pak to předělám. Samotnýmu se mi to taky moc nelíbí. Ze školy si to ale už nepamatuju. Nebyl v tom dokonce nějakej podraz? Třeba "pikola" a "zapykat"?

no, schválně jsem se nevyjadřoval, dokud si to nenajdu v pravidlech. Tam je sice "pykat", ale "pikola"...třeba ty slova jsou jen podobná, ale kořeny mají jiné... na www.pravidla.cz neexistuje slovo "pykola"

FAE BOMB
09. 10. 2009
Dát tip
Pokud budu někym přesvědčenej, že je to napsaný špatně, tak to předělám. Musim ale konstatovat, že taky nevim, co je správně...

Honzyk
09. 10. 2009
Dát tip
jo taak, to je jina...mne tam to "y" nesedi nejak, no.. pripada mi to cely nejaky natvrdly ...))

FAE BOMB
09. 10. 2009
Dát tip
Pykola je asi vod slova pykat, ne třeba vod italskýho "piccolo". Ale nevim, počkám si na nějakýho renomovanýho kritika, co mi na to řekne... Život se nesere se mnou, pouze se snažim bránit... :-)

Honzyk
09. 10. 2009
Dát tip
nejni pikola? Myslim, zeo..... ...ale ze se s tim neseres, s tim zivotem.))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru